Jako zaklad pro Cross Country model vypada zatracene dobre.Konecne zmizel ten obrovsky predni previs. Myslim ze as CC vyjede, bude to pecka.
.. a ono vyjde ;) ještě prý v tomto roce !
no ještě "doladit" střed palubky (zmenšit tu tv) a trochu hezčí volant a bude to paráda :-D
Libi se mi:) Tod vse:)
Citam si debatu, a nestacim sa cudovat... Odkedy je Volvo cinske? OK, ma cinskeho vlastnika. No a co. Podla rovnakej logiky je kazdy Jaguar a Land Rover piece of crap, pretoze vlastnikom je indicka Tata. Lotus je shit pretoze ho vlastni Proton z Malajzie.Zvlastne, ze vam ludkovia neprekaza svoje vylevy pisat na strojoch vyrobenych v Cine.
No co... Opel bude do budoucna francouzská značka, o Škodě už teď taky kdekdo mluví jako o německé, a tak dále.
Ono je to zlozitejsie.Cinania kupili britsky Rover aj LTI (London Taxi International) - a tie auta su teraz realne cinske. Co londyskym taxikom len pomohlo, kedze boli beznadejne zastarale a kvalitativne mizerne.Skoda ako znacka je a zostane ceska, ale Skoda ako automobilka s vlastym vyvojom a cash flowom de facto neexistuje - je to vyrobny podnik VAG, ktoreho vlastny vyvoj je extremne limitovany moznostami, ktore Skode stanovi vlastnik s prihliadnutim na maximalne vyuzitie komponentov navrhnutych pre znacku, pod ktorou sa preda najviac aut - cize Volkswagen. Vacsina ziskov je reptariovana do Nemecka, kde sa rozhoduje o investiciach. Na burze sa obchoduju akcie VAG, nie Skody. Volvo sice patri cinskej automobilke, ale technologie a vyvoj nesmeruju z Pekingu do Svedska ale opacnym smerom.Ako to bude v pripade Oplu, tazko povedat - znacka zostane nemecka, tak ako Vauxhall zostal britsky, akurat sa lepil na nemecke auta. Holt, teraz sa bude lepit na auta francuzske.
Indove kupovali britske znacky v mnohem horsi kondici nez Cinane kupujici 'svedske' Volvo. Cinane by byli sami proti sobe, kdyby Volvo nejak citelne omezovali (mj protoze svou 'premii' zatim nemaji).
Z toho by se dal udelat i pekny nasledovnik XC70 -> XC60 ;-)
Design Volva na mě fakt funguje... líbí.
Čínské čtyřválce s 220-300 kW, tak to asi budou fakt držáky :-D
Životnosti bych se vůbec nebál. Touareg V10 5.0 by musel být dle této teorie nesmrtelný. A výsledek zná každý. Výrobci mají velmi dobrou zpětnou vazbu od zákazníků. Vědí, kolik s vozem najede první majitel, kde jezdí, proč jezdí, jak jezdí. A to motor vydrží. Víc ani ťuk. V rámci optimalizace nákladů již neplatí, že poctivý motor s více válci a větším obsahem vydrží více. Životnost motorů je vždy na nutném minimu pro dané účely. Bohužel.
Tak zrovna V10 v touaregu bych uplne neuvadel. Ten motor umiral na prodlouzene intervaly oleje. Ve svem okoli jsem mel dva, co jezdily na pevnych 15t km a oba sly do sveta s vice nez 350t km bez problemu s motorem. O zbytku auta nemluvim:-). Jeden ma nyni pres 500 a stale motorove bez problemu...
Čínské? Ono vývoj a výroba probíhá v Číně? Nebo podle čeho usuzujete, že jsou to čínské motory? A nebo klasicky jen tak plácáte co vás napadne a doufáte, že jste vtipný? :-)
To me taky napadlo. Kdyz ma litr vykon 85kW, tak tady kazdej pise, jak to nevydrzi ani 50t km a tady ma dvoulitr 228kW a nikdo nic...
Ked Volvo prebrali cinania bol som skepticky. Ale toto je velmi svieze, napadite. Vonkajsie tvary uplne ze sexi. Bravo Volvo!!!B-]
Těch tabletů v interiéru je tam na můj vkus málo...vždyť co je přece pohodlnější než ovládání dotykovým přístrojem! Veškerá tlačítka jsou už dnes pouze archaismus/anachronismus, nad kterým je dobré se jen pobaveně ušklíbnout. Miluju psaní sms na dotykových mobilech, to je budoucnost světa!
No. Ultra zmensenina V90. Je to dobre ci spatne? Pro me spatne. Vertikalni reseni interieru take neni muj salek tee. Sve kupce si to ale urcite najde.
Krásné auto. Ty benzíny jsou na Evropu možná zbytečně silné, chtělo by to doplnit něčím úspornějším kolem 120-150kw. Škoda, že to umí až Číňan.
Pro náš trh na nic, jinak celkem ujde
Jsi obchodnik? To sem chodis resit, kolik se ceho proda???
Tejto cinskej automobilke od konca modelu 940/960 nefandim, ale toto je pekne. Je to moderna, ale (a to je vzacnost), dizajnovo velmi podarena moderna.
Ty asi velmi nevyznas... pretoze od konca modelu 940/960 stihlo Volvo patrit zo 100% americkemu Fordu. Az do roku 2010.Takze napisat, ze cinskej automobilke nefandis od konca modelu 940/960, ktory sa prestal vyrabat koncom 90. rokov, moze len ignorant.
Je smutne, ze az pod cinskou vladou se opet vraci k hezkym autum s originalni identitou.Je pravda, ze pod Fordem to s tou originalitou ponekud upadlo a Volvo zacalo zabredavat do sediveho prumeru.Nejsem si jisty, zda bych si zrovna Volvo koupil. Ovsem je osvezujici se na nej koukat.
Hezke, skutecne hezke. Dalsi prima auto pro pohodove ridice. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.