Nového pseudoterénního Porsche se (naštěstí) jen tak nedočkáme

Teprve přednedávnem se začaly internetem šířit spekulace o tom, že Porsche připravuje nový crossover technicky a rozměrově spřízněný s Audi Q5. Tento týden ale automobilka tyto informace rázně odmítla s odůvodněním, že pro takový typ vozu nemá v současnosti místo a zároveň představitelé vyjádřili obavy z toho, že nové SUV s kompaktnějšími rozměry by ubralo část potenciálních zákazníků většímu Cayenne.

Právě nová generace Cayenne se již pomalu chystá na evropské trhy a v porovnání s předchůdcem, vůz trochu ubral ze své „hmoty“, čímž se mírně přiblížil k myšlence nabízet opravdu sportovně laděné velké auto. Menší „baby Cayenne“ se tedy alespoň v nejbližších letech vyrábět nezačne, i když vzhledem k různým jiným „zvrhlostem“ v současném motoristickém světě nelze ani tuto možnost pro další období zcela vyloučit. Připomeňme jen, že prodeje nového Cayennu by měly začít koncem června a model bude dostupný i v hybridní verzi, aby byl schopen uspokojit i náročné ekologicky smýšlející jedince.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Cayenne zůstane neohrožen
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 950 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků