Nové TVR poprvé ukazuje část interiéru. A rovnou tu nejpodstatnější!

Fanoušci sportovních vozů očekávají nové TVR již dlouhých dvanáct let. Dočkají se při příležitosti 70. výročí vzniku britské automobilky. Po několika upoutávkách nyní ukazuje část interiéru. Konkrétně hlavici manuální převodovky.

V segmentu supersportů jsou dnes tři pedály velkou vzácností. V kombinaci s osmiválcem Cosworth o objemu pěti litrů to zní pro staromilce opravdu slibně. Vůz má zrychlit na stovku pod čtyři sekundy a maximální rychlost prý překročí 320 km/h.

Nové TVR nabídne nejlepší poměr výkon/hmotnost ve své kategorii

Nové TVR nabídne nejlepší poměr výkon/hmotnost ve své kategorii

"Vyvinuli jsme nové TVR jako produkt, který staví na tradici řemeslných britských automobilů. To jsme spojili s nejnáročnějším strojírenským a montážním procesem," říká designér Gordon Murray.

Novinka se veřejnosti představí na Revival show v Goodwoodu 8. září. Prohlédněte si fotogalerii dosud zveřejněných upoutávek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků