Nové Volvo V60 je tady! Je to zmenšená V90 se dvěma hybridy

25 komentářů

Abre
23. února • 20:26

Jako zaklad pro Cross Country model vypada zatracene dobre.
Konecne zmizel ten obrovsky predni previs. Myslim ze as CC vyjede, bude to pecka.

Maty
26. února • 9:15

.. a ono vyjde ;) ještě prý v tomto roce !

Optimista
22. února • 16:33

no ještě "doladit" střed palubky (zmenšit tu tv) a trochu hezčí volant a bude to paráda :-D

Libi se mi
22. února • 12:23

Libi se mi:) Tod vse:)

Joe Doe
22. února • 10:36

Citam si debatu, a nestacim sa cudovat... Odkedy je Volvo cinske? OK, ma cinskeho vlastnika. No a co. Podla rovnakej logiky je kazdy Jaguar a Land Rover piece of crap, pretoze vlastnikom je indicka Tata. Lotus je shit pretoze ho vlastni Proton z Malajzie.Zvlastne, ze vam ludkovia neprekaza svoje vylevy pisat na strojoch vyrobenych v Cine.

mpolan
22. února • 12:54

No co... Opel bude do budoucna francouzská značka, o Škodě už teď taky kdekdo mluví jako o německé, a tak dále.

Joe Doe
22. února • 14:35

Ono je to zlozitejsie.Cinania kupili britsky Rover aj LTI (London Taxi International) - a tie auta su teraz realne cinske. Co londyskym taxikom len pomohlo, kedze boli beznadejne zastarale a kvalitativne mizerne.Skoda ako znacka je a zostane ceska, ale Skoda ako automobilka s vlastym vyvojom a cash flowom de facto neexistuje - je to vyrobny podnik VAG, ktoreho vlastny vyvoj je extremne limitovany moznostami, ktore Skode stanovi vlastnik s prihliadnutim na maximalne vyuzitie komponentov navrhnutych pre znacku, pod ktorou sa preda najviac aut - cize Volkswagen. Vacsina ziskov je reptariovana do Nemecka, kde sa rozhoduje o investiciach. Na burze sa obchoduju akcie VAG, nie Skody. Volvo sice patri cinskej automobilke, ale technologie a vyvoj nesmeruju z Pekingu do Svedska ale opacnym smerom.Ako to bude v pripade Oplu, tazko povedat - znacka zostane nemecka, tak ako Vauxhall zostal britsky, akurat sa lepil na nemecke auta. Holt, teraz sa bude lepit na auta francuzske.

bzzz
22. února • 16:28

Indove kupovali britske znacky v mnohem horsi kondici nez Cinane kupujici 'svedske' Volvo. Cinane by byli sami proti sobe, kdyby Volvo nejak citelne omezovali (mj protoze svou 'premii' zatim nemaji).

bzzz
22. února • 10:31

Z toho by se dal udelat i pekny nasledovnik XC70 -> XC60 ;-)

mpolan
22. února • 7:29

Design Volva na mě fakt funguje... líbí.

V3S
21. února • 23:11

Čínské čtyřválce s 220-300 kW, tak to asi budou fakt držáky :-D

Aladin
22. února • 10:30

Životnosti bych se vůbec nebál. Touareg V10 5.0 by musel být dle této teorie nesmrtelný. A výsledek zná každý. Výrobci mají velmi dobrou zpětnou vazbu od zákazníků. Vědí, kolik s vozem najede první majitel, kde jezdí, proč jezdí, jak jezdí. A to motor vydrží. Víc ani ťuk. V rámci optimalizace nákladů již neplatí, že poctivý motor s více válci a větším obsahem vydrží více. Životnost motorů je vždy na nutném minimu pro dané účely. Bohužel.

tom
23. února • 7:30

Tak zrovna V10 v touaregu bych uplne neuvadel. Ten motor umiral na prodlouzene intervaly oleje. Ve svem okoli jsem mel dva, co jezdily na pevnych 15t km a oba sly do sveta s vice nez 350t km bez problemu s motorem. O zbytku auta nemluvim:-). Jeden ma nyni pres 500 a stale motorove bez problemu...

Marek
22. února • 9:26

Čínské? Ono vývoj a výroba probíhá v Číně? Nebo podle čeho usuzujete, že jsou to čínské motory? A nebo klasicky jen tak plácáte co vás napadne a doufáte, že jste vtipný? :-)

tom
22. února • 7:46

To me taky napadlo. Kdyz ma litr vykon 85kW, tak tady kazdej pise, jak to nevydrzi ani 50t km a tady ma dvoulitr 228kW a nikdo nic...

JohnST
21. února • 21:21

Ked Volvo prebrali cinania bol som skepticky. Ale toto je velmi svieze, napadite. Vonkajsie tvary uplne ze sexi. Bravo Volvo!!!B-]

Kvicala
21. února • 20:12

Těch tabletů v interiéru je tam na můj vkus málo...vždyť co je přece pohodlnější než ovládání dotykovým přístrojem! Veškerá tlačítka jsou už dnes pouze archaismus/anachronismus, nad kterým je dobré se jen pobaveně ušklíbnout. Miluju psaní sms na dotykových mobilech, to je budoucnost světa!

GR8
21. února • 19:47

No. Ultra zmensenina V90. Je to dobre ci spatne? Pro me spatne. Vertikalni reseni interieru take neni muj salek tee. Sve kupce si to ale urcite najde.

Aladin
21. února • 19:27

Krásné auto. Ty benzíny jsou na Evropu možná zbytečně silné, chtělo by to doplnit něčím úspornějším kolem 120-150kw. Škoda, že to umí až Číňan.

Vypítko
21. února • 18:39

Pro náš trh na nic, jinak celkem ujde

zpocena muchomurka
21. února • 18:45

Jsi obchodnik? To sem chodis resit, kolik se ceho proda???

Antiautomat
21. února • 18:24

Tejto cinskej automobilke od konca modelu 940/960 nefandim, ale toto je pekne. Je to moderna, ale (a to je vzacnost), dizajnovo velmi podarena moderna.

Joe Doe
22. února • 10:40

Ty asi velmi nevyznas... pretoze od konca modelu 940/960 stihlo Volvo patrit zo 100% americkemu Fordu. Az do roku 2010.Takze napisat, ze cinskej automobilke nefandis od konca modelu 940/960, ktory sa prestal vyrabat koncom 90. rokov, moze len ignorant.

lechtivy svar
21. února • 18:43

Je smutne, ze az pod cinskou vladou se opet vraci k hezkym autum s originalni identitou.
Je pravda, ze pod Fordem to s tou originalitou ponekud upadlo a Volvo zacalo zabredavat do sediveho prumeru.
Nejsem si jisty, zda bych si zrovna Volvo koupil. Ovsem je osvezujici se na nej koukat.

vystresovana inkluze
21. února • 17:36

Hezke, skutecne hezke. Dalsi prima auto pro pohodove ridice. B-]

Doporučujeme

Články odjinud