Novinka v řadě MPV

Mazda Motor Corporation předvedla dva nové modely MPV – „Urban Break S“ a „Urban Break“ a rozšířila vybavení všech ostatních existujících modelů, které jsou k dispozici u dealerů Mazda a Mazda Anfini po celém Japonsku.
Novinka v řadě MPV
Mazda Motor Corporation předvedla dva nové modely MPV – „Urban Break S“ a „Urban Break“ a rozšířila vybavení všech ostatních existujících modelů, které jsou k dispozici u dealerů Mazda a Mazda Anfini po celém Japonsku.

Mazda MPV je stylový mini-van, který zcela naplňuje osobitost značky Mazda – „Styl“, „Naplněné očekávání“ a „Duch“. Díky kombinaci stylového exteriéru s flexibilním uspořádáním interiéru, se MPV stalo u zákazníků populární již při svém prvním představení v roce 1999. Průměrný měsíční prodej MPV v Japonsku činil za první pololetí tohoto roku 4.550 vozů, zatímco původní předpoklad společnosti byl 3.000.

Modely „Urban Break S“ a „Urban Break“ rozšířily nabídku modelů MPV, které jsou vyvinuty z populární limitované série Briza. Oba dva modely jsou vybaveny oblíbenou výbavou, včetně CD přehrávače a tmavými skly jako standard. K tomu má „Urban Break S“ ještě výbavu v podobě aerodynamických částí – spodní spoiler vpředu, na stranách a vzadu a 15-ti palcová hliníková kola pro sportovnější vzhled.

Navíc jsou nyní všechny modely MPV standardně vybaveny filtrem k zachycení aldehydu, a cestování je tak mnohem příjemnější. Další model, Deluxe „L“ s motorem o objemu 2,5 l nabízí nespočet nových prvků výbavy, včetně standardních 16-ti palcových pneumatik, hliníkových kol a předních mlhovek pro sportovnější design, audio systém s devíti vysoce kvalitními reproduktory a navigační systém pro pohodlnější cestování.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků