Nové TVR poprvé ukazuje část interiéru. A rovnou tu nejpodstatnější!

Fanoušci sportovních vozů očekávají nové TVR již dlouhých dvanáct let. Dočkají se při příležitosti 70. výročí vzniku britské automobilky. Po několika upoutávkách nyní ukazuje část interiéru. Konkrétně hlavici manuální převodovky.

V segmentu supersportů jsou dnes tři pedály velkou vzácností. V kombinaci s osmiválcem Cosworth o objemu pěti litrů to zní pro staromilce opravdu slibně. Vůz má zrychlit na stovku pod čtyři sekundy a maximální rychlost prý překročí 320 km/h.

Nové TVR nabídne nejlepší poměr výkon/hmotnost ve své kategorii

Nové TVR nabídne nejlepší poměr výkon/hmotnost ve své kategorii

"Vyvinuli jsme nové TVR jako produkt, který staví na tradici řemeslných britských automobilů. To jsme spojili s nejnáročnějším strojírenským a montážním procesem," říká designér Gordon Murray.

Novinka se veřejnosti představí na Revival show v Goodwoodu 8. září. Prohlédněte si fotogalerii dosud zveřejněných upoutávek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků