Nové Volvo V90 se hlásí do služby. Pomáhat bude švédské policii

Nové Volvo V90 se hlásí do služby. Pomáhat bude švédské policii

Švédská policie využívá vozy domácí značky Volvo už od roku 1929. Za tuto dlouho dobu ochránci zákona vystřídali desítky modelů švédské automobilky. V policejních barvách se objevily modely Amazon, 144 nebo XC70. Teď se do služby hlásí i nejnovější model V90.

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Vůz samozřejmě musel prodělat několik úprav. Změnou prošlo odpružení podvozku nebo brzdy. Policistům ve voze nebude chybět ani komunikační zařízení a další vybavení. Novinka už stihla projít i náročným testem obsahujícím brzdění, překážkovou dráhu nebo úhybné manévry. Celkově získal vůz 9,2 bodů z 10, co je zatím nejvyšší dosažené skóre v tomto náročném testování. 

Dodávky prvních policejních modelů Volvo V90 začnou počátkem příštího roku a hned poté budou nasazeny do služby. Automobilka také tento speciálně upravený vůz nabídne policistům z celého světa.

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků