Nové Volvo S40 je menší než předchůdce

Na frankfurtském autosalonu představí Volvo nový sedan střední třídy, S40. Nahrazuje již dosluhují předchozí variantu a je designově více podobné modelům S60 a S80. Vzhled tak není nijak zvlášť revoluční, byl spíše dopilován do tvarů sedanů vyšších tříd. Asi nejvýraznější novinkou je maska, předek vozu je nyní oblejší a výraznější. Naopak revoluční změnou prošel interiér, což je ostatně patrné z jediného obrázky, který Volvo zatím zveřejnilo.

Velikost vozu se snížila o necelých 50 mm na 4468 mm, zvětšil se ale rozvor o 78 mm na 2640 mm, takže vzadu bude více místa. Zvětšila se rovněž i výška a šířka. Právě kvůli „zkrácení“ vypadá záď vozu poněkud „neukončeně“. Volvo S40 by mělo být také bezpečnější, automobilka věří v získání pěti hvězdiček. S novinkou přijdou také nové motory, jejichž kompletní představení si necháme na frankfurtský autosalon; nechybí samozřejmě volitelný pohon všech kol AWD.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků