Nové Volvo S60 zná své ceny, zatím jen německé

Pokud patříte mezi obdivovatele nového Volva S60, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě, jistě zbystříte ve chvíli, kdy vám nabídneme přehled jeho sériových verzí a cen určených pro Německo. Lze se totiž s úspěchem domnívat, že na našem trhu, kde se novinka objeví letos v září, příliš odlišností nenajdeme.

Základ nabídky tvoří zážehová šestnáctistovka s přeplňováním a verzemi o výkonu 150 koní (110 kW) a 180 koní (132 kW). První varianta s označením S60 T3 stojí 27 000 Euro (cca 690 000 Kč) a druhá s přídomkem T4 pak 29 900 Euro (cca 760 000 Kč).

Středem se stává dvoulitr v provedení 2,0T s výkonem 203 koní (149 kW) a dalším stupněm silnější varianta T5 o výkonu 240 koní (176 kW). Ty jsou nabízeny za 31 750 Euro (cca 810 000 Kč), resp. 33 950 Euro (cca 860 000 Kč). Nejsilnějším modelem vůbec pak bude provedení T6 s přeplňovaným třílitrem, výkonem 304 koní (223 kW) a cenou 44 900 Euro (cca 1 150 000 Kč).

Méně muziky avšak za méně paliva pak nabídnou vznětové agregáty. Zejména základní dvoulitr D3 o výkonu 163 koní (119 kW) nabízený za 31 650 Euro (cca 810 000 Kč). Pokud si však nechcete ani při tankování nafty nechat ujít dynamické svezení, budete moci sáhnout po motoru D5 s objemem 2,4 l a výkonem 205 koní (150 kW). Ten bude s v kombinaci s manuálně řazenou převodovkou dodáván za 33 950 Euro (cca 870 000 Kč), za 38 550 Euro (cca 980 000 Kč) pak bude k mání s převodovkou Geartronic, jež je zároveň standardním vybavením nejsilnějšího zážehového provedení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo S60 2010
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků