Nové Volvo S60 je venku. Diesel pod jeho kapotou nehledejte

19 komentářů

Nevím Nevím...
19. března • 19:28

Mnou velmi svého času očekávané, a přitom dodnes nadále, pomalu nezměnně, neznámé... co kdo o něm ví... Skandinávský "kulový blesk"...

JA-NE
22. června • 15:07

krasne auto auto, ale moje srdce stale pisti po Giulii:-D

Joe Doe
22. června • 23:09

Jo jo, laska byva spravidla hlboko iracionalna.

Assasin
21. června • 20:17

S80 je s timto designem takova nejaka neslana nemastna. Ovsem na tehle S60 je to uplne jina kava. Bravo Volvo.

Phoenix
22. června • 8:14

Tak zatímco S90 - S80 už pár let nedělají ;-) - je zaměřená na konzervativnější klientelu, S60 se vždy snažila plnit roli toho lehce sportovnějšího... A tahle nová je nádherná...

Anti-automat
21. června • 20:13

Cinska automobilka ma moje sympatie, ale v aute tejto velkosti by som uvital aj diesel.

Tias
23. června • 14:37

Nejlepší na tom je, ze je sice vlastní Číňani, ale designem jsou nejvice evropští ze všech, to co vyrábí d3 poslední dobou je tvrdá Asie!

dan
21. června • 9:34

Svedska Octavia, pro ty mene chapave...

JH
21. června • 17:56

Dan ,ale no..... Švédska octavia? Že ty Volvo nemáš rád. Volvo je ozaj "trocha " inde ako Škoda. A nebyť toho nešťastného rozhodnutia, že všade stačia 4- valce tak D3 má veľký problém.

bzzz
21. června • 18:25

Ale nema... D3 si spousta/vetsina mimo D kupuje mj kvuli image. Prumernak Volvo neoceni, nepochopi, zato i z D3 plecky si ucvrnkne.

pepa-1
21. června • 8:08

Sedan je pěkný a technika také ujde , i když tradiční pětiválce a nebo modernější šestiválce by prestiž modelu hlavně na trzích jako je USA zvýšily. Taky bych měl ze začátku obavu z kvality výroby v nové továrně.

JH
20. června • 22:29

Podľa mňa v tejto kategórii výber motorov je úplne v poriadku. Od dieslu ustupuju aj iné značky. Okrem toho boduje dizajnom, má výborne dielenske spracovanie, materiály. A je vyrábané mimo Činu čo tiež zaváži a paradoxne pomôže predajom v Číne. Tento model bude mať úspech.

Sir CHerokee
20. června • 22:14

Krásný sedan, hodně koní, ale všechno přeplňované 4 válce a v půlce případů hybridy :-/:-(3-[

Lubomír Mlčák
20. března • 20:08

Už v roce 1985-6 měli 4-válce 2,1 l turbo co dávali 500 k a držely.V ETC převálcovaly slavný 3,5 litry 8 až 12-ti válce Jaguárů, Roverů i Bavoráků. Proč dělat nějaké V8 (2 q navíc) když to nepotřebují. Měl jsem Volvo Amazon 20 let, pak jsem si objednal S60 t5 - 260 k. Super auta. A nekřičí že maj náskok díky technice!

Carl
20. června • 21:56

Technika neprémiová, asi dobré pro frikulíny co končí obhlídkou interiéru.

Petr
21. června • 9:52

hele Čurdo, tebe nadchne určitě jen Hitlerovo lidové auto, že. Každý ale není obdivovatelem německé techniky, tak nám nekaž radost.

JohnST
20. června • 21:23

Bez dizlov je v EU Volvo dead.B-]:-D

Joe Doe
22. června • 23:07

Diesel v osobnom aute je mrtvy.Daval, ako tak, zmysel, pri vysokych castych najazdoch na dlhe trate, vacsina majitelov dieslov na tom prerobila, pretoze zaplatila vyssiu nadobudaciu cenu pri vyssich servisnych nakladoch, ktora sa im nikdy nevratila ani napriek nominane nizsej spotrebe a zvyhodnenou cenou nafty.

bzzz
20. června • 20:06

Jakou vahu budou ty motory pohanet, vypadaji celkem fajn.

Doporučujeme

Články odjinud