aká novinka,všetko už na existujucich platformách a motoroch akurát mierne obnovená kisna tod vše! a dvojca bude seat toledo,spolocne 80%-90% spoločných dielov!B-]
Takovej humbuk okolo názvu auta - koho to zajímá?
Škodovkou tam a autobusem dom!!!
Jsem zvědavej jak bude nakonec vypadat. Původní Rapid z 30. let je nádhernej!;-)http://www.rajveteranu.cz/695-skoda-rapid-1938-jesenik... :-))
Už to bylo včera zveřejněno dokonce i v tisku, ale tady na webu to není. Pro jednoduchost je to studie mission L, která má uříznutý čumák a na jeho místo je naroubovaný rypák z fábie. Prasárna jakou jsem už dlouho neviděl. Udělat takovou prasárnu u auta, u kterého předpokládají prodej 300 tisíc kusů, chce opravdu silný žaludek. Předpokládám, že na Kabana museli dělat šílený nátlak a myslím, že vždycky když to vidí tak zvrací.
...jak chceš dnes, pod diktátem unifikovaných dílů, navazovat na auto z třicátých let minulého století, byť jen postavením v modelové škále? trochu utopie, ne?auto bude "nějak v duchu posledních škodovek" vypadat, a s tím názvem si akorát pomůže ve smyslu, že jej zákazníci vnímají ve spojení se škodovkou. to je tak všechno.možná tím modelem seberou zákazníky všelijakým korejcům a francouzům, kterým připadá "malá" oktávie na podvozku golfa už moc velká a fábie už moc malá...
Pokud si někdo myslel, že podle studie mission L bude vypadat nový styling karoseríí škoda, tak se hluboce mýlil. Designová bramboračka prezentovaná už faceliftem octavie II a následně fabie II pokračuje a tzv. rapid, který už byl představen v tom hnusu dále pokračuje. Jestli se tímto způsobem chce šáde dopracovat ke světlým zítřkům, tak v každém případě bez mé účasti. Nazdar.
pokoj, horsie ako sucasna fabia uz nic byt nemoze takze to pojde len a len k lepsiemu (odpornejsi je uz len roomster). Skor mam obavu ci zase nezmrdaju motory tak ako to predvadzju posledne roky. No a znama vec ze vyhybat sa treba vsetkemu co pochadza z prvych dvoch rokov vyroby asi zostane v platnotsi. Inak zmenu vitam, snad to uz konecne pojde k lepsiemu, ked sa na to tak pozeram a hodnotim sucasny stav, pokial chcem za svoje peniaze dostat NAOZAJ auto, tak ine volby ako japonske znacky mi uz neostavaju.
Vzhledem k tomu, že z japonského mozku, pokud před něho nepostavíš nějaký vzor, nic nevypadne, tak se obávám, že nákupem japonských klonů si nikdo nemůže pomoct.Jedinou výhodou může být, že oni vždy vylepšují to, co někdo jiný vymyslí a vyrábí, takže oni nastupují vždy až do té vylepšovací fáze výroby. Technicky jsou však trvale ve zpoždění 5-10 let. Komu to zpoždění nevadí, může být s japonci spokojený. Mně to jejich setrvalé pajcování vadí a byl bych rád, kdyby taky něco vymysleli. Přispívat jim svými penězi na bohapusté pajcování nehodlám.
Rapid by měl alespoň z části následovat svého předchůdce a nedělat mu ostudu-proto doufám že alespoň jedna varianta bude i sportovněji laděné třídveřové kupé....Jinak je jasné že jde o "nové" auto(pro Škodovku,ne pro koncern),které je založené na koncern.platformách jako všechny modely KONCERNU,tak nevím co tady kdo remcá,bude to prostě jen další koncerňák (Toledo) s jinými plechy :)
proc by musel? .. to je jenom zbozne prani ...v cem navazovala Octavia? Superb?? navic kdo vi, jestli by se to prodavalo .. Skodovka ma pro koncern byt levna znacka.. a ne sportovni .. na to maji audi ..takze proc delat sportovne ladene kupe?
Aká novinka? vsetko je už resp na existujucich platformách,z golfu ,to z druhé z onoho-pomixujeme a auto je hotové dáme tzv novu kisnu s čo najviac spolocnými dielmi aj napr so seatomom Toledo a mixáž je hotová motory tie sú pre rôzne pseudoznačky tie isté!!B-]čiže v čom bude nové auto?? v ničom....
taka Schadeovka Thalia B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.