Nevim kde to autor vzal, ale oba diesel motory mají označení D5 akorát ten silnější se značí D5+.
Ta cena není úplně nejhorší (ale také nic extra), ale v Česku jsou Volva obvykle o něco dražší než na Slovensku. Pokud tomu tak bude i tentokrát, tak to auto dovozce zabije. Konkurence je fakt velká. Nejenom Němci, ale už i Cadillac CTS či STS, Lexus GS a možná Jaguar S-type. Chystá se i Honda Legend a šeptá se o oficiálním prodeji značky Infiniti v Evropě. Zejména ten Lexus je fakt těžký kalibr a cena je dost podobná.
Nova Honda Legend se nechysta, ale uz davno jezdi. Akorat to vypada, ze do Evropy se dodavat asi nebude.
z toho co si menoval. Jaguar-S type, to si robis srandu, alebo myslis dalsiu chystanu novu generaciu. Ale ta je u nas vcelku draha, urcite drahsia o dost nez toto Volvo, navyse nie prilis bezna znacka na zhananie nahradnych dielov Cadillac..no to je pre ludi u ktorych nehra cena rolu Lexus GS suhlasim, ved som pisal, ze GS je moj favorit. Slovensky importer dostal rozum a ISko ma priatelne ceny (napr. o 300 tisic!!! na SVK je novy IS model lacnejsi ako minulo-predavana generacia), u GSka staci udrzat ci trosku prilepsit a nema konkurenciu pre rozumnych ludi, pokial bude vzadu miesto i pre vyssich ludi nez je bezny japonsky standard .Honda Legend, no tuna je to velmi zaujimave, pokial viem ma byt std 4x4 a cenu teraz Accord na svk ma spickovu(cely cas klesala a dokonca potom akcie. Tiez sikovna vecicka. Lenze neviem, ci to vobec pride na svk, Honda na svk auto takehoto kalibru este nepredavala, nebol by som proti sice proti ale riskovat vstup do neprebadanych vod ma nejako nelaka...predsa len niektori hraci vo vyssej strednej triede uz maju co to vychytane.
No jasně že ten JAG je trochu o něčem jiném . Míň nejmodernější techniky, zato víc aristokracie, prvotřídní kůže a dřeva. Nicméně pokud každé z těch aut vezme Volvu v ČR a SR pár desítek zákazníků, tak na S80 jich zbude opravdu velice málo.
tak toto je naozajstna bomba. Neskutocne svk ceny, zaklad benzinovy ci dieslovy je 2x silnejsi ako u konkurencie, dostatocny na slovenske cesty a autu UPLNE postacuje. A cena? 1,3 melona? Na auto takmer PLNE vybavene (zakladna vybava je bomba) vyssej strednej triedy?Pani, klobuk dole. A stale sa najdu ludia co kupia predrazene BMW3/Mercedec C s nejakymi tymi stvorvalcami bez vybavy za vyssiu cenu. Rad by som ich niekedy pochopil. A na zahodenie niesu ani ceny strednej vybavy (pre vyznavacov luxusu, i ked ja si disky radsej kupim sam a perfektneho 6valca s haldexom 2 a 6 stupnovym automatom. A verim tomu ze takato perla sa bude dat zohnat za 1,7 melona SK, kde akurat zacinaju ako tak vybaveny konkurenti, nuz je to na zvazenie, ale u tych konkurentov by to bolo o dost slabsie alebo v rovnakej vybave o 300 tacov drahsie minimalne! U BMW to pochopim, ale 607 za 1,7 melona je bezne v predaji a kto v nom sedel a RIADIL ho pochopi ze voci tomu Volvu je ten jeho 6valcovy 3liter s tou pomalou AISIC japonskou radickou vysmech!Ale ako hovorim, i taki ludia su. Len 1 dufam, ze Volvo stuplo na kvalite, lebo to je jedine co ma od neho odradza (minulu generaciu rozoberal Autobild a hrdza bola takmer i na kozi, a tieklo z neho ako zo sita a to mal nejake 3 roky lebo za 1,7 melona uz pokukujem po Lexuse. Ale ako hovorim, zjednat to pod 1,3 a smiat sa z okoloiducich v trosku lepsie vybavenych Passatoch.Tolko moj nazor, uz len by to chcelo sa previest a porovnat vlastnosti zakladnych 5valcov, neviem ci turbo benzin alebo slusny diesel. Obidva dokazu slapat 200 a nic viac nepotrebujem, navyse je auto krasne velke (narozdiel od svindlu u BMW5 ci rozcapenosti sucasneho Ecka) a nieje to imagovy predrazeny shit(ako vravime tuna v anglicku) AUDI A6.
Ja bych s tim nadsenim pockal az bude skutecne na silnici a az s nim budou trosku zkusenosti. Doufejme, ze spolehlivost bude vyssi nez u stavajici S80, kde TCO auta bylo vyrazne "upraveno" nutnymi poplatky autoservisum pro udrzeni vozidla v pohybu.
nuz prave toto, ale tieto vozidla tychto excluzivnych znaciek niesu natom omnoho lepsie (BMW/MEDO/AUDI), ale tuna je napr. fajn to ze nemusia spravovat 4valcovych odpadlikov s jemnymi spojkami a tlmicmi za 5 korun, a ze zakladna vybava ide po vzoru japoncov. Vsetko centralizovane a 'in' uz od fabriky. A teda aj sposob ci kvalita montaze by mala podliehat kontrolam priamo vo fabrike, nie v tisic-a-1dom predajnom ci importerskom ci akomto centre inych automobiliek ponukajucich 234 kombinacii interieru.Ved sa uvidi, ale ta cena 1,3 melona je fakt vynikajuca. Este sa potom poobzeram ci to niekde v europe (Dansko?) nepojde na 1,2, ale tu vybavu som si presiel v Excelli a je proste dych beruca (komplet airbagy, elektronika, full klima atd). Nevidim dovod platit za kozu 100 dalsich tacov. Jedine som zvedavy co myslia tymi +lakovanymi naraznikmi, dufam ze to nebude v base ako Fabia Junior v200k, turbo motor, 6kvalt, plna elektronika a interierova vybava a 1,3? Ideme urobit research na nahradne diely a prace a porovnat to s konkurenciou. IMO nebude BMW ci MEDO natom lacnejsie. A stale si prdnem do tych peugeotackov...jazdiacich v 607mickach za 1,7 melona. Ja ked ich vidim je mi na ...
Zrovna turbomotoru od Volva bych se trosku bal. Nejvetsi pruser v S80tce byla T6tka kde tenhle motor dokazal obcas umrit nekdy kolem 50.000km. Jinak ta vybava mi prijde vcelku normalni. A nevim kde si prisel na tu 607cku. Nevim jak na Slovensku, ale tady v CR stoji 607cky pod milion a i s nejsilnejsim motorem v maximalni vybave vyjde po sleve zlehynka pres mega.
No nevím odkud mas tyhle informace T6 a umrit po 50tis. Ja osobne na nem mam 200 tis a je naprosto v pohode. Asi nejvetsi problem bude s tim kusem za volantem. Holt blbec oddela i traktor. A mojich par znamych T6 taky ma a nevim o zadne zasadnejsim problemu. Nejvetsi problemy co se tyce motoru ma Volvo uz dlouho s naftovymi D5. Muj kamarad je servisni technik ve Volvu takze to mam z prvni rukyPanove a damy . Ruku na srdce ktere z dnesnich pretechnizovanych aut vlastne problemy nema ? Ja jsem se starou S80 naprosto spokojenZdravim Slovensko
no mne vybava standartna nepride, lepsi zaklad ma uz iba lexus. BMW je natom horsie, takisto Audi atd. Jedine ten audiosystem je smiesny ale ten si ajtak uzivatel 'naladi' sam.K peugeotom, tak to bude bud tou vasou korunou alebo dobrymi predajcami, u nas:2,7HDI automatica 1,704 melona3.0 V6 benzin auto 1,684 melonaSu to sice auta vo vybave, ale za tie prachy mam v neporovnatelnej vybave volvo s neporovnatelnym benzinovym trojlitrom a haldexom2 k tomu a volvo...pocujeme sa? V O L V O nie Peugeot!Hej, a 1,42 melona stoji slabucky 130k 2.0 diesel(1,5 lepsi), ale obidva stvorvalce! A ked pojdem k zakladnej vybave tak napr. vsetko je cez 1.3 a k tomu hovorim prve 3 motory su 4valce vsetky MENEJ vykonne nez volvo. Ved si stiahni slovensky cennik. Ked uz nic ine tak to ta musi vytocit do nebies (Peugeot 607 bol staresina konstrukcne v dobe uvedenia nie teraz voci novemu volvu, zelam importerovi vela zdaru!)
Neznam situaci v SR, ale mam dojem ze smesujete cenikove a realne ceny. Nevim jak u vas, ale tady neni problem dostat pri koupi francouzskeho vozu 20+% slevy.
i ked to moze zniet prilis nadsene ci mate pocit so zmiesovania, ja som vychadzal z klasiky.to so slavami je mozne, neviem, ceny peugeotov som bral z oficialneho pdf cennika na ich oficialnej stranke, za marec2006, ceny volva z tohto clanku (ktore takisto ako u peugeotu mozu ist dole). Tolko k tomu, ak to volvo neposerie a nebude mat nejaku zavaznu chybu ci importer nezavaha mohlo by chytit druhy dych. Predsa len je to auto z roku 2006 a nie 2000. Lenze ono vzdy niekto nieco poserie )
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.