Nové Volvo V60 je tady! Je to zmenšená V90 se dvěma hybridy

vystresovana inkluze  |  21. 02. 2018 17:36

Hezke, skutecne hezke. Dalsi prima auto pro pohodove ridice.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 02. 2018 18:24

Tejto cinskej automobilke od konca modelu 940/960 nefandim, ale toto je pekne. Je to moderna, ale (a to je vzacnost), dizajnovo velmi podarena moderna.

Odpovědět  |   | 
lechtivy svar  |  21. 02. 2018 18:43

Je smutne, ze az pod cinskou vladou se opet vraci k hezkym autum s originalni identitou.
Je pravda, ze pod Fordem to s tou originalitou ponekud upadlo a Volvo zacalo zabredavat do sediveho prumeru.
Nejsem si jisty, zda bych si zrovna Volvo koupil. Ovsem je osvezujici se na nej koukat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2018 10:40

Ty asi velmi nevyznas... pretoze od konca modelu 940/960 stihlo Volvo patrit zo 100% americkemu Fordu. Az do roku 2010.

Takze napisat, ze cinskej automobilke nefandis od konca modelu 940/960, ktory sa prestal vyrabat koncom 90. rokov, moze len ignorant.

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  21. 02. 2018 18:39

Pro náš trh na nic, jinak celkem ujde

Odpovědět  |   | 
zpocena muchomurka  |  21. 02. 2018 18:45

Jsi obchodnik? To sem chodis resit, kolik se ceho proda???

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 02. 2018 19:27

Krásné auto. Ty benzíny jsou na Evropu možná zbytečně silné, chtělo by to doplnit něčím úspornějším kolem 120-150kw. Škoda, že to umí až Číňan.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 02. 2018 19:47

No. Ultra zmensenina V90. Je to dobre ci spatne? Pro me spatne. Vertikalni reseni interieru take neni muj salek tee. Sve kupce si to ale urcite najde.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  21. 02. 2018 20:12

Těch tabletů v interiéru je tam na můj vkus málo...vždyť co je přece pohodlnější než ovládání dotykovým přístrojem! Veškerá tlačítka jsou už dnes pouze archaismus/anachronismus, nad kterým je dobré se jen pobaveně ušklíbnout. Miluju psaní sms na dotykových mobilech, to je budoucnost světa!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 02. 2018 21:21

Ked Volvo prebrali cinania bol som skepticky. Ale toto je velmi svieze, napadite. Vonkajsie tvary uplne ze sexi. Bravo Volvo!!!

Odpovědět  |   | 
V3S  |  21. 02. 2018 23:11

Čínské čtyřválce s 220-300 kW, tak to asi budou fakt držáky

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 02. 2018 07:46

To me taky napadlo. Kdyz ma litr vykon 85kW, tak tady kazdej pise, jak to nevydrzi ani 50t km a tady ma dvoulitr 228kW a nikdo nic...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  22. 02. 2018 09:26

Čínské? Ono vývoj a výroba probíhá v Číně? Nebo podle čeho usuzujete, že jsou to čínské motory? A nebo klasicky jen tak plácáte co vás napadne a doufáte, že jste vtipný?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 02. 2018 10:30

Životnosti bych se vůbec nebál. Touareg V10 5.0 by musel být dle této teorie nesmrtelný. A výsledek zná každý. Výrobci mají velmi dobrou zpětnou vazbu od zákazníků. Vědí, kolik s vozem najede první majitel, kde jezdí, proč jezdí, jak jezdí. A to motor vydrží. Víc ani ťuk. V rámci optimalizace nákladů již neplatí, že poctivý motor s více válci a větším obsahem vydrží více. Životnost motorů je vždy na nutném minimu pro dané účely. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
tom  |  23. 02. 2018 07:30

Tak zrovna V10 v touaregu bych uplne neuvadel. Ten motor umiral na prodlouzene intervaly oleje. Ve svem okoli jsem mel dva, co jezdily na pevnych 15t km a oba sly do sveta s vice nez 350t km bez problemu s motorem. O zbytku auta nemluvim. Jeden ma nyni pres 500 a stale motorove bez problemu...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 07:29

Design Volva na mě fakt funguje... líbí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 02. 2018 10:31

Z toho by se dal udelat i pekny nasledovnik XC70 -> XC60

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2018 10:36

Citam si debatu, a nestacim sa cudovat... Odkedy je Volvo cinske?

OK, ma cinskeho vlastnika. No a co. Podla rovnakej logiky je kazdy Jaguar a Land Rover piece of crap, pretoze vlastnikom je indicka Tata. Lotus je shit pretoze ho vlastni Proton z Malajzie.

Zvlastne, ze vam ludkovia neprekaza svoje vylevy pisat na strojoch vyrobenych v Cine.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 12:54

No co... Opel bude do budoucna francouzská značka, o Škodě už teď taky kdekdo mluví jako o německé, a tak dále.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2018 14:35

Ono je to zlozitejsie.

Cinania kupili britsky Rover aj LTI (London Taxi International) - a tie auta su teraz realne cinske. Co londyskym taxikom len pomohlo, kedze boli beznadejne zastarale a kvalitativne mizerne.

Skoda ako znacka je a zostane ceska, ale Skoda ako automobilka s vlastym vyvojom a cash flowom de facto neexistuje - je to vyrobny podnik VAG, ktoreho vlastny vyvoj je extremne limitovany moznostami, ktore Skode stanovi vlastnik s prihliadnutim na maximalne vyuzitie komponentov navrhnutych pre znacku, pod ktorou sa preda najviac aut - cize Volkswagen. Vacsina ziskov je reptariovana do Nemecka, kde sa rozhoduje o investiciach. Na burze sa obchoduju akcie VAG, nie Skody.

Volvo sice patri cinskej automobilke, ale technologie a vyvoj nesmeruju z Pekingu do Svedska ale opacnym smerom.

Ako to bude v pripade Oplu, tazko povedat - znacka zostane nemecka, tak ako Vauxhall zostal britsky, akurat sa lepil na nemecke auta. Holt, teraz sa bude lepit na auta francuzske.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 02. 2018 16:28

Indove kupovali britske znacky v mnohem horsi kondici nez Cinane kupujici 'svedske' Volvo. Cinane by byli sami proti sobe, kdyby Volvo nejak citelne omezovali (mj protoze svou 'premii' zatim nemaji).

Odpovědět  |   | 
Libi se mi  |  22. 02. 2018 12:23

Libi se mi:) Tod vse:)

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  22. 02. 2018 16:33

no ještě "doladit" střed palubky (zmenšit tu tv) a trochu hezčí volant a bude to paráda

Odpovědět  |   | 
Abre  |  23. 02. 2018 20:26

Jako zaklad pro Cross Country model vypada zatracene dobre.
Konecne zmizel ten obrovsky predni previs. Myslim ze as CC vyjede, bude to pecka.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 02. 2018 09:15

.. a ono vyjde ;) ještě prý v tomto roce !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A