Nové Volvo FH16 700 je nejvýkonnějším sériovým tahačem na světě

Nové Volvo FH16 700 je nejvýkonnějším sériovým tahačem na světě

Novinka z dílny Volvo Trucks si od svého nedávného představení vysloužila jedno lichotivé prvenství. Tahač Volvo FH16 se totiž díky novému přeplňovanému šestiválci D16G s výkonem 515 kW/700 koní a mamutím točivým momentem 3 150 Nm může pochlubit titulem „nejvýkonnější sériově vyráběný nákladní vůz na světě“. Agregát D16G, který navíc splňuje i emisní limity Euro 5, vychází ze své slabší verze s označením D16, jenž byla k dispozici ke předchozímu modelu.

Na výběr bude ještě z dalších dvou výkonnostních variant, a to 441 kW/600 koní a 397 kW/540 koní.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Volvo FH16 700 a šestnáctilitrový agregát D16G

bazar

Volvo S40 2
Rok výroby: 2004
Stav: 191 195 km
Cena: 83 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2009
Stav: 212 489 km
Cena: 120 000 Kč
Volvo V70 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 210 940 km
Cena: 136 000 Kč
Volvo S80 3,2
Rok výroby: 2007
Stav: 167 221 km
Cena: 216 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 130 106 km
Cena: 460 000 Kč
Volvo C30 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 127 448 km
Cena: 185 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků