Nové Suzuki Swift Sport zná svou cenu. Slováci si už nemají za co připlatit

eliška  |  03. 12. 2018 18:45

To přepískli. Škoda dobrého autíka.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 12. 2018 18:57

Vzhledem k výbavě a parametrům by bylo překvapením (velmi příjemným), kdyby cena nižší.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 20:28

přesně tak, cena je odpovídající, co dneska koupíš za půl milionu..? nového, solidního téměř nic a hlavně bez výbavy..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 20:51

Polo GTI

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:13

jo a kde ho nové koupím .??? nikde tam není ani gti..
https://konfigurator.volkswagen.cz/cc-cz/cs_CZ_VW/V/models...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 21:29

Jiří: Koupíš/objednáš ho v každém VW salonu. Máš ještě nějakou další "inteligentní" otázku?

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:31

to není pravda stejně jak audi mají pár modelů, jinak vše stoplé kvůli novým normám..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 21:39

Jiří: Tak to se mi dneska cenová nabídka u dealera v Poděbradech asi jenom zdála.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:36

nechci se s tebou hádat ale jedinou cenu jsem našel jen u němců a tam je 23.950,- tak nevím, je chyba asi u mě..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 21:41

Jirko, jedna věc je virtuální ceník a druhá reálná návštěva salonu a reálná komunikace s dealerem.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:51

tak sleva téměř 200 000 u tak malého auta je pěkny..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 22:04

Jiří: Jaká sleva? Oficiální cena v ČR je 530.000,- za manuál a 570.000,- za 6DSG. A když uhádáš slevu u dealera, tak se s manuálem dostaneš i pod 500.000,- a to už je ku*evsky dobrá cena za 2.0T v autě B segmentu.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 22:27

končně jsem našel i výčet seriové výbavy a opravdu super nabídka na VW..

Odpovědět  |   | 
tomi852  |  04. 12. 2018 10:32

na SK za to chcu 18000€... len ta vybava je vazne nic moc

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  04. 12. 2018 14:17

Vážně? Ještě v květnu nešla sleva na Polo GTI nad 10% a to jinak vyhádám u těch samých dealerů přes 20. Už to teda není tak nový model, ale vědět to, tak si počkám a místo Golfa bych vzal to GTI.

Odpovědět  |   | 
666  |  05. 12. 2018 14:39

"Jiří: Jaká sleva? Oficiální cena v ČR je 530.000,- za manuál a 570.000,- za 6DSG"
A za tyhle peníze je v tom stejná výbava jako v SSS nebo je to klasika VW holobyt?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 12. 2018 09:14

Jo je o něco dražší, výkonnější, hůř v základu vybavený a není to hravej h. je hrozně těžký. Takže je to možnost, stejně jako u Renaultu, Peugeota atd. Ale Swift asi přímou konkurenci nemá a to nejen cena vs výbava, ale i ta muší váha z něj dělá takřka jinou kategorii.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  04. 12. 2018 10:08

Hmm, mozna tabulkovou konkurenci nema, ale jak to vypada z pohledu cilove skupiny zakazniku? Co kdyz to nejsou jen lidi co chteji swifta sport? Maly auto do mesta, co se da protahnout? 2-3 auto do rodiny, ktery neni nutny nestoji tolik? Auto pro juniora na vyblbnuti (2-3 auto do rodiny) co nestoji moc (HH uz jsou mimo limit)?

Vsude tady uz swift na tom tak dobre neni.

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 12. 2018 12:06

Největší prdel je, že všichni vykládají, jak chtějí lehká, hravá, komunikativní auta. Pak si stejně nakupí težké přemotorované kusy od koncernu.

SSS a i SS je auto (podobně jako Civic) pro velmi úzkou skupinu uživatelů, která ví, co chce. Tomu také odpovídají prodeje.

Pokud chcete něco univerzálního, co popisujete výše, tak si prostě koupíte koncern.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  04. 12. 2018 14:26

Těžké kusy od koncernu? Kterého? Myslíte koncern VAG a automobily VW? Tak to jste zrovna netrefil, ono je lepší se nejdříve trochu informovat, než budete dělat chytrého u počítače, kde si každý může vaše tvrzení ověřit.

Např. Golf s váhou od 1200 kg je v nižší střední mezi nejlehčími, oktávka je vždy o pár kilo lehčí a to je ještě větší. Passat startuje někde na 1400 kg a je lehčí nebo podobně těžký jako Mazda 6, jen se tím nikde nechlubí a bere to jako samozřejmost. A je i nějak odhlučněný, na rozdíl od té Mazdy.

O tom přemotorování nebudu začínat, to je už opravdu plkání hodné dětí ve školce.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 12. 2018 15:22

Vw lže jak tiskne..

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 12. 2018 15:41

Jde asi o to z jakého zdroje čerpáš, jen to Polo Gti má přes 1300 kg a to je na tuhle třídu sakra těžká prdel, takže Passat má asi jen o 50 kg víc, nepřijde ti to krapet zvláštní? A pokud neudává základní technické údaje, je to jejich chyba, asi ví proč. Někde bude asi chyba Každopádně ve srovnávacím testu byl proti M6 takřka o metrák hmotnější a tvrdit že proti současné M6 je Passat tišší? To je také úsměvné.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 12. 2018 10:23

ACE: Muší váha? A k čemu je to dobré, když to auto má identické parametry jako moje 8letá Corsa GSI 1.6T 110 kW/210 Nm při váze 1250 kg!? Tohle je od Suzuki naprosto promarněná šance. Mohli z toho udělat motokáru na kolech ala Abarth 595 a využít veškerý potenciál nízké váhy.

Konkurenci by SSS neměl, pokud by stál do 400.000,- Pokud bude stát +/- 480.000,-, tak to koupí jen pár (2) ultranadšenců a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 12. 2018 10:38

Jo jasně, tabulkově to může sedět, jde o to jestli je to stejný i v reálu. Každopádně máš pravdu že to auto má za ty prachy na víc. Na druhou stranu, jestli jsem to dobře pochopil, finální cena a výbava u nás ještě není i když se asi opravdu moc lišit nebude a taky si nejsem jist jestli se současná generace sportu dělá furt v japonsku a tím pádem by se od jara příštího roku mohla dále upravit cena, až začne platit smlouva o volném obchodu (pokud to bude fungovat)

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 12. 2018 12:12

"Konkurenci by SSS neměl, pokud by stál do 400.000,- Pokud bude stát +/- 480.000,-, tak to koupí jen pár (2) ultranadšenců a tím to hasne."

Vzhledem k výbavě mi to nepřijde přemrštěné, obvzláště pokud se to srovná se stejně lowendovou fábií.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  04. 12. 2018 07:17

Neskutečně ošklivé auto. Jediný na co se dá dívat je ta Vitara!

Odpovědět  |   | 
recyklovany nazor  |  04. 12. 2018 10:35

Velmi sympaticke auticko. Lec obavam se, ze ta premrstena cena jeho prodeje zcela zabije. Suzuki se snazi vytvaret dojem, mimo jine i tou cenovkou, ze jde o hot hatch, ale k tomu mu chybi jeste nejaky ten kus cesty. Pokud vezme clovek v uvahu narust ceny versus zakladni Swift, skutecne muze nabyt presvedceni, ze za o tolik penez navic se musi jednat o neco hodne vyjimecneho. A prave v tomto nenaplnenem ocekavani vidim problem.

Vubec bych se nedivil, kdyby takova marketingova strategie byla spise kontraproduktivni. Myslim, ze pro zajemce o hot hatch bude toto auticko malo hot. Pokud si tito zhrzeni zavodnici zacnou ruzne na forech a u znamych stezovat, muze to mainstreamovy zakaznik vnimat tak, ze za dane penize to neni dobre auto.

A pritom si myslim, ze lepe nastavena cena by udelala z tohoto auticka jeste vetsi prodejni trhak nez ja zakladni Swift.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  04. 12. 2018 11:22

Podle mě nemůžeš srovnávat základní cenu Swifta a SSS. Když už, tak bych vzal verzi 1.0 Boosterjet v Eleganci a připočetl metalízu (v SSS je v ceně) a jsme lehce nad 400.000. K tomu je potřeba přičíst něco za motor (1.0 vs. 1,4), něco za převodovku (5 MT vs 6 MT), něco za výbavu (SSS bude mít víc asistentů) a samozřejmě něco za různý serepetičky jako spojler, 17" kola, sportovní sedačky,....... a myslím, že ta cena je odpovídající. Tím neříkám, že je úžasná, ale když to člověk takto rozebere, musí uznat, že v porovnání odpovídá.

Odpovědět  |   | 
cbf  |  04. 12. 2018 11:50

No, asi to ukáže čas, ale tipnul bych si, že kdo chce eleganci, tomu výkonově stačí 1.0 booster. Na jaře jsem už s ním jezdil a dobrý. Ale čekal jsem s koupí na SSS. Zcela upřímě, mně je výbava elegance + nějaké ty serepetičky, včetně metalízy, naprd. Takže budu hledat něco jiného. A nejde jen o peníze, ale i o to, že nechci auto s věcmi, které prostě nechci.

Odpovědět  |   | 
recyklovany nazor  |  04. 12. 2018 14:23

Podle mych zkusenosti velka vetsina lidi ceny timto zpusobem neanalyzuje. Bud na to nemaji znalosti, nebo se jim proste jen nechce, pripadne kombinace obojiho. Vetsina lidi proste koupi maximum toho, co se jim libi a na co jeste (maji pocit, ze) maji penize.

Odpovědět  |   | 
Kaldon  |  04. 12. 2018 14:32

Praotcem a vzorem tomuto vozu je Skoda Citigo RS.

Odpovědět  |   | 
Holy Roman (emperor)  |  04. 12. 2018 14:44

Ano, Urvater RSak rozseval sve seme kudy jezdil. A tedy uzrelo svetlo sveta cele jeho pokouleni.

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 12. 2018 15:47

"Praotcem a vzorem tomuto vozu je Skoda Citigo RS."

Pokud už je něco vzorem a praotcem, tak je to 205 GTI...

Odpovědět  |   | 
jean  |  04. 12. 2018 17:28

Já, jako zpátečník bych dal přednost té atmosférické verzi, která už se vyrábět nebude. Není nad kvílicí atmo v 7000 otáčkách...

Odpovědět  |   | 
666  |  05. 12. 2018 11:15

"Já, jako zpátečník bych dal přednost té atmosférické verzi, která už se vyrábět nebude."
M16 měl potíže se škrtící klapkou (řízené zavírání) kvůli emisím. Z toho důvodu pomalu padají otáčky při ubrání plynu. Zřejmě by to znamenalo přestavbu na přímovstřik + chlazené svody, což je skoro pro kusovku nemůže vyplatit.

Vzhledem k tomu, že je dostupný velmi povedený 1.4 Boosterjet s větším potenciálem do boudoucna, tak jeho použití dává značný smysl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

včera | | 291 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 49 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A