Novinka na AutoRevue.cz: už nikdy nezmeškáte žádný článek

Zběhlejším čtenářům AutoRevue.cz bude stačit, když napíšu, že jim nabízíme RSS, a sice na adrese www.autorevue.cz/system/RSS.xml. Jestliže vám to ale zatím nic neříká, čtěte dál.

Co je RSS?

Na AutoRevue.cz v poslední době přibývá poměrně dost bleskovek - krátkých aktuálních zpráv. Nové zprávy však neustále vytlačují ty starší a několikrát se už stalo, že pokud jste AutoRevue.cz navštívili jen jednou týdně, některé bleskovky jste na titulní straně vůbec neobjevili. Za týden jich přibylo tolik, že nejstarší už zmizely do archivu.

Víme, že vás bleskovky zřejmě zajímají, jsou dobře čtené, proto jsme přemýšleli, jak zajistit, abyste je neminuli. Našli jsme řešení v podobě RSS v kombinaci s programem FeedReader nebo jinou čtečkou tohoto formátu. Když na AutoRevue.cz přibude bleskovka nebo článek, za krátkou dobu o tom budete vědět.

Kompletní návod, jak tuto službu využít, najdete na serveru MobilMania.cz.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků