Nové Suzuki Vitara zamířilo z terénu na silnice [první jízdní dojmy]

Tojota  |  27. 02. 2015 09:55

Tak uz nam zbejva jen toyota land cruiser, to nejlepsi zustava.

Odpovědět  |   | 
myk  |  27. 02. 2015 11:43

No, kedze aj LC sa poslednych 10 rokov ubera podobnym smerom (rangeroverizuje sa -> z terenu do luxusu), tak ocakavam, ze pri najblizsej novej verzii zhodi ram a ako offroad definitivne skonci.

Odpovědět  |   | 
st  |  02. 03. 2015 16:14

To určitě ne. Protože největší část zákazníků LC je ze států, kde není problém narazit na absenci normálních cest. Navíc je to něco co jej zásadně odlišuje od konkurence.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  27. 02. 2015 09:55

Máloco v dnešní době potěší. Vitara potěšila. Myslím, že bude mít velký úspěch. Má k tomu všechny předpoklady. Suzuki umí benzínové atmosféry, umí 4x4, umí postavit vozy, které přinášejí pro cílovou skupinu přesně to, co mají přinášet.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  27. 02. 2015 23:12

Pokud je cílová skupina diskutéři na autowebech tak ok. Ostatní by, ale raději motor, který nemá na dálnici 3500ot, kdyby chtěli aby se toho prodalo víc tak do toho dají něco pořádného a ne tohle. myslím, že nebudu sám kdo raději veme něco s turbem, aby nemusel při každém předjíždění podřazovat a točit to do omezovače, když 2l turbo to zvládne bez podřazení i do kopce

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 02. 2015 11:43

Ja to vidim tak, ze na tych 11oo kil to bohate postaci, kto preboha chce s takymto niecim zavodit? Pripravit taketo auto na moznost zastavby tak silneho a velkeho motora znamena zaprve narast hmotnosti a zadruhe narast ceny. Motormi o 200k+ v takychto nakupnych taskach sa to na ulici priam hemzi.....

To, ze to toci 3.5oo otacok/13o, nazyvam vhodnym sprevodovanim - na dany objem a nepritomnost toho znameho bruselskeho kr.vitka idealne /bavime sa o 1600 atmo/. Tocit motor do obmedzovaca je samozrejme absolutne kontraproduktivne, chybu by som hladal skor medzi sedackou a volantom. V rodine mame atmo jednasestku podobneho vykonu, ktora ma na hrbe este o plus minus 200 kil viac a na nedostatok pary a ani na spotrebu som sa este v ramci *normalneho* jazdenia /do 10 khm tacho plus/ nestazoval. No a kedze je to prajednoduchy motor, sluzi bez problemov a sluzit bude ak ho nebodaj nik nerozbije, tandem brusel-retaz vyrobcov zatial hubu utieraju chvalabohu naprazdno.

Mam za to ze jednoducha dvojkolka je v tomto pripade vyborna racionalna volba, skratka prakticke jednoduche a cenovo prijatelne auto. Za mna +

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  27. 02. 2015 11:03

Dovolím si upozornit na malou chybičku - těch 180 sekund u zrychlení z 0 - 100 u benzínové verze odpovídá spíše koňskému potahu

Odpovědět  |   | 
noro  |  27. 02. 2015 11:36

Tak dufam, ze Grand Vitara vznikne aj ako novy model, nedavno bol spraveny taky vacsi facelift. Aj ked tam tiez hrozi ze to bude mat jednoduchsi pohon. Jimmy tiez dostava stale daky maly update. Tato mala Vitara je fajn, ale v podstate mohli spravit dve verzie s dvoma dlzkami zadneho previsu, alebo roznyma razvormi naprav, a nemuseli robi S-cross, ale takto si kazdy vyberie aj podla dizajnu , ktory je vyrazne rozdielny. V japonsku je to bezne. Skoda ze Ford nespravil nieco podobne jednoduche dizajnom, mali predtym Fusion, a tato Vitara je mu tak trochu podobna dizajnom.

Odpovědět  |   | 
Neser  |  27. 02. 2015 15:47

Jedině LADA

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 02. 2015 20:33

Naftova stále od Fiatu? 😈 ta minula byla od Renaultu 😉

Odpovědět  |   | 
fluk  |  01. 03. 2015 08:25

Chudák Vitara, jak ji tohle mohli udělat Interiér potřeboval změnu jako sůl, exteriér byl rozhodně lepší.

Odpovědět  |   | 
J.S.  |  01. 03. 2015 12:33

Za mě tahle třída s předním pohonem nemá smysl. (Ale chápu popularitu falešného pocitu bezpečí z vyššího posezu) Jízdní vlastnosti na silnici to ale nezlepší.
Jinak sem z hor, ale offroad nepotřebuju. Se 4x4 dám vše, stačí NEmechanické. Nafta na horách bez parkování udělá problém i jen párkrát za zimu stačí -20st a máte smůlu. Benzín 1.6 je tentýž jako u SX4 a Swifta už roky a roky a roky a...ale smysl má. Závodník musí točit, ale jinak jezdí za "hubičku" a "masturbo" pro lenochy by ho jen prodražilo při pořízení (kvůli nesmyslným výkonům a podruhé v servise).
O všem rozhodne cena a konfigurace (RBS si můžou strčit za klobouk a nechat pro pražáky). Jestli bude vybavená 4kolka stát jako S-Cross, tak super, jinak to smysl nemá.
Tak sem zvědav na překvápko...

Odpovědět  |   | 
miki  |  18. 04. 2015 20:12

Pozerám ceny a bude hitovka,dizajn,proste v cene strednej triedy super crossover,ten čo si chcel kupit Kiu,Golfa apd,si kúpi Viatr bez konkurencie aj ja za 17 000 eur ju mám v plnej výbavae a dvojkolka stačí,za tie prachy bezkonkurenční dizajn i výbava!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A