Nové Suzuki Vitara zamířilo z terénu na silnice [první jízdní dojmy]

Tojota  |  27. 02. 2015 09:55

Tak uz nam zbejva jen toyota land cruiser, to nejlepsi zustava.

Odpovědět  |   | 
myk  |  27. 02. 2015 11:43

No, kedze aj LC sa poslednych 10 rokov ubera podobnym smerom (rangeroverizuje sa -> z terenu do luxusu), tak ocakavam, ze pri najblizsej novej verzii zhodi ram a ako offroad definitivne skonci.

Odpovědět  |   | 
st  |  02. 03. 2015 16:14

To určitě ne. Protože největší část zákazníků LC je ze států, kde není problém narazit na absenci normálních cest. Navíc je to něco co jej zásadně odlišuje od konkurence.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  27. 02. 2015 09:55

Máloco v dnešní době potěší. Vitara potěšila. Myslím, že bude mít velký úspěch. Má k tomu všechny předpoklady. Suzuki umí benzínové atmosféry, umí 4x4, umí postavit vozy, které přinášejí pro cílovou skupinu přesně to, co mají přinášet.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  27. 02. 2015 23:12

Pokud je cílová skupina diskutéři na autowebech tak ok. Ostatní by, ale raději motor, který nemá na dálnici 3500ot, kdyby chtěli aby se toho prodalo víc tak do toho dají něco pořádného a ne tohle. myslím, že nebudu sám kdo raději veme něco s turbem, aby nemusel při každém předjíždění podřazovat a točit to do omezovače, když 2l turbo to zvládne bez podřazení i do kopce

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 02. 2015 11:43

Ja to vidim tak, ze na tych 11oo kil to bohate postaci, kto preboha chce s takymto niecim zavodit? Pripravit taketo auto na moznost zastavby tak silneho a velkeho motora znamena zaprve narast hmotnosti a zadruhe narast ceny. Motormi o 200k+ v takychto nakupnych taskach sa to na ulici priam hemzi.....

To, ze to toci 3.5oo otacok/13o, nazyvam vhodnym sprevodovanim - na dany objem a nepritomnost toho znameho bruselskeho kr.vitka idealne /bavime sa o 1600 atmo/. Tocit motor do obmedzovaca je samozrejme absolutne kontraproduktivne, chybu by som hladal skor medzi sedackou a volantom. V rodine mame atmo jednasestku podobneho vykonu, ktora ma na hrbe este o plus minus 200 kil viac a na nedostatok pary a ani na spotrebu som sa este v ramci *normalneho* jazdenia /do 10 khm tacho plus/ nestazoval. No a kedze je to prajednoduchy motor, sluzi bez problemov a sluzit bude ak ho nebodaj nik nerozbije, tandem brusel-retaz vyrobcov zatial hubu utieraju chvalabohu naprazdno.

Mam za to ze jednoducha dvojkolka je v tomto pripade vyborna racionalna volba, skratka prakticke jednoduche a cenovo prijatelne auto. Za mna +

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  27. 02. 2015 11:03

Dovolím si upozornit na malou chybičku - těch 180 sekund u zrychlení z 0 - 100 u benzínové verze odpovídá spíše koňskému potahu

Odpovědět  |   | 
noro  |  27. 02. 2015 11:36

Tak dufam, ze Grand Vitara vznikne aj ako novy model, nedavno bol spraveny taky vacsi facelift. Aj ked tam tiez hrozi ze to bude mat jednoduchsi pohon. Jimmy tiez dostava stale daky maly update. Tato mala Vitara je fajn, ale v podstate mohli spravit dve verzie s dvoma dlzkami zadneho previsu, alebo roznyma razvormi naprav, a nemuseli robi S-cross, ale takto si kazdy vyberie aj podla dizajnu , ktory je vyrazne rozdielny. V japonsku je to bezne. Skoda ze Ford nespravil nieco podobne jednoduche dizajnom, mali predtym Fusion, a tato Vitara je mu tak trochu podobna dizajnom.

Odpovědět  |   | 
Neser  |  27. 02. 2015 15:47

Jedině LADA

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 02. 2015 20:33

Naftova stále od Fiatu? 😈 ta minula byla od Renaultu 😉

Odpovědět  |   | 
fluk  |  01. 03. 2015 08:25

Chudák Vitara, jak ji tohle mohli udělat Interiér potřeboval změnu jako sůl, exteriér byl rozhodně lepší.

Odpovědět  |   | 
J.S.  |  01. 03. 2015 12:33

Za mě tahle třída s předním pohonem nemá smysl. (Ale chápu popularitu falešného pocitu bezpečí z vyššího posezu) Jízdní vlastnosti na silnici to ale nezlepší.
Jinak sem z hor, ale offroad nepotřebuju. Se 4x4 dám vše, stačí NEmechanické. Nafta na horách bez parkování udělá problém i jen párkrát za zimu stačí -20st a máte smůlu. Benzín 1.6 je tentýž jako u SX4 a Swifta už roky a roky a roky a...ale smysl má. Závodník musí točit, ale jinak jezdí za "hubičku" a "masturbo" pro lenochy by ho jen prodražilo při pořízení (kvůli nesmyslným výkonům a podruhé v servise).
O všem rozhodne cena a konfigurace (RBS si můžou strčit za klobouk a nechat pro pražáky). Jestli bude vybavená 4kolka stát jako S-Cross, tak super, jinak to smysl nemá.
Tak sem zvědav na překvápko...

Odpovědět  |   | 
miki  |  18. 04. 2015 20:12

Pozerám ceny a bude hitovka,dizajn,proste v cene strednej triedy super crossover,ten čo si chcel kupit Kiu,Golfa apd,si kúpi Viatr bez konkurencie aj ja za 17 000 eur ju mám v plnej výbavae a dvojkolka stačí,za tie prachy bezkonkurenční dizajn i výbava!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro