Aktuální generace Opelu Corsa vrací naději ve smysl miniaut. Vedle silných prodejů sbírá také mnohá ocenění. Chystá se také vést expanzi na další silný trh.
Aktuální generace kompaktního Opelu si prošla bouřlivým vývojem. Původně byla vyvíjena na platformě GM, a dokonce i jako dnes ojedinělé třídvířko. Po akvizici značky koncernem PSA začaly práce nanovo, tentokrát na francouzské platformě EMP1. Vedle změny majitele na tomto kroku měly dle informací od vývojářů, které jsme získali při představení modelu, hlavní podíl lepší asistenční systémy a také možnost vybavit vůz čistě elektrickým pohonem.
Nyní je zřejmé, že přechod na platformu a motory PSA neměl na úspěch modelu negativní vliv. Corsa vyráběná ve španělské Zaragoze již existuje ve více než třech tisících exemplářích a v loňském roce se stala nejprodávanějším vozem své třídy v Německu. V prvních dvou měsících letošního roku se její prodeje oproti prvnímu kvartálu loňského roku zdvojnásobily na Středním východě, v Africe, Latinské Americe i asijsko-pacifické oblasti. V letošním roce má Opel také opět vstoupit na japonský trh a od Corsy si v zemi vycházejícího slunce mnohé slibuje.
V letošním roce se také dařilo elektrické variantě Corsa-e, doposud se prodalo přes 4000 kusů. Dle vyjádření automobilky si její vlastnosti chválí jak soukromí, tak firemní zákazníci. Pro připomenutí, elektromobil disponuje výkonem 100 kW a se svou 50 kWh baterií ujede dle standardu WLTP až 337 kilometrů. Corsa jako taková získala také v rámci své třídy ocenění za nejlepší konektivitu v segmentu malých vozů od magazínů Auto Bild a Computer Bild, trofej Best Buy Car v anketě Autobest nebo Zlatý volant za nejoblíbenější kompaktní vůz v Německu.