Novinky na trhu povinného ručení

3 komentáře

kenx
29. října • 21:23

Pro spoustu řidičů v Česku je nevýhodná oblíbená kategorizace dle objemu motoru kdy například velice rozšířený motor 1.9 TDI končí v kategorii o rozsahu objemů 1851 až 2500 ccm. Je snad škoda způsobená vozy s motorem 1.9 TDI o polovinu větší než benzinovými turbomotory o objemu do 1850, ovšem často s dvojnásobným výkonem? Ne, tady jde jen o to že takto chytrácky si to pojišťovny nastavily. Jedinou výjimkou co na českém trhu znám je Wustenrot, ten má kategorizaci dle výkonu, více info zde: http://www.wuestenrotpojistovna.cz/?idpg=95 . Na místo inzerce by to chtělo i nějaký nezávislý článek na téma povinného ručení, docela by mě zajímalo zda se dá Wustenrot věřit že mě bude kvalitně zastupovat a podporovat v případě problémů a že se tak není čeho bát. Ropáci poděkují ;-)

Misa
24. října • 12:21

Alespon nejaka cesta, jak na povinnym ruceni usetrit.

petr
24. října • 6:52

Hmm, tak nic moc, při krytí 60/60 mi na mou 1.3ku z roku 1993 vychází pojistka na 2.045,- Kč při max. bonusu. Takže zůstanu u Triglavu kde mám krytí 50/50 za 1.350,- Kč :-P

Doporučujeme

Články odjinud