Novinky MDČR pro rok 2016: Absolutní přednost cyklistů i focení na STK

36 komentářů

Driver
8. prosince • 0:03

Blbec ohrožuje účastníky sil.provozu ať už jde pěšky, vezme si kolo nebo sedne do auta. A nejlepší je když se sejdou dva blbci. To se musí zákonitě srazit. Taky je na youtube video jak cyklista odbočí pod kamion který ho už ale předjíždí a přehlédnout kamion, to je umění. A to je celé. Víc netřeba dodávat. Proč MP nesleduje cyklisty a to technický stav kol, jejich předepsanou výbavu a kdyby se náhodou vyskytl někdo na novém kole s výbavou, tak 100% páchá přestupky každých 100m, stačí kontrolovat průjezd křižovatkou a neprojede bez vady nikdo! Těmto blbců dejte přednost. Bravo. To vymyslel někdo inteligentní. A to jsem i cyklista, ale cyklisty nesnáším. A pokud někdo má pocit, že to není tak strašný tak je a ještě horší. Zkuste se projet za tmy a nesrazit cyklistu bez osvětlení s právem přednosti jízdy :-D Hele to už není kocourkov, to je konec.

mpolan
8. prosince • 9:33

Ha ha ha...
Kdyby se tu objevil článek o přísnějších kontrolách cyklistů ze strany policie či MP, o kontrolách na alkohol a podobně, budete zase všichni vřískat, že na to nemají právo a že "to pivko ke kolu prostě patří".
A kdybys četl více, než nadpis, dozvěděl byses o platnosti té přednosti pouze ve vyhrazených ulicích, kterých bude velice málo a budou jen v centrech měst.
Ale proč si nekopnout do někoho, kdo se snaží udělat konec bordelu na českých silnicích. Vždyť ten bordel vlastně, dle téhle diskuse, všem akorát vyhovuje...

Driver
8. prosince • 14:17

Ty jsi ten kecálek, co ne dokáže diskutovat a mele si své, že?
Tak já to co jsem psal upřesním holými fakty.
1) Cyklisty kontrolují tak málo, že téměř vůbec. To je fakt.
2) Zákon říká nulový alkohol, o čem chceš v tomto případě diskutovat? Není o čem.
3) Jistě že to bude platit jen na "cyklosilnici" Psal jsem snad něco jiného? Chodci se také domnívají, že mají absolutní přednost jen na přechodě, byť chybně. A vidíme, jak to aplikují. Skáčí pod auta i mimo přechody. Ty se domníváš, že cyklista opustí "cyklosilnici" a bude si počínat výrazně opatrně? Vždyť oni na vše kašlou už teď. Protože na ně není metr. Proč jim MP nerozdávají pokuty, když oni umí jen dávat lístečky za stěrač, na to potřebovali maturitu. Leč cyklistům nehrozí prakticky nic, hrozí jim snad jen za zpúsobení dopravní nehody až 50.000kč ale to neví nikdo včetně chodců.

mpolan
8. prosince • 14:48

Tak ty jsi křivej, že paragraf je proti tobě pravítko. Tolik zejména k bodu 3, který jsi najednou popsal úplně jinak, než původně...
O čem diskutuju, je stav společnosti a její chování, ne zákon. Moje tolerance vůči alkoholu a silničnímu bordelu je nulová, jenže s tím jsem za exota... Ale ty zkrátka hledáš důvod, jak někoho shodit, zkusil jsi to u mě. Sice blbě, ale snaha se cení. Třeba příště...

Driver
9. prosince • 1:35

Velice mě mrzí, že jsem se vyjádřil tak nedokonale, že je možné snad totéž chápat dokonce i zcela opačně.
Ovšem nikdo nezná aplikaci těch "cykloulic" taky se může stát, že místo značení stovek a tisíců ulic, kdy jedna značka stojí řádově 5000czk+instalace řekněme 10.000kč za 1ks značky, (ano) tak se může stát, že v rámci programu, "omezování značek aby se ušetřilo" někoho napadne vyhlásit území obce jako územím cykloulic, podobně jako tomu je v případě zákazu parkování kamiónů atd a rázem jsme s diskusí v jiné rovině a předjímat teď je velmi brzy...
A k té společnosti: 70 % lidí má hodnotu IQ 85–115. IQ 115–130 má přibližně 13 % populace a nad 130 už jen necelé 2 % obyvatel, komu se to zdá solidní, tak je třeba brát v úvahu i další skutečnosti. Doporučuji nastudovat třeba namátkou Inteligenční kvocient, pyramidu inteligence a třeba Maslowova pyramida potřeb. Z toho je jasně patrné za pár minut, proč je současná společnost v úpadku i pro žáka základní školy. Jednoduše i Einsteinové pokud budou zavaleni hypotékami a žít ve strachu o práci asi stávkovat moc nebudou a převrat k lepšímu jsem za posledních 100let na světě nikde neviděl. Všechno to bylo vždy řízené připravené divadlo. No a stav spol. tomu náležitě odpovídá. Když se nelze poctivě uživit, tak se nedivme, že je každej křivák. Vpodstatě mě jako cyklistu fascinuje, kolik je mezi námi sebevrahů i když prokazatelně tolik debilů, myslím dle IQ, ve společnosti není. Bohužel na to máme pracovní označení inteligentní sebevrazi. Zpět k té společnosti. Co mě zaráží, není síla, která by po 15ti letech řekla, OK, tady nastala chyba, chodci berte na vědomí, že pokud se auto nachází v blízkosti přechodu, nesmíte mu pod kola skákat, jinak Vám za způsobení nehody hrozí pokuta 50.000czk a další výdaje za žaloby a soudy (vrtulník,kamion+semafor+zdravotní následky, to je rázem přes 10.000.000czk škoda a pojišťovna ji bude také nárokovat po viníkovi a chodci nemají povinné ručení) ale tohle prostě nikdo neřekne. Jedeme furt dál a ještě to zdokonalíme o cyklisty taktéž bez povinného ručení? Z čeho ti lidi ty škody uhradí? Z exekucí? To už není ani absurdní to je normálně továrna na bezdomovce. Tohle není omyl ani náhoda. To je snad zřejmé. A ještě doplním omluvu pro Tebe a pozdrav a víc nemám co dodávat :-))

Martin Motyčka
8. prosince • 13:42

cyklista ať si jezdí klidně zlitej jak zákon káže, dokud se bude pohybovat mimo silnice... Ale pokud vjede do normálního provozu, tak by pro něj měla platit stejná pravidla jako pro ostatní... Takže stejný pokuty jako pro řidiče...

mpolan
8. prosince • 13:46

Cyklista si může jezdit zlitý leda doma na dvoře, všude jinde může někoho ohrozit. Prostě chlast na kolo nepatří, stejně jako za volant...
Ale když je alkoholismus státem div ne podporovaný, těžko bude vůle to skutečně změnit...

trent
8. prosince • 16:28

To je na jinou debatu. Ale ještě jsem neviděl, že by policie při silniční kontrole kontrolovala cyklistu. Bohužel těch co požili, je poměrně dosti. A ty blbci se s tím ještě vytahují.

Daniel
8. prosince • 11:53

Absolutní blbost vládne nejen světu motoristů.To focení na STK? Nevím, co na to říct. Jestli si dneska někdo kupuje auto dle ukazatele km, tak je to u mě blbec. Jestli novináři píší o absolutní přednosti cyklistů a čtenáři jim to baští, tak jsou u mě blbci obě skupiny. Jestli někdo kritizuje práci MP/PČr, proto, že dělají to, co dělat mají, tak je je u mě blbec. Cyklisté, chodci, řidiči, co nesledují provoz kolem sebe jsou...Nikdy jsem nevěřil, že by mohlo být na světě tolik blbců. Čím jsem straší, tím víc si myslím, že 2/3 lidí jsou blbci a s tím se bohužel naše zbylá 1/3 musí naučit žít. Někomu to možná přijde jako nadsázka, ale obávám se, že tomu tak není.

mpolan
8. prosince • 13:44

Je trošku blbé říci, že "taková je doba", ale tak nějak to v celku popisuje situaci. Lidi chtějí vše hned, nepřemýšlí, nezváží možnosti a rizika, nezamyslí se nad podivnou nabídkou. Samozřejmě to pak nahrává šmejdstvu všeho druhu, které by jednoduché používání lidského rozumu odbouralo.

Gnt
8. prosince • 13:10

nesouhlasím, myslím si že v populaci je těch blbců ještě víc než 2/3

Sir CHerokee
7. prosince • 21:32

Dokud bude ministrem pan Ťok, máme se na co těšit. Více dohledu a buzerace, ještě více peněz z našich kasiček. Jedna pitomost vedle druhé.

Hoďte na ně sítě
7. prosince • 20:59

Zajímalo by mne jak se na té fotce toho tachometru pozná, že patří k tomu kontrolovanému vozidlu. Něco v tom smyslu: "Na passat tu mám v šuplíku dva, jeden má 120.000km a druhý 80.000km. Který si přejete k tomu Vašemu křápu s 250.000km vyfotit?"

Bubaak
8. prosince • 9:07

Je to z dlouhodobého hlediska, ale ani tak to nic neřeší, před každou technickou o 20tkm ubereš a za 6 let máš stejně 60tkm míň a je tu zas taxikářská foliová voňavka. Tedy auto po nekuřákovi, garážované v zimě nejeté, nebourané.... po pečlivém majiteli :-P
Sám mám na své Toyotě 143tkm a realita je tak dvojnásobná....

Pavel
7. prosince • 17:38

Možná úplně nechápu vaše všeobecné rozčarování... ale podle mě každý cyklista na víc znamená jedno auto na míň-to snad chce všichni, ne?

Fox
7. prosince • 18:12

Toto je hloupost, každý cyklista není řidič a to samé opačně. Ono by stačilo kdyby se cyklisté chovali tak nějak s rozumem, ale to je scifi. Bohužel je to tak, že skoro každou cestu nějakému cyklistovi zachráním život. Zatím nejlepší zážitek jsem měl když jsem jel vedle cyklisty, ten vyhodil ruku doleva a narazil do auta. Na hlavě sluchátka, prý si mě nevšiml, no bodejť když se ani nepodíval doleva.Pokud by se chovali řidiči automobilů stejně jako cyklisté, měli bychom zde řádově více nehod a zde podle mě pramení skutečná nevole proti cyklistům.

Zelí
8. prosince • 8:11

To už jsem taky zažil. Když vidím starou bábu na kole, tak to více méně očekávám, ale u mladého kluka předpokládám, že má trochu něco v hlavě kromě toho, že mu na ní drží sluchátka.
Výrokem o absolutní přednosti se to jenom zhorší, protože dnešní generace mediálních tydýtů si to vysvětlí tak, že mají všude přednost a hromadné neštěstí je tady.
Podobně jako dřívější výrok o absolutní přednosti chodců.... ten jedinec by měl být souzen jako masový vrah.

mpolan
8. prosince • 9:30

A za to, že si mediální generace špatně vyloží změnu zákona může Ťok? Ty máš fakt v hlavě zelí... ale hodně zkvašený.

dzelo
7. prosince • 17:23

Ve vymýšlení pitomin je toto ministerstvo jednička a Ťok je v té činnosti král!

Dix_
7. prosince • 16:37

Tohle a ještě vymysleli,že i to co není zdaněné se musí hlásit na FU.Pak ještě Kontrolní hlášení a EET....

Špatný žák Dalibor
7. prosince • 16:29

Absolutní přednost cyklistů? Další snaha o totání zkázu Evropy?

nudle
7. prosince • 16:15

BSE byla nemoc šilených. A jakou nemoc má Ťok?

Ludek_II
8. prosince • 9:24

BSE to nebude. To zasahuje mozek.

Luba
7. prosince • 16:08

Ten kdo tohle vymýšlí, mozek nemá.

Jakub
7. prosince • 15:47

Nechápu to protěžování cyklistů. Jednak je zásadní rozdíl mezi užitím kola pro sport a pro dopravu a pak je cyklista podstatně bližší chodcům, než autům, takže by logicky mělo být usměrnění cyklistů ruku v ruce s chodci - cyklotrasy stavět v rámci chodníků, řešit křížení se silnicemi a podobně.

Alík
7. prosince • 19:31

Hlavně prosím cyklisty necpěte do chodníků. Už teď to na chodníku vypadá jak na Divokém západě. Na jednu stranu jako blázni jedoucí cyklisté, na druhou stranu Segwayisté a chudák chodec je na chodníku lovnou zvěří.
Zkuste si takhle v sobotu projít v Praze ze Smíchova na Most Legií a Národní divadlo. Ani to dítě nemůžete nechat hopsat po chodníku bez nebezpečí, že ho nějaká taková kreatura srazí...
A chodec na chodníku není jako auto. Většinou nejezdí u pravého okraje, leckdy jezdí dva chodci vedle sebe (a drží se za ruce) což je dobře. No a děti by měly mít možnost běhat kolem rodičů a bezpečně objevovat svět. A do toho psi (prosím na vodítku).S tímhle bincem korektní Evropy kde všichni mohou všechno se řítíme do... Ale to už víte, že?LM.

Moik
7. prosince • 15:28

Na to se dá říct jen bohužel bohužel a bohužel:
- bohužel snad každá STK podvádí, proto takový postih - komplikace pro všechny. Je to vážně asi jediný východisko. Nebejt podvodníků na STK, nemusel by nikdo jak vůl fotit auto a dávat do systému- bohužel je mezi náma pořád fakt hodně raplů, kteří nemaj za volantem co dělat.. doplatíme na to všichni. Bodový systém se zdokonalí, pokuty stoupnou a radarů přibude. Nebejt těchto poděsů, rychlá jízda by takovýhle kroky nejspíš nezapříčinila.- bohužel se neumíme chovat k cyklistům. Je to pro řidiče obtížný hmyz, který ze silnice uhne. Ani dvě děti v závesu toho moc nezmění. Že je cyklistika na všechno lepší je snad jasný - nesmrdí, cyklista je míň nemocnej, cyklisti nedělaj zácpy. Takže teďka i obchoďák nebo závoz bude muset respektovat cyklisty absolutně (nesmí omezit).Jezdit ostatní trochu rozumem a cyklistu objet obloukem nebo prostě nevyužívat auta jako zbraně (pohrozit), nemusela by vzniknout takováhle věc.Fakt boužel :-(

trent
8. prosince • 16:16

Podvádění STK a ještě k tomu všech nedovodu posoudit. Takže bohužel(jak říkáte).
Ohledně poděsů za volantem. Ano, jsou tací. Stejně jako ti poděsové na bicyklu. Ti jsou ovšem hájení. Ale když na to přijde, poděsové jsou všude jsou jen výmluvy závadět represe, kvůli pár exotům. To že mám v kuchyni několik ostrých nožů ze mě ještě nedělá vraha.
Jak se mám chovat k cyklistovi, který sedí hospodě v elasťácích a spolu s kolegou se předhání v tom, kdo dá více kousků? Jak se mám chovat k cyklistovi, kterému na lesní cestě vadí, že si dovolím vyjet autem od chaty právě na onu přilehlou cestu? A vadí mu to tak moc, že mi musí mlátit pěstí do auta? Jak se mám chovat k takovému exempláři, kdy na té stejné cestě jede jako dobytek a všichni kdo tam chodí na procházky mu musí uskakovat, protože pán jede prostředkem a nemíní brzdit a ani přítomnost malých dětí jej nerozhází? Jak se mám chovat k cyklistovi, který jede přes přechod pro chodce na červenou a ještě na mě ukazuje sprostá gesta, když jsem si dovolil jej probliknout? Bohužel toto je ale zcela běžná praxe, kterou kolem sebe pozoruji. Odnesou to zase jen řidiči. Bohužel.

sokar
7. prosince • 15:56

Ciklisti jsou extra banda. Práva to jo, ale povinnosti to ne. Klickujou pred kanalem tak, ze vleti do cesty a to zcela nahodne. Nerespektujou stopku a najizdi z vedlejsi na hlavni bez ohlizeni a dáni prednosti. Cervenou resi tak, ze najedou na chodnik a za semaforem zase sjedou na cestu. Ti lepsi jezdi i pres prechod aniz by slezli. Pravidla provozu neznaji. A temhle se da taky absolutni prednost? Ministr non plus ultra. Dej blbci funkci a vymysli zakon. Tak srazka s cyklistou bude bolet hlavne cyklistu. Ne me. PS: a co kdyby ten degen schvalil povinne reflexni vestu a helmu, odrazky a klakson+ lekarnicku a dan za pouzivani silnice. Kola by taky meli chodit na technickou a vubec by na ne mel byt aji ridicak....

Tom
8. prosince • 6:36

Takhle dlouho jsem se nenasmal :D

Adolf
7. prosince • 18:11

ciklisti neexistují:-D

LOL
7. prosince • 16:51

ad absolutní přednost: to bude platit jen ve speciálně označených ulicích, ne plošně.

jj
7. prosince • 15:27

no to se mame na co testi... :( uz aby byl tenhle !@$%^ odstranen... a snad pak nastoupi nekdo lepsi (pochybuju, ze muze nastoupit jeste nekdo horsi, nez tenhle vypatlanec)

Pavel
7. prosince • 15:24

Absolutní přednost cyklistů? To je dobrá blbost. To bude mrtvých kolohnátů...

Martin Motyčka
8. prosince • 13:37

odpadne to jako s "absolutní" předností chodců na přechodu.. Někteří dospěli do stavu, kdy se ani nezastaví a nerozhlídnou...

mpolan
8. prosince • 13:41

A kdo za to může? Zákon a jeho tvůrci? Nebo ti, kdo o něm mluvili v médiích? A nebo ti lidé sami?
Pokud někdo není schopen posoudit následky střetu s autem, nebo riziko vstupu do vozovky před rozjeté auto, neměl by mít ani právo na samostatný pohyb, ale patří do ústavu jako duševně nezpůsobilý.

Doporučujeme

Články odjinud