Nové Suzuki Vitara zamířilo z terénu na silnice [první jízdní dojmy]

13 komentářů

miki
18. dubna • 20:12

Pozerám ceny a bude hitovka,dizajn,proste v cene strednej triedy super crossover,ten čo si chcel kupit Kiu,Golfa apd,si kúpi Viatr bez konkurencie aj ja za 17 000 eur ju mám v plnej výbavae a dvojkolka stačí,za tie prachy bezkonkurenční dizajn i výbava!!!!!!!!!!!!

J.S.
1. března • 12:33

Za mě tahle třída s předním pohonem nemá smysl. (Ale chápu popularitu falešného pocitu bezpečí z vyššího posezu) Jízdní vlastnosti na silnici to ale nezlepší.
Jinak sem z hor, ale offroad nepotřebuju. Se 4x4 dám vše, stačí NEmechanické. Nafta na horách bez parkování udělá problém i jen párkrát za zimu stačí -20st a máte smůlu. Benzín 1.6 je tentýž jako u SX4 a Swifta už roky a roky a roky a...ale smysl má. Závodník musí točit, ale jinak jezdí za "hubičku" a "masturbo" pro lenochy by ho jen prodražilo při pořízení (kvůli nesmyslným výkonům a podruhé v servise).
O všem rozhodne cena a konfigurace (RBS si můžou strčit za klobouk a nechat pro pražáky). Jestli bude vybavená 4kolka stát jako S-Cross, tak super, jinak to smysl nemá.
Tak sem zvědav na překvápko...

fluk
1. března • 8:25

Chudák Vitara, jak ji tohle mohli udělat:-( Interiér potřeboval změnu jako sůl, exteriér byl rozhodně lepší.

Neser
27. února • 15:47

Jedině LADA:-D

Honza
28. února • 20:33

Naftova stále od Fiatu? 😈 ta minula byla od Renaultu 😉

noro
27. února • 11:36

Tak dufam, ze Grand Vitara vznikne aj ako novy model, nedavno bol spraveny taky vacsi facelift. Aj ked tam tiez hrozi ze to bude mat jednoduchsi pohon. Jimmy tiez dostava stale daky maly update. Tato mala Vitara je fajn, ale v podstate mohli spravit dve verzie s dvoma dlzkami zadneho previsu, alebo roznyma razvormi naprav, a nemuseli robi S-cross, ale takto si kazdy vyberie aj podla dizajnu , ktory je vyrazne rozdielny. V japonsku je to bezne. Skoda ze Ford nespravil nieco podobne jednoduche dizajnom, mali predtym Fusion, a tato Vitara je mu tak trochu podobna dizajnom.

Jirka
27. února • 11:03

Dovolím si upozornit na malou chybičku - těch 180 sekund u zrychlení z 0 - 100 u benzínové verze odpovídá spíše koňskému potahu :-)

nathan
27. února • 9:55

Máloco v dnešní době potěší. Vitara potěšila. Myslím, že bude mít velký úspěch. Má k tomu všechny předpoklady. Suzuki umí benzínové atmosféry, umí 4x4, umí postavit vozy, které přinášejí pro cílovou skupinu přesně to, co mají přinášet.

Neurotic
27. února • 23:12

Pokud je cílová skupina diskutéři na autowebech tak ok. Ostatní by, ale raději motor, který nemá na dálnici 3500ot, kdyby chtěli aby se toho prodalo víc tak do toho dají něco pořádného a ne tohle. myslím, že nebudu sám kdo raději veme něco s turbem, aby nemusel při každém předjíždění podřazovat a točit to do omezovače, když 2l turbo to zvládne bez podřazení i do kopceB-]

Antiautomat
28. února • 11:43

Ja to vidim tak, ze na tych 11oo kil to bohate postaci, kto preboha chce s takymto niecim zavodit? Pripravit taketo auto na moznost zastavby tak silneho a velkeho motora znamena zaprve narast hmotnosti a zadruhe narast ceny. Motormi o 200k+ v takychto nakupnych taskach sa to na ulici priam hemzi..... :-DTo, ze to toci 3.5oo otacok/13o, nazyvam vhodnym sprevodovanim - na dany objem a nepritomnost toho znameho bruselskeho kr.vitka idealne /bavime sa o 1600 atmo/. Tocit motor do obmedzovaca je samozrejme absolutne kontraproduktivne, chybu by som hladal skor medzi sedackou a volantom. V rodine mame atmo jednasestku podobneho vykonu, ktora ma na hrbe este o plus minus 200 kil viac a na nedostatok pary a ani na spotrebu som sa este v ramci *normalneho* jazdenia /do 10 khm tacho plus/ nestazoval. No a kedze je to prajednoduchy motor, sluzi bez problemov a sluzit bude ak ho nebodaj nik nerozbije, tandem brusel-retaz vyrobcov zatial hubu utieraju chvalabohu naprazdno.Mam za to ze jednoducha dvojkolka je v tomto pripade vyborna racionalna volba, skratka prakticke jednoduche a cenovo prijatelne auto. Za mna +

Tojota
27. února • 9:55

Tak uz nam zbejva jen toyota land cruiser, to nejlepsi zustava.

myk
27. února • 11:43

No, kedze aj LC sa poslednych 10 rokov ubera podobnym smerom (rangeroverizuje sa -> z terenu do luxusu), tak ocakavam, ze pri najblizsej novej verzii zhodi ram a ako offroad definitivne skonci.

st
2. března • 16:14

To určitě ne. Protože největší část zákazníků LC je ze států, kde není problém narazit na absenci normálních cest. Navíc je to něco co jej zásadně odlišuje od konkurence.

Doporučujeme

Články odjinud