Novinka na AutoRevue.cz: Galerie pro vaše fotky

Na stránkách Galerie.AutoRevue.cz jsme právě spustili veřejnou fotogalerii určenou především pro vás a vaše fotografie. Po přihlášení nebo registraci (použít lze uživatelské jméno a heslo platné ve fóru na Garaz.AutoRevue.cz) můžete do své galerie nahrát libovolné fotografie z vašeho "alba", které souvisejí s auty a vším okolo nich; a následně je samozřejmě nabídnout k prohlížení ostatním. Stejně tak můžete pouze procházet, hodnotit a diskutovat fotografie jiných uživatelů.

I přesto, že jsme novou galerii důkladně testovali a snažili se jí na ostrý provoz připravit co nejlépe, mohl nám nějaký drobný nedostatek uniknout. Pokud byste na nějaký narazili, budeme rádi, když nám o něm dáte vědět na e-mail pavel.janda@cpress.cz nebo v diskusi pod tímto článkem. Stejně tak uvítáme jakoukoli připomínku k současnému fungování galerie nebo návrhy na změnu členění či rozsah sekcí. Je to galerie pro vás a chceme, aby byla přesně taková, jak si jí představujete vy.

Věříme, že vás nová sekce AutoRevue.cz zaujme, přijdete se podívat na fotky ostatních a nenecháte si jen pro sebe ty vaše. Nezapomeňte, Galerie.AutoRevue.cz čeká...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků