Nové uchycení kol umožní extrémní úhel natočení. Řešení za pár korun dostanou auta do města, ale ne všechna

24 komentářů

Tomio Okamura
16. srpna • 8:14

My v SSPD si myslíme, že........
Neskakejte mě do řeči buďte tak hodná!
Čili já si myslím, že.....

Jaroslav Bašta
16. srpna • 13:51

My v SPD (si) nemyslíme.

Kuk Vykuk
22. srpna • 17:14

My v SSPD vůbec nemyslíme, my nemáme mozky. :P

skace
15. srpna • 19:49

Jaké malé modely? Nejvíc eko je 3,5 tunové SUV od Mercedesu, kvůli kterému chce Mercedes posunout hranici řidičáku na kamión na 7,5 tuny, tohle auto je v Praze vítáno, zatímco uprděná Honda Jazz se spotřebou 4 litry / 100 km nesmí být vyráběna.Nejde dělat dvě věci dobře, stabilita při vysokých rychlostech bude nic moc, stržení volantu se bude rovnat okamžité de-kola-zaci. Pokud to bude zase nějak zamčené do nulové rychlosti, ten zamykací mechanismus půjde do <> jako každé čepy a pak to bude mít zemědělskou vůli jak trambus.

jogurt
17. srpna • 11:09

To je hodně překroucená realita, Honda Jazz vyráběna být smí, stejně jako cokoli jiného. Jenže se ji vyrábět nevyplatí, protože by ji za reálnou cenu nikdo nekoupil. Prdítka prostě zmizí, řízení emisí je pro ně příliš drahé a baterky se do nich nevejdou. Jejich jediná šance jsou buď scifi zázračné baterie nebo malá baterie plus malý fuelcell, takže taky scifi.
Auta prostě dál porostou na velikosti. Tečka.

skace
17. srpna • 12:38

S tímhle autem v pohodě odvezeš 4 dospělé lidi do chrovatska, nepotřebuješ na to 2x těžší auto, co 8x více ničí silnici.

Jedna Bedna
17. srpna • 14:35

Hondou Jazz 4 lidi v pohodě a ještě k tomu do Chorvatska.... Apriiiiiil! Tw jenže není prvního dubna.
Superbem do Nice, to bych ti věřil, ale tohle fakt ne.

Jaroslav Bašta
17. srpna • 14:42

Tak jestli je trojitej masochista, ať jede do Chorvatska, Hondou Džezz a ve čtyřech. Ale za stejný prachy může jít v Michli nejmíň desetkrát ke kozatý Nikole, ta mu nařeže a nechá si lízat nohy, a to si užije rohodně víc.

Lukáš
15. srpna • 19:32

Kdo někdy jezdil v zaměstnání na vysokozdvižné vozíku, tak zjistí, že tento "rejd" zadních kol se používá desítky let. Vozík se otočí v kruhu na místě.
Ono celkově hodně věcí se dnes od této techniky kopíruje i do elektrických vozů. Konkrétně např vozíky Yale a výměnné baterie, rekuperace při puštění plynu atd atd

skace
15. srpna • 19:51

Zkoušel jsi v tom jet na plnej plyn na zpátečku a trošku drnknout do řízení? To není stavěné na vysokou rychlost...

petr r. (petrumr)
15. srpna • 16:18

tuším, že něco podobného mají nízkopodlažní autobusy s nápravama a posilovačem ZF. já bych upřednostil řiditelnou zadní nápravu.

jan
15. srpna • 13:19

Buď tam bude ženská točit půlhodiny volantem než zaparkuje. Nebo tam dají ostřejší převod a ženská pak bude lítat v pruhu zleva doprava. Člověk zaparkuje i s normálním provedením.

EL2020
15. srpna • 18:23

a nebo ten převod udělají progresivní....

jogurt
15. srpna • 19:30

Pak téch kotrmelců bude pět

Mirek
15. srpna • 20:40

Před několika léty Ford uváděl, že progresivní řízení bude ve Focusu, nějak k tomu nedošlo. V tomto případě to znamenalo, že se progresivita měnila s rychlostí auta. Dokonce jsem viděl i video s tímto Focusem (vymýšlely to i jiné automobilky a dříve). Také tam může být závislost rychlosti na velikosti úhlu natočení kol. Tedy nic, co by vedlo ke kotrmelcům.

Mirek
16. srpna • 15:41

Pro toho troubu, který o tom ví zřejmě ho.., tedy nerozumí tomu.
Například: https://1url.cz/YrHxC...
Přední i zadní nápravy byly zbrusu nově vyvinuty. Můžeme tu objevit i nové progresivní řízení, které aktivně mění v závislosti na rychlosti jízdy převod 9,5:1 a 16,5:1. Jehož sportovní převod je s rostoucím úhlem natočení volantu ještě strmější, poskytuje intenzivní zpětnou vazbu, která řidiče informuje o dění mezi pneumatikami a vozovkou.

Nebo: https://1url.cz/YrHxg...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. srpna • 17:28

Aaaaa trouba se přihlásil ke své hodnosti. :-D

Jaroslav Bašta
17. srpna • 5:44

Blb jsi a blbem zůstaneš.

Mirek
17. srpna • 20:38

Zapomněl jsem, k problému nedokážeš nic rozumného napsat, protože tomu prd rozumíš, jako to jelitko, pokud to nejsi zrovna ty, které tady bezduše hodnotí. Běž zalévat kytičky na zahrádku, tam budeš alespoň prospěšný.

Nojono
18. srpna • 14:04

Ty jsi dobrej pacient, zamilovanej sám do sebe a svých bludů. Jen tak dál, je to veliká legrace.

Mirek
17. srpna • 20:34

Pověděl blb.

jogurt
15. srpna • 7:53

Nic proti ZF, to je bezpochyby špičková firma, ale tohle je trochu zrádná véc pro lemply co neumí jezdit. Vidím v tom 2 rizika: a) bude víc odřených boků aut, protože mamataxi to zalomí ve vratech nebo při vyparkování daleko víc než teď a b) až kopyto "strhne řízení", udělá čtyři kotrmelce místo jednoho

bob
16. srpna • 12:16

Nevím no, asi bych nebyl tak krutý s tím, že "kopyto to strhne". Tohle musí mít člověk i tak trochu v sobě, ono není snadný jet rovně když ti do cesty vběhne třeba zvíře...

puk123
16. srpna • 8:28

Dneska lze kdeco omezit přes sw. Ty větší úhly nemusí být vůbec dostupné volantem a už vůbec ne během cestovních rychlostí.

Doporučujeme

Články odjinud