Nové Volvo C70 přistiženo nemaskované v ulicích Barcelony (spy photos)

Být v správný čas na správném místě, mít postřeh a po ruce alespoň mobil s fotoaparátem, a je vznikne z toho fotografie, o kterou projevili zájem snad všechna motoristická média. Jistému tamnímu obyvateli se v ulicích Barcelony podařilo zachytit horkou novinku z dílny Volva a to ke všemu bez jakéhokoliv maskování. Z amatérských snímků si tedy můžeme utvořit představu, jak vypadá nové Volvo C70, opět s pevnou skládací střechou.

Nyní můžeme konstatovat, že novinka byla značně ovlivněna konceptem S60, jenž se představil ještě v lednu na detroitském autosalonu. Nové Volvo C70 přichází s odvážně tvarovanou přídí s propracovanými předními světlomety. Zadní část už nosí méně novátorských prvků, avšak i zde jsou některé změny viditelné na první pohled.
Zatímco zevnější podobu vozu již poznáme, interiér nám i nadále zůstává zahalen, je však jen otázkou času, kdy jej Volvo oficiálně odhalí. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Nové Volvo C70

bazar

Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2014
Stav: 158 409 km
Cena: 370 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 259 065 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo C30 2
Rok výroby: 2007
Stav: 187 411 km
Cena: 136 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků