Novinář strávil ve driftu s Toyotou GT 86 skoro šest hodin

Do Guinessovy knihy rekordů se zapsal motoristický novinář z Jihoafrické republiky Jesse Adams. Bokem vydržel jet pět hodin a 46 minut.
Novinář strávil ve driftu s Toyotou GT 86 skoro šest hodin

Speciální driftovací dráha Gerotek Testing Facilites v jihoafrické Pretorii se stala dějištěm unikátního rekordu.

Novinář Jesse Adams ji průměrnou rychlostí 29 kilometrů v hodině obkroužil tisíckrát. Po celou dobu všem držel svoji Toyotu GT 86 v přetáčivém smyku. Ujel přitom vzdálenost 165,04 kilometrů, což je o dvacet více než při dosud platném rekordu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Držitel rekordu a jeho vůz

Vůz byl přitom naprosto sériový, s jedinou výjimkou -větší palivovou nádrží.

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Dosavadní rekord držel německý drifter Harald Müller. Ustanovil jej v roce 2014.

Toyota GT 86 má na svém kontě také další "driftovací" rekord. Konkrétně Polák Kuba Przygoński zvládl v roce 2013 na letišti drift v rychlosti téměř 218 kilometrů v hodině.

Na sestřih z pokusu se můžete podívat na tomto videu:

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků