Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

Model Special obohacuje řadu Road King. Jeho cena se bude začínat na sumě 681 000 Kč.

Drsnější vzezření než mají standardní Road King i Road King Classic, dostal od designérů slavné motocyklové značky motocykl Harley-Davidson Road King Special.

Novinka reaguje na úspěch některých konkurentů s nekapotovanými stroji typu cruiser s kufry na stranách. Díky nenamontování předního plexi a černému lakování padacího rámu má stroj opravdu "drsňáckou" vizáž.

Harley-Davidson 2016: Prohlédněte si novou modelovou řadu

Harley-Davidson 2016: Prohlédněte si novou modelovou řadu

Motorku pohání nový motor Milwaukee-Eight 107, který má objem 1745 cm3. Jedná se o vidlicový dvouválec se čtyřventilovou technikou. Je spojen se šestistupňovou převodovkou. Také podvozek má novou konstrukci. 

Tuzemské zastoupení značky již zveřejnilo ceník stroje. Základní provedení stojí 20 810 eur bez DPH. V přepočtu jde o zhruba 680 000 Kč.

Základní sadu fotografií k novému modelu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků