Nové Volvo S60 Heico Sportiv: až 326 koní

Na silnici novou generaci Volva S60 zatím spatřil málokdo, přesto ji už lze vylepšit. Stačí se zastavit u tunera Heico. (+ video)

Právě německá ladičská společnost Heico Sportiv patří k těm málo výrobcům, kteří nad automobily švédské výroby neohrnují nosy a věnují jim svoji pozornost. O tom svědčí například modifikace Volvo V70 T6 AWD Heico popsaná podrobně na tomto místě. Nyní firma Heico Sportiv naplno odhalila svoji sadu vylepšení pro novou generaci sedanu S60, o jejíž přípravě jsme vás informovali již před měsícem, a sice na tomto místě.

Hned na první pohled si všimneme dvoudílného předního spoileru, decentní odtrhové hrany na víku zavazadlového prostoru a difuzoru v zadním nárazníku, který může být doplněn stříbřitou okrasnou vložkou. Závěsy kol dostaly tužší pružiny, výfuk je zakončen dvěma páry chromovaných koncovek a osmnácti, nebo dvacetipalcové ráfky se vyznačují nízkoprofilovými pneumatikami. Uvnitř si lze připlatit snad jen za hliníkové pedály a specifickou hlavici voliče.  

U Heica připravili nové programy pro řídicí jednotky motorů 2,0T a T6. První z nich díky tomu posílil o 50 Nm a 48 koní na výsledných 350 Nm a 301 koní (220 kW). Verze AWD T6 se po zásahu pánů od Heico Sportiv vyznačuje výkonem 326 koní (238 kW) a točivým momentem 463 Nm, jež vozu umožňují dosažení elektronicky omezené rychlosti 250 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,8 s (o 1 s lepší výsledek než u standardního odladění).

Předáci ladičské společnosti slibují, že pracují též na modifikačních sadách určených pro verze T3, T4 a T5. Ceny zatím dostupných úprav firma ve svých tiskových materiálech nezveřejnila, dostupné by ale měly být okamžitě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové Volvo S60 od Heico Sportiv

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků