Novinář řádil na Nordschleife. S Porsche 911 Turbo S si nevedl vůbec zle!

I když model Porsche 991.2 Turbo S není primárně stavěno na okruhy, jezdci Christianu Gebhardtovi se povedlo na slavném Nürburgringu zajet velice dobrý čas.
Novinář řádil na Nordschleife. S Porsche 911 Turbo S si nevedl vůbec zle!

Motoristiští fanoušci se už nemohou dočkat, až v březnu znovu otevře své brány slavná Severní smyčka Nürburgringu. Než se tak stane, máme tady ještě jedno hodně rychlé kolo z minulého roku v podání webu Sport Auto. 

Novinář a testovací jezdec Christian Gebhardt usedl za volant Porsche 991.2 Turbo S s pneumatikami Pirelli P Zero Corsa N0. Vůz není primárně stavěný pro závodění na trati, i tak se ale německému jezdi podařilo zajet kolo za čas  7:17.11. To je jen o pár vteřin horší od modelu Porsche 911 GT3 (991.2). Ten má přece jen okruhy v krvi trochu více, a ten slavný zvádl za 7:12.7.

 
Nové Porsche 911 GT3 RS představuje další vrchol atmosférických motorů

Nové Porsche 911 GT3 RS představuje další vrchol atmosférických motorů

Nejlepší čas produkčního vozu na okruhu Nürburgring Nordschleife drží od 20. září minulého roku Porsche 911 GT2 RS (991.2). Sporťák s výkonem 700 koňských sil zvládl kolo v čase 6:47.25.

I letos se rozhodně můžeme těšit na zápolení automobilek o rekordní časy na proslulém závodním okruhu. Mezi kandidáty nebude chybět  Chevrolet Corvette ZR1 s výkonem 755 koňských sil či McLaren Senna ukrývající pod kapotou až 800 koňských sil. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků