Nové verze a motory pro Volkswageny Polo a Fox

Německá automobilka Volkswagen přichází s drobnými změnami u svých modelů Polo a Fox. Zástupci malých a ještě menších vozů tak budou nyní ještě dostupnější.

Polo

Pro model Polo připravil Volkswagen nové pohonné jednotky. Nejmenší tříválec 1,2 bude dostupný ve verzích 44 kW (60 k) a 51 kW (70 k). Tyto motory nahrazují původní verze o výkonu 40 kW (55 k), resp. 47 kW (64 k). Výhodou této inovace je i fakt, že ceny zůstávají zachovány.

Třetím novým motorem je pak čtyřválec 1,4 o výkonu 59 kW (80 k), který bude nyní nově dostupný i s automatickou šestistupňovou převodovkou. Doposud bylo možné tento motor kombinovat jen se čtyřstupňovým automatem.

Polo a Fox s odpočtem DPH

Volkswagen dále připravil nové verze modelů Polo a Fox. Oba vozy půjde nyní objednat také ve verzi N1 s odpočtem DPH. Všichni ti, kteří tedy potřebují opravdu malý užitkový vůz, si tak mohou přijít na své.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Fox a Polo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků