Noví piloti ve stáji Jordan: Monteiro a Karthikeyan

Ve stručném přehledu je skoro kompletní soupiska nominovaných jezdců nadcházející sezóny, chybí jen dvojka u Minardi - Uvádíme pár malých problémů, které trápí jednotlivé stáje - Minardi připravuje šokující monopost - Tabulkový přehled testování
Noví piloti ve stáji Jordan: Monteiro a Karthikeyan
Seznam kapitol
  1. Nejzajímavější události F1 posledního týdne
  2. Tabulkový přehled výsledků testování tento týden

Midland Jordan už má své piloty

Stáj Jordan, kterou před nedávnem koupil šéf firmy Midland, oficiálně představila své dva nové jezdce pro letošní blížící se sezónu. První z nich je Portugalec Tiago Monteiro, který loni byl testovacím pilotem týmu Minardi, a druhým pilotem je indický závodník Narain Karthikeyan. Oba již dříve spolupracovali s Trevorem Carlinem, který vlastnil tým v britské sérii Formule 3 a je nynějším sportovním ředitelem Midlandu.

Kdo usedne za volant (doplněno)

Ve stručném přehledu uvádíme vždy stáj a piloty, kteří mají již podepsaný kontrakt a budou závodit v nadcházející sezóně. Předpokládá se, že ve stáji Minardi to dopadne tak, že kdo donese nejvíce peněz (silného sponzora), ten bude závodit.

Ferrari: M. Schumacher, R. Barrichello
B.A.R.: J. Button, T. Sato
Renault: F. Alonso, G. Fisichella
Williams: M. Webber, Heidfeld
McLaren: K. Räikkönen, J. P. Montoya
Sauber: J. Villeneuve, F. Massa
Red Bull: D. Coulthard, (Klien/Liuzzi)
Toyota: J. Trulli, R. Schumacher
Jordan: N. Karthikeyan, T. Moteiro
Minardi: Ch. Albers, ???

Nominace jezdců musí být kompletní do 3. března 2005.

Malé velké problémy

Sauber má stále problém s nastavením podvozku, který se hodně projevuje v rychlých dlouhých zatáčkách, kde monoposty ztrácí rychlost a projíždějí je pomaleji, než ostatní.

***

U stáje BAR stále nemohou vyladit motor tak, aby byl rychlý a zároveň měl potřebnou trvanlivost.

***

Toyota naopak řeší a hledá důvod, proč u jejich aut odcházejí rychle zadní pneumatiky. Jarno Trulli dokonce řekl, že monopost ztrácí po třech kolech potřebou adhezi a ovladatelnost je jako u pár let staré formule. Technici a inženýři zatím neví, zda se jedná o problém mechanický nebo v aerodynamice. Truli odhaduje, že by to mohlo být v novém šasi.

***

Ředitel automobilky Renault, Louis Schweitzer, jasně vzkázal své divizi Formule 1, že pokud nebude bojovat o přední příčky a vyhrávat GP, tak se ukončí celý projekt a Renault v F1 ukončí své působení.

Radikální Minadi

Minardi bude ze začátku sezóny používat monoposty z předchozí sezóny, nový vůz by měl být připraven na GP v Imole. Šéf stáje, Paul Stoddart, je ale z designem auta velmi spokojen a tvrdí, že nové Minardi bude šokující a zcela radikální. Mělo by mít přepracovaný předek a jiný kryt motoru než všechny ostatní formule. „Takové Minardi jste ještě neviděli,“ vzkázal všem Stoddart. Na internetu se bohužel zatím neobjevily žádné fotografie.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nejzajímavější události F1 posledního týdne
  2. Tabulkový přehled výsledků testování tento týden
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků