Novinky od Citroënu: Nový Cactus do zásuvky už příští rok. Nástupce C5 na cestě

Datum příslibu elektrifikování flotily se nezadržitelně blíží. Citroën musí jednat.

Nástupce Citroënu C4 Cactus dorazí již příští rok. Magazínu AutoNews to sdělila Linda Jacksonová, předsedkyně představenstva značky Citroën. Vůz bude stát na platformě CMP, tedy na základech Peugeotu 208, Opelu Corsa či crossoveru DS 3. Částečná či úplná elektrifikace je tedy samozřejmostí.

Další MPV na porážku: Citroën C4 Spacetourer končí, místo vyplní C5 Aircross

Další MPV na porážku: Citroën C4 Spacetourer končí, místo vyplní C5 Aircross

Taky už je na čase. Citroën se totiž zavázal, že do roku 2025 bude mít u všech modelů i možnost elektrické varianty. Zatím však postupuje velmi pomalu. Jako elektromobily v současnosti nabízí modely C-Zero, E-Berlingo a retro stylovku E-Mehari. Ani jeden z vozů v české nabídce v současnosti není. 

Ani hybridy v nabídce zatím nenajdete. První vlaštovkou se stane v roce 2020 SUV C5 Aircross. Jacksonová také jedním dechem dodala, že stále diskutované vznětové motorizace z nabídky nezmizí. Budou tam minimálně do té doby, dokud je lidé budou chtít. 

Nový Citroën C5 Aircross Hybrid: Čistě na elektřinu ujede 50 km, komfort si zachoval

Nový Citroën C5 Aircross Hybrid: Čistě na elektřinu ujede 50 km, komfort si zachoval

Jako perličku můžeme zmínit informaci, že Citroën to s vozy střední třídy opravdu ještě nevzdal. Na začátku příštího desetiletí se můžeme těšit na velký sedan inspirovaný konceptem Cxperience. Duchovní nástupce modelu C5 bude sdílet spoustu komponentů s Peugeotem 508.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků