My v SSPD si myslíme, že........Neskakejte mě do řeči buďte tak hodná!Čili já si myslím, že.....
My v SPD (si) nemyslíme.
My v SSPD vůbec nemyslíme, my nemáme mozky. :P
Jaké malé modely? Nejvíc eko je 3,5 tunové SUV od Mercedesu, kvůli kterému chce Mercedes posunout hranici řidičáku na kamión na 7,5 tuny, tohle auto je v Praze vítáno, zatímco uprděná Honda Jazz se spotřebou 4 litry / 100 km nesmí být vyráběna.Nejde dělat dvě věci dobře, stabilita při vysokých rychlostech bude nic moc, stržení volantu se bude rovnat okamžité de-kola-zaci. Pokud to bude zase nějak zamčené do nulové rychlosti, ten zamykací mechanismus půjde do <> jako každé čepy a pak to bude mít zemědělskou vůli jak trambus.
To je hodně překroucená realita, Honda Jazz vyráběna být smí, stejně jako cokoli jiného. Jenže se ji vyrábět nevyplatí, protože by ji za reálnou cenu nikdo nekoupil. Prdítka prostě zmizí, řízení emisí je pro ně příliš drahé a baterky se do nich nevejdou. Jejich jediná šance jsou buď scifi zázračné baterie nebo malá baterie plus malý fuelcell, takže taky scifi.Auta prostě dál porostou na velikosti. Tečka.
S tímhle autem v pohodě odvezeš 4 dospělé lidi do chrovatska, nepotřebuješ na to 2x těžší auto, co 8x více ničí silnici.
Hondou Jazz 4 lidi v pohodě a ještě k tomu do Chorvatska.... Apriiiiiil! Tw jenže není prvního dubna.Superbem do Nice, to bych ti věřil, ale tohle fakt ne.
Tak jestli je trojitej masochista, ať jede do Chorvatska, Hondou Džezz a ve čtyřech. Ale za stejný prachy může jít v Michli nejmíň desetkrát ke kozatý Nikole, ta mu nařeže a nechá si lízat nohy, a to si užije rohodně víc.
Kdo někdy jezdil v zaměstnání na vysokozdvižné vozíku, tak zjistí, že tento "rejd" zadních kol se používá desítky let. Vozík se otočí v kruhu na místě.Ono celkově hodně věcí se dnes od této techniky kopíruje i do elektrických vozů. Konkrétně např vozíky Yale a výměnné baterie, rekuperace při puštění plynu atd atd
Zkoušel jsi v tom jet na plnej plyn na zpátečku a trošku drnknout do řízení? To není stavěné na vysokou rychlost...
tuším, že něco podobného mají nízkopodlažní autobusy s nápravama a posilovačem ZF. já bych upřednostil řiditelnou zadní nápravu.
Buď tam bude ženská točit půlhodiny volantem než zaparkuje. Nebo tam dají ostřejší převod a ženská pak bude lítat v pruhu zleva doprava. Člověk zaparkuje i s normálním provedením.
a nebo ten převod udělají progresivní....
Pak téch kotrmelců bude pět
Před několika léty Ford uváděl, že progresivní řízení bude ve Focusu, nějak k tomu nedošlo. V tomto případě to znamenalo, že se progresivita měnila s rychlostí auta. Dokonce jsem viděl i video s tímto Focusem (vymýšlely to i jiné automobilky a dříve). Také tam může být závislost rychlosti na velikosti úhlu natočení kol. Tedy nic, co by vedlo ke kotrmelcům.
Pro toho troubu, který o tom ví zřejmě ho.., tedy nerozumí tomu. Například: https://1url.cz/YrHxC... Přední i zadní nápravy byly zbrusu nově vyvinuty. Můžeme tu objevit i nové progresivní řízení, které aktivně mění v závislosti na rychlosti jízdy převod 9,5:1 a 16,5:1. Jehož sportovní převod je s rostoucím úhlem natočení volantu ještě strmější, poskytuje intenzivní zpětnou vazbu, která řidiče informuje o dění mezi pneumatikami a vozovkou. Nebo: https://1url.cz/YrHxg...
Aaaaa trouba se přihlásil ke své hodnosti. :-D
Blb jsi a blbem zůstaneš.
Zapomněl jsem, k problému nedokážeš nic rozumného napsat, protože tomu prd rozumíš, jako to jelitko, pokud to nejsi zrovna ty, které tady bezduše hodnotí. Běž zalévat kytičky na zahrádku, tam budeš alespoň prospěšný.
Ty jsi dobrej pacient, zamilovanej sám do sebe a svých bludů. Jen tak dál, je to veliká legrace.
Pověděl blb.
Nic proti ZF, to je bezpochyby špičková firma, ale tohle je trochu zrádná véc pro lemply co neumí jezdit. Vidím v tom 2 rizika: a) bude víc odřených boků aut, protože mamataxi to zalomí ve vratech nebo při vyparkování daleko víc než teď a b) až kopyto "strhne řízení", udělá čtyři kotrmelce místo jednoho
Nevím no, asi bych nebyl tak krutý s tím, že "kopyto to strhne". Tohle musí mít člověk i tak trochu v sobě, ono není snadný jet rovně když ti do cesty vběhne třeba zvíře...
Dneska lze kdeco omezit přes sw. Ty větší úhly nemusí být vůbec dostupné volantem a už vůbec ne během cestovních rychlostí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.