Novinka z Číny: Singulato iS6 přichází mezi SUV se sebevražednými dveřmi

21 komentářů

Ondřej
4. srpna • 21:00

Ve velikosti displeje překonává Teslu, když má Tesla 17" displej?

Anti-automat
4. května • 19:34

Novinky na čtyřech kolech jsou v Říši středu odhalovány prakticky... Uhm, mozete prosim geograficky?

Zelí
4. května • 10:48

To se jim fakt nepovedlo. Je to horší než zadní posuvné dveře u malého fordího suvka.

Karel
3. května • 23:06

Pokud tento způsob otevírání dveří měly uvedený Rolls-Royce Phantom, Opel Meriva a v šedesátých letech minulého století různé americké limusiny, tak to bylo "in". Když se objeví na čínském autě, jsou sebevražedné !!!

Joe Doe
4. května • 13:54

V modernej ere zacal so suicide doors ... americky Saturn, ktoreho coupe zo zaciatku 2000. rokov malo zadne dvere, mimochodom na len na jednej strane auta, uchytene vzadu.No a potom prisla Mazda RX-8, ktora navyse nemala stredovy stlpik. RR a Opel prisli az potom.Cisto technicky... system dveri pre RX-8 sa skusal na ... mulici na baze Fordu Cougar, ale to bolo v ere ranneho internetu a najst fotky je dnes prakticky nemozne.

Kuk Vykuk
4. května • 4:54

Nastuduj si historii troubo a včil mudruj ;-):-P
Termín sebevražedné má svůj pádný důvod a použivá se už dááávno. To jenom ty ses probudil včera.

aaabbbccc
4. května • 10:16

Toto budes to pastovat pod kazdy komentar, ktory si dovoli nesuhlasit s pojmom "sebevražedné" ?

Kuk Vykuk
4. května • 13:18

Zbytečný stejnou odpověd pokaždý stylizovat jinak jen proto, že ty z toho máš ujímání.

Peter
4. května • 10:23

Asi jo, zajímalo by mne kolik sebevražd zapříčinily.

daji
18. května • 15:48

simte, si to mal vediet uz davno ty nula :D

josephko
3. května • 21:08

Vidieť, že čínske automobilky sa každý rok posunú o hodný kus dopredu.
Kedysi sa u nás objavovali články o čínskych autách len v súvislosti s tým, ako veľmi sa podobali na západné modely. Teraz sa takéto články už takmer vytratili.
Číňania idú vpred aj v oblasti dizajnu - nie vždy je to to pravé orechové, ale na druhej strane je to originálne. A nezriedka sa v čínskych autách dajú nájsť inovácie, ktoré v západných autách neexistujú. U tohto číňana to je napr. ten veľký displej, ktorý sa dá otočiť aj na výšku aj na šírku.
Podľa mňa sa čínske automobilky v Európe presadia s nástupom elektromobilov.
Jedno je isté - čínske automobily už nie sú na smiech, ako to mu bolo pred 5 či 10 rokmi.

Kuk Vykuk
4. května • 4:52

Navíc skoupili spousta automobilek a automotive firem pocelým světě, nebo v nich maj podíly. I v Mercedesu maj 10 %.

Kuk Vykuk
4. května • 5:07

Díky elektromobilům odbourali jednu velkou technickou starost a tou je vývoj spalovacích motorů. Západní automotive firmy a specialisti se přestěhovali do Číny a jedou na plný obrátky. Německý CEO čínskýho VW mluví plynně čínsky a jdou jim ve všem na ruku.
Číňani postupně zaplaví svět levnejma elektropekáčema a pak nastane výprodej zbyvajícých klasickejch značek. Ne nadarmo říká německý hospodářský ministr ať se jejich automobilky okamžitě vthnou na elektrokraksny a baterky jinak prohrajou.
V oblasti autobusů už to nastalo, BYD prodává elektrobusy jako housky na krámě.

Kuk Vykuk
4. května • 14:33

Čína za posledních 5 let investovala do výroby aut 35 miliard $ po celém světě.
https://www.bloomberg.com/news/features/2018-04-23/... ...

Peter
3. května • 20:44

Pokud nemáte nic jiného do článku, tak to aspoň nepište do textu! A prosím odpověď, proč by ty dveře měly být sebevražedné??

Kuk Vykuk
4. května • 4:56

Dřív než chytneš psotník ze svý neznalosti tak si nastuduj si historii troubo a včil mudruj.
Termín sebevražedné má svůj pádný důvod a použivá se už dááávno. To jenom ty ses probudil včera.

Joe Doe
4. května • 13:49

Suicide Doors je sice 'termin', ale neoznacuje dvere so samovrazdnymi tendenciami.
Ide o metaforu na prupovidku 'vystupit z auta v protismere sa rovna samovrazde' a jej verzie.Takze suicide doors sa nerovna samovrazdne dvere.

Kuk Vykuk
4. května • 14:20

Prostě to není historicky to nejbezpečnější řešení otevírání dveří, jak pro auto stojící tak i pro auto za jízdy.

Arcturus
5. května • 17:28

Obzvlášť když člověk za jízdy zjistí, že je má špatně zavřené a tak se je pokusí znovu otevřít a zabouchnout. U běžných dveří žádný problém, ale u těchto dveří v momentě, kdy za jízdy dojde k jejich pootevření, tak začnou působit jako plachta u lodě a pokud člověk, který je drží není připoutaný, tak ho vytáhnou z auta...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
12. května • 11:35

Řada těch ynteligentů tady by se o tom nejradši přesvědčila osobně :-D:-DB-]

Doporučujeme

Články odjinud