Nové verze a motory pro Volkswageny Polo a Fox

Německá automobilka Volkswagen přichází s drobnými změnami u svých modelů Polo a Fox. Zástupci malých a ještě menších vozů tak budou nyní ještě dostupnější.

Polo

Pro model Polo připravil Volkswagen nové pohonné jednotky. Nejmenší tříválec 1,2 bude dostupný ve verzích 44 kW (60 k) a 51 kW (70 k). Tyto motory nahrazují původní verze o výkonu 40 kW (55 k), resp. 47 kW (64 k). Výhodou této inovace je i fakt, že ceny zůstávají zachovány.

Třetím novým motorem je pak čtyřválec 1,4 o výkonu 59 kW (80 k), který bude nyní nově dostupný i s automatickou šestistupňovou převodovkou. Doposud bylo možné tento motor kombinovat jen se čtyřstupňovým automatem.

Polo a Fox s odpočtem DPH

Volkswagen dále připravil nové verze modelů Polo a Fox. Oba vozy půjde nyní objednat také ve verzi N1 s odpočtem DPH. Všichni ti, kteří tedy potřebují opravdu malý užitkový vůz, si tak mohou přijít na své.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Fox a Polo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků