Nové Volvo V60 je tady! Je to zmenšená V90 se dvěma hybridy

vystresovana inkluze  |  21. 02. 2018 17:36

Hezke, skutecne hezke. Dalsi prima auto pro pohodove ridice.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 02. 2018 18:24

Tejto cinskej automobilke od konca modelu 940/960 nefandim, ale toto je pekne. Je to moderna, ale (a to je vzacnost), dizajnovo velmi podarena moderna.

Odpovědět  |   | 
lechtivy svar  |  21. 02. 2018 18:43

Je smutne, ze az pod cinskou vladou se opet vraci k hezkym autum s originalni identitou.
Je pravda, ze pod Fordem to s tou originalitou ponekud upadlo a Volvo zacalo zabredavat do sediveho prumeru.
Nejsem si jisty, zda bych si zrovna Volvo koupil. Ovsem je osvezujici se na nej koukat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2018 10:40

Ty asi velmi nevyznas... pretoze od konca modelu 940/960 stihlo Volvo patrit zo 100% americkemu Fordu. Az do roku 2010.

Takze napisat, ze cinskej automobilke nefandis od konca modelu 940/960, ktory sa prestal vyrabat koncom 90. rokov, moze len ignorant.

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  21. 02. 2018 18:39

Pro náš trh na nic, jinak celkem ujde

Odpovědět  |   | 
zpocena muchomurka  |  21. 02. 2018 18:45

Jsi obchodnik? To sem chodis resit, kolik se ceho proda???

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 02. 2018 19:27

Krásné auto. Ty benzíny jsou na Evropu možná zbytečně silné, chtělo by to doplnit něčím úspornějším kolem 120-150kw. Škoda, že to umí až Číňan.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 02. 2018 19:47

No. Ultra zmensenina V90. Je to dobre ci spatne? Pro me spatne. Vertikalni reseni interieru take neni muj salek tee. Sve kupce si to ale urcite najde.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  21. 02. 2018 20:12

Těch tabletů v interiéru je tam na můj vkus málo...vždyť co je přece pohodlnější než ovládání dotykovým přístrojem! Veškerá tlačítka jsou už dnes pouze archaismus/anachronismus, nad kterým je dobré se jen pobaveně ušklíbnout. Miluju psaní sms na dotykových mobilech, to je budoucnost světa!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 02. 2018 21:21

Ked Volvo prebrali cinania bol som skepticky. Ale toto je velmi svieze, napadite. Vonkajsie tvary uplne ze sexi. Bravo Volvo!!!

Odpovědět  |   | 
V3S  |  21. 02. 2018 23:11

Čínské čtyřválce s 220-300 kW, tak to asi budou fakt držáky

Odpovědět  |   | 
tom  |  22. 02. 2018 07:46

To me taky napadlo. Kdyz ma litr vykon 85kW, tak tady kazdej pise, jak to nevydrzi ani 50t km a tady ma dvoulitr 228kW a nikdo nic...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  22. 02. 2018 09:26

Čínské? Ono vývoj a výroba probíhá v Číně? Nebo podle čeho usuzujete, že jsou to čínské motory? A nebo klasicky jen tak plácáte co vás napadne a doufáte, že jste vtipný?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 02. 2018 10:30

Životnosti bych se vůbec nebál. Touareg V10 5.0 by musel být dle této teorie nesmrtelný. A výsledek zná každý. Výrobci mají velmi dobrou zpětnou vazbu od zákazníků. Vědí, kolik s vozem najede první majitel, kde jezdí, proč jezdí, jak jezdí. A to motor vydrží. Víc ani ťuk. V rámci optimalizace nákladů již neplatí, že poctivý motor s více válci a větším obsahem vydrží více. Životnost motorů je vždy na nutném minimu pro dané účely. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
tom  |  23. 02. 2018 07:30

Tak zrovna V10 v touaregu bych uplne neuvadel. Ten motor umiral na prodlouzene intervaly oleje. Ve svem okoli jsem mel dva, co jezdily na pevnych 15t km a oba sly do sveta s vice nez 350t km bez problemu s motorem. O zbytku auta nemluvim. Jeden ma nyni pres 500 a stale motorove bez problemu...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 07:29

Design Volva na mě fakt funguje... líbí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 02. 2018 10:31

Z toho by se dal udelat i pekny nasledovnik XC70 -> XC60

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2018 10:36

Citam si debatu, a nestacim sa cudovat... Odkedy je Volvo cinske?

OK, ma cinskeho vlastnika. No a co. Podla rovnakej logiky je kazdy Jaguar a Land Rover piece of crap, pretoze vlastnikom je indicka Tata. Lotus je shit pretoze ho vlastni Proton z Malajzie.

Zvlastne, ze vam ludkovia neprekaza svoje vylevy pisat na strojoch vyrobenych v Cine.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 12:54

No co... Opel bude do budoucna francouzská značka, o Škodě už teď taky kdekdo mluví jako o německé, a tak dále.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 02. 2018 14:35

Ono je to zlozitejsie.

Cinania kupili britsky Rover aj LTI (London Taxi International) - a tie auta su teraz realne cinske. Co londyskym taxikom len pomohlo, kedze boli beznadejne zastarale a kvalitativne mizerne.

Skoda ako znacka je a zostane ceska, ale Skoda ako automobilka s vlastym vyvojom a cash flowom de facto neexistuje - je to vyrobny podnik VAG, ktoreho vlastny vyvoj je extremne limitovany moznostami, ktore Skode stanovi vlastnik s prihliadnutim na maximalne vyuzitie komponentov navrhnutych pre znacku, pod ktorou sa preda najviac aut - cize Volkswagen. Vacsina ziskov je reptariovana do Nemecka, kde sa rozhoduje o investiciach. Na burze sa obchoduju akcie VAG, nie Skody.

Volvo sice patri cinskej automobilke, ale technologie a vyvoj nesmeruju z Pekingu do Svedska ale opacnym smerom.

Ako to bude v pripade Oplu, tazko povedat - znacka zostane nemecka, tak ako Vauxhall zostal britsky, akurat sa lepil na nemecke auta. Holt, teraz sa bude lepit na auta francuzske.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 02. 2018 16:28

Indove kupovali britske znacky v mnohem horsi kondici nez Cinane kupujici 'svedske' Volvo. Cinane by byli sami proti sobe, kdyby Volvo nejak citelne omezovali (mj protoze svou 'premii' zatim nemaji).

Odpovědět  |   | 
Libi se mi  |  22. 02. 2018 12:23

Libi se mi:) Tod vse:)

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  22. 02. 2018 16:33

no ještě "doladit" střed palubky (zmenšit tu tv) a trochu hezčí volant a bude to paráda

Odpovědět  |   | 
Abre  |  23. 02. 2018 20:26

Jako zaklad pro Cross Country model vypada zatracene dobre.
Konecne zmizel ten obrovsky predni previs. Myslim ze as CC vyjede, bude to pecka.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 02. 2018 09:15

.. a ono vyjde ;) ještě prý v tomto roce !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A