Nové Suzuki Vitara zamířilo z terénu na silnice [první jízdní dojmy]

Tojota  |  27. 02. 2015 09:55

Tak uz nam zbejva jen toyota land cruiser, to nejlepsi zustava.

Odpovědět  |   | 
myk  |  27. 02. 2015 11:43

No, kedze aj LC sa poslednych 10 rokov ubera podobnym smerom (rangeroverizuje sa -> z terenu do luxusu), tak ocakavam, ze pri najblizsej novej verzii zhodi ram a ako offroad definitivne skonci.

Odpovědět  |   | 
st  |  02. 03. 2015 16:14

To určitě ne. Protože největší část zákazníků LC je ze států, kde není problém narazit na absenci normálních cest. Navíc je to něco co jej zásadně odlišuje od konkurence.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  27. 02. 2015 09:55

Máloco v dnešní době potěší. Vitara potěšila. Myslím, že bude mít velký úspěch. Má k tomu všechny předpoklady. Suzuki umí benzínové atmosféry, umí 4x4, umí postavit vozy, které přinášejí pro cílovou skupinu přesně to, co mají přinášet.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  27. 02. 2015 23:12

Pokud je cílová skupina diskutéři na autowebech tak ok. Ostatní by, ale raději motor, který nemá na dálnici 3500ot, kdyby chtěli aby se toho prodalo víc tak do toho dají něco pořádného a ne tohle. myslím, že nebudu sám kdo raději veme něco s turbem, aby nemusel při každém předjíždění podřazovat a točit to do omezovače, když 2l turbo to zvládne bez podřazení i do kopce

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 02. 2015 11:43

Ja to vidim tak, ze na tych 11oo kil to bohate postaci, kto preboha chce s takymto niecim zavodit? Pripravit taketo auto na moznost zastavby tak silneho a velkeho motora znamena zaprve narast hmotnosti a zadruhe narast ceny. Motormi o 200k+ v takychto nakupnych taskach sa to na ulici priam hemzi.....

To, ze to toci 3.5oo otacok/13o, nazyvam vhodnym sprevodovanim - na dany objem a nepritomnost toho znameho bruselskeho kr.vitka idealne /bavime sa o 1600 atmo/. Tocit motor do obmedzovaca je samozrejme absolutne kontraproduktivne, chybu by som hladal skor medzi sedackou a volantom. V rodine mame atmo jednasestku podobneho vykonu, ktora ma na hrbe este o plus minus 200 kil viac a na nedostatok pary a ani na spotrebu som sa este v ramci *normalneho* jazdenia /do 10 khm tacho plus/ nestazoval. No a kedze je to prajednoduchy motor, sluzi bez problemov a sluzit bude ak ho nebodaj nik nerozbije, tandem brusel-retaz vyrobcov zatial hubu utieraju chvalabohu naprazdno.

Mam za to ze jednoducha dvojkolka je v tomto pripade vyborna racionalna volba, skratka prakticke jednoduche a cenovo prijatelne auto. Za mna +

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  27. 02. 2015 11:03

Dovolím si upozornit na malou chybičku - těch 180 sekund u zrychlení z 0 - 100 u benzínové verze odpovídá spíše koňskému potahu

Odpovědět  |   | 
noro  |  27. 02. 2015 11:36

Tak dufam, ze Grand Vitara vznikne aj ako novy model, nedavno bol spraveny taky vacsi facelift. Aj ked tam tiez hrozi ze to bude mat jednoduchsi pohon. Jimmy tiez dostava stale daky maly update. Tato mala Vitara je fajn, ale v podstate mohli spravit dve verzie s dvoma dlzkami zadneho previsu, alebo roznyma razvormi naprav, a nemuseli robi S-cross, ale takto si kazdy vyberie aj podla dizajnu , ktory je vyrazne rozdielny. V japonsku je to bezne. Skoda ze Ford nespravil nieco podobne jednoduche dizajnom, mali predtym Fusion, a tato Vitara je mu tak trochu podobna dizajnom.

Odpovědět  |   | 
Neser  |  27. 02. 2015 15:47

Jedině LADA

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 02. 2015 20:33

Naftova stále od Fiatu? 😈 ta minula byla od Renaultu 😉

Odpovědět  |   | 
fluk  |  01. 03. 2015 08:25

Chudák Vitara, jak ji tohle mohli udělat Interiér potřeboval změnu jako sůl, exteriér byl rozhodně lepší.

Odpovědět  |   | 
J.S.  |  01. 03. 2015 12:33

Za mě tahle třída s předním pohonem nemá smysl. (Ale chápu popularitu falešného pocitu bezpečí z vyššího posezu) Jízdní vlastnosti na silnici to ale nezlepší.
Jinak sem z hor, ale offroad nepotřebuju. Se 4x4 dám vše, stačí NEmechanické. Nafta na horách bez parkování udělá problém i jen párkrát za zimu stačí -20st a máte smůlu. Benzín 1.6 je tentýž jako u SX4 a Swifta už roky a roky a roky a...ale smysl má. Závodník musí točit, ale jinak jezdí za "hubičku" a "masturbo" pro lenochy by ho jen prodražilo při pořízení (kvůli nesmyslným výkonům a podruhé v servise).
O všem rozhodne cena a konfigurace (RBS si můžou strčit za klobouk a nechat pro pražáky). Jestli bude vybavená 4kolka stát jako S-Cross, tak super, jinak to smysl nemá.
Tak sem zvědav na překvápko...

Odpovědět  |   | 
miki  |  18. 04. 2015 20:12

Pozerám ceny a bude hitovka,dizajn,proste v cene strednej triedy super crossover,ten čo si chcel kupit Kiu,Golfa apd,si kúpi Viatr bez konkurencie aj ja za 17 000 eur ju mám v plnej výbavae a dvojkolka stačí,za tie prachy bezkonkurenční dizajn i výbava!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A