Noví piloti ve stáji Jordan: Monteiro a Karthikeyan

Ve stručném přehledu je skoro kompletní soupiska nominovaných jezdců nadcházející sezóny, chybí jen dvojka u Minardi - Uvádíme pár malých problémů, které trápí jednotlivé stáje - Minardi připravuje šokující monopost - Tabulkový přehled testování
Noví piloti ve stáji Jordan: Monteiro a Karthikeyan
Seznam kapitol
  1. Nejzajímavější události F1 posledního týdne
  2. Tabulkový přehled výsledků testování tento týden

Midland Jordan už má své piloty

Stáj Jordan, kterou před nedávnem koupil šéf firmy Midland, oficiálně představila své dva nové jezdce pro letošní blížící se sezónu. První z nich je Portugalec Tiago Monteiro, který loni byl testovacím pilotem týmu Minardi, a druhým pilotem je indický závodník Narain Karthikeyan. Oba již dříve spolupracovali s Trevorem Carlinem, který vlastnil tým v britské sérii Formule 3 a je nynějším sportovním ředitelem Midlandu.

Kdo usedne za volant (doplněno)

Ve stručném přehledu uvádíme vždy stáj a piloty, kteří mají již podepsaný kontrakt a budou závodit v nadcházející sezóně. Předpokládá se, že ve stáji Minardi to dopadne tak, že kdo donese nejvíce peněz (silného sponzora), ten bude závodit.

Ferrari: M. Schumacher, R. Barrichello
B.A.R.: J. Button, T. Sato
Renault: F. Alonso, G. Fisichella
Williams: M. Webber, Heidfeld
McLaren: K. Räikkönen, J. P. Montoya
Sauber: J. Villeneuve, F. Massa
Red Bull: D. Coulthard, (Klien/Liuzzi)
Toyota: J. Trulli, R. Schumacher
Jordan: N. Karthikeyan, T. Moteiro
Minardi: Ch. Albers, ???

Nominace jezdců musí být kompletní do 3. března 2005.

Malé velké problémy

Sauber má stále problém s nastavením podvozku, který se hodně projevuje v rychlých dlouhých zatáčkách, kde monoposty ztrácí rychlost a projíždějí je pomaleji, než ostatní.

***

U stáje BAR stále nemohou vyladit motor tak, aby byl rychlý a zároveň měl potřebnou trvanlivost.

***

Toyota naopak řeší a hledá důvod, proč u jejich aut odcházejí rychle zadní pneumatiky. Jarno Trulli dokonce řekl, že monopost ztrácí po třech kolech potřebou adhezi a ovladatelnost je jako u pár let staré formule. Technici a inženýři zatím neví, zda se jedná o problém mechanický nebo v aerodynamice. Truli odhaduje, že by to mohlo být v novém šasi.

***

Ředitel automobilky Renault, Louis Schweitzer, jasně vzkázal své divizi Formule 1, že pokud nebude bojovat o přední příčky a vyhrávat GP, tak se ukončí celý projekt a Renault v F1 ukončí své působení.

Radikální Minadi

Minardi bude ze začátku sezóny používat monoposty z předchozí sezóny, nový vůz by měl být připraven na GP v Imole. Šéf stáje, Paul Stoddart, je ale z designem auta velmi spokojen a tvrdí, že nové Minardi bude šokující a zcela radikální. Mělo by mít přepracovaný předek a jiný kryt motoru než všechny ostatní formule. „Takové Minardi jste ještě neviděli,“ vzkázal všem Stoddart. Na internetu se bohužel zatím neobjevily žádné fotografie.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nejzajímavější události F1 posledního týdne
  2. Tabulkový přehled výsledků testování tento týden
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků