Nové Suzuki Swift Sport zná svou cenu. Slováci si už nemají za co připlatit

eliška  |  03. 12. 2018 18:45

To přepískli. Škoda dobrého autíka.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 12. 2018 18:57

Vzhledem k výbavě a parametrům by bylo překvapením (velmi příjemným), kdyby cena nižší.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 20:28

přesně tak, cena je odpovídající, co dneska koupíš za půl milionu..? nového, solidního téměř nic a hlavně bez výbavy..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 20:51

Polo GTI

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:13

jo a kde ho nové koupím .??? nikde tam není ani gti..
https://konfigurator.volkswagen.cz/cc-cz/cs_CZ_VW/V/models...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 21:29

Jiří: Koupíš/objednáš ho v každém VW salonu. Máš ještě nějakou další "inteligentní" otázku?

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:31

to není pravda stejně jak audi mají pár modelů, jinak vše stoplé kvůli novým normám..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 21:39

Jiří: Tak to se mi dneska cenová nabídka u dealera v Poděbradech asi jenom zdála.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:36

nechci se s tebou hádat ale jedinou cenu jsem našel jen u němců a tam je 23.950,- tak nevím, je chyba asi u mě..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 21:41

Jirko, jedna věc je virtuální ceník a druhá reálná návštěva salonu a reálná komunikace s dealerem.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 21:51

tak sleva téměř 200 000 u tak malého auta je pěkny..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2018 22:04

Jiří: Jaká sleva? Oficiální cena v ČR je 530.000,- za manuál a 570.000,- za 6DSG. A když uhádáš slevu u dealera, tak se s manuálem dostaneš i pod 500.000,- a to už je ku*evsky dobrá cena za 2.0T v autě B segmentu.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  03. 12. 2018 22:27

končně jsem našel i výčet seriové výbavy a opravdu super nabídka na VW..

Odpovědět  |   | 
tomi852  |  04. 12. 2018 10:32

na SK za to chcu 18000€... len ta vybava je vazne nic moc

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  04. 12. 2018 14:17

Vážně? Ještě v květnu nešla sleva na Polo GTI nad 10% a to jinak vyhádám u těch samých dealerů přes 20. Už to teda není tak nový model, ale vědět to, tak si počkám a místo Golfa bych vzal to GTI.

Odpovědět  |   | 
666  |  05. 12. 2018 14:39

"Jiří: Jaká sleva? Oficiální cena v ČR je 530.000,- za manuál a 570.000,- za 6DSG"
A za tyhle peníze je v tom stejná výbava jako v SSS nebo je to klasika VW holobyt?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 12. 2018 09:14

Jo je o něco dražší, výkonnější, hůř v základu vybavený a není to hravej h. je hrozně těžký. Takže je to možnost, stejně jako u Renaultu, Peugeota atd. Ale Swift asi přímou konkurenci nemá a to nejen cena vs výbava, ale i ta muší váha z něj dělá takřka jinou kategorii.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  04. 12. 2018 10:08

Hmm, mozna tabulkovou konkurenci nema, ale jak to vypada z pohledu cilove skupiny zakazniku? Co kdyz to nejsou jen lidi co chteji swifta sport? Maly auto do mesta, co se da protahnout? 2-3 auto do rodiny, ktery neni nutny nestoji tolik? Auto pro juniora na vyblbnuti (2-3 auto do rodiny) co nestoji moc (HH uz jsou mimo limit)?

Vsude tady uz swift na tom tak dobre neni.

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 12. 2018 12:06

Největší prdel je, že všichni vykládají, jak chtějí lehká, hravá, komunikativní auta. Pak si stejně nakupí težké přemotorované kusy od koncernu.

SSS a i SS je auto (podobně jako Civic) pro velmi úzkou skupinu uživatelů, která ví, co chce. Tomu také odpovídají prodeje.

Pokud chcete něco univerzálního, co popisujete výše, tak si prostě koupíte koncern.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  04. 12. 2018 14:26

Těžké kusy od koncernu? Kterého? Myslíte koncern VAG a automobily VW? Tak to jste zrovna netrefil, ono je lepší se nejdříve trochu informovat, než budete dělat chytrého u počítače, kde si každý může vaše tvrzení ověřit.

Např. Golf s váhou od 1200 kg je v nižší střední mezi nejlehčími, oktávka je vždy o pár kilo lehčí a to je ještě větší. Passat startuje někde na 1400 kg a je lehčí nebo podobně těžký jako Mazda 6, jen se tím nikde nechlubí a bere to jako samozřejmost. A je i nějak odhlučněný, na rozdíl od té Mazdy.

O tom přemotorování nebudu začínat, to je už opravdu plkání hodné dětí ve školce.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 12. 2018 15:22

Vw lže jak tiskne..

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 12. 2018 15:41

Jde asi o to z jakého zdroje čerpáš, jen to Polo Gti má přes 1300 kg a to je na tuhle třídu sakra těžká prdel, takže Passat má asi jen o 50 kg víc, nepřijde ti to krapet zvláštní? A pokud neudává základní technické údaje, je to jejich chyba, asi ví proč. Někde bude asi chyba Každopádně ve srovnávacím testu byl proti M6 takřka o metrák hmotnější a tvrdit že proti současné M6 je Passat tišší? To je také úsměvné.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 12. 2018 10:23

ACE: Muší váha? A k čemu je to dobré, když to auto má identické parametry jako moje 8letá Corsa GSI 1.6T 110 kW/210 Nm při váze 1250 kg!? Tohle je od Suzuki naprosto promarněná šance. Mohli z toho udělat motokáru na kolech ala Abarth 595 a využít veškerý potenciál nízké váhy.

Konkurenci by SSS neměl, pokud by stál do 400.000,- Pokud bude stát +/- 480.000,-, tak to koupí jen pár (2) ultranadšenců a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 12. 2018 10:38

Jo jasně, tabulkově to může sedět, jde o to jestli je to stejný i v reálu. Každopádně máš pravdu že to auto má za ty prachy na víc. Na druhou stranu, jestli jsem to dobře pochopil, finální cena a výbava u nás ještě není i když se asi opravdu moc lišit nebude a taky si nejsem jist jestli se současná generace sportu dělá furt v japonsku a tím pádem by se od jara příštího roku mohla dále upravit cena, až začne platit smlouva o volném obchodu (pokud to bude fungovat)

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 12. 2018 12:12

"Konkurenci by SSS neměl, pokud by stál do 400.000,- Pokud bude stát +/- 480.000,-, tak to koupí jen pár (2) ultranadšenců a tím to hasne."

Vzhledem k výbavě mi to nepřijde přemrštěné, obvzláště pokud se to srovná se stejně lowendovou fábií.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  04. 12. 2018 07:17

Neskutečně ošklivé auto. Jediný na co se dá dívat je ta Vitara!

Odpovědět  |   | 
recyklovany nazor  |  04. 12. 2018 10:35

Velmi sympaticke auticko. Lec obavam se, ze ta premrstena cena jeho prodeje zcela zabije. Suzuki se snazi vytvaret dojem, mimo jine i tou cenovkou, ze jde o hot hatch, ale k tomu mu chybi jeste nejaky ten kus cesty. Pokud vezme clovek v uvahu narust ceny versus zakladni Swift, skutecne muze nabyt presvedceni, ze za o tolik penez navic se musi jednat o neco hodne vyjimecneho. A prave v tomto nenaplnenem ocekavani vidim problem.

Vubec bych se nedivil, kdyby takova marketingova strategie byla spise kontraproduktivni. Myslim, ze pro zajemce o hot hatch bude toto auticko malo hot. Pokud si tito zhrzeni zavodnici zacnou ruzne na forech a u znamych stezovat, muze to mainstreamovy zakaznik vnimat tak, ze za dane penize to neni dobre auto.

A pritom si myslim, ze lepe nastavena cena by udelala z tohoto auticka jeste vetsi prodejni trhak nez ja zakladni Swift.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  04. 12. 2018 11:22

Podle mě nemůžeš srovnávat základní cenu Swifta a SSS. Když už, tak bych vzal verzi 1.0 Boosterjet v Eleganci a připočetl metalízu (v SSS je v ceně) a jsme lehce nad 400.000. K tomu je potřeba přičíst něco za motor (1.0 vs. 1,4), něco za převodovku (5 MT vs 6 MT), něco za výbavu (SSS bude mít víc asistentů) a samozřejmě něco za různý serepetičky jako spojler, 17" kola, sportovní sedačky,....... a myslím, že ta cena je odpovídající. Tím neříkám, že je úžasná, ale když to člověk takto rozebere, musí uznat, že v porovnání odpovídá.

Odpovědět  |   | 
cbf  |  04. 12. 2018 11:50

No, asi to ukáže čas, ale tipnul bych si, že kdo chce eleganci, tomu výkonově stačí 1.0 booster. Na jaře jsem už s ním jezdil a dobrý. Ale čekal jsem s koupí na SSS. Zcela upřímě, mně je výbava elegance + nějaké ty serepetičky, včetně metalízy, naprd. Takže budu hledat něco jiného. A nejde jen o peníze, ale i o to, že nechci auto s věcmi, které prostě nechci.

Odpovědět  |   | 
recyklovany nazor  |  04. 12. 2018 14:23

Podle mych zkusenosti velka vetsina lidi ceny timto zpusobem neanalyzuje. Bud na to nemaji znalosti, nebo se jim proste jen nechce, pripadne kombinace obojiho. Vetsina lidi proste koupi maximum toho, co se jim libi a na co jeste (maji pocit, ze) maji penize.

Odpovědět  |   | 
Kaldon  |  04. 12. 2018 14:32

Praotcem a vzorem tomuto vozu je Skoda Citigo RS.

Odpovědět  |   | 
Holy Roman (emperor)  |  04. 12. 2018 14:44

Ano, Urvater RSak rozseval sve seme kudy jezdil. A tedy uzrelo svetlo sveta cele jeho pokouleni.

Odpovědět  |   | 
666  |  04. 12. 2018 15:47

"Praotcem a vzorem tomuto vozu je Skoda Citigo RS."

Pokud už je něco vzorem a praotcem, tak je to 205 GTI...

Odpovědět  |   | 
jean  |  04. 12. 2018 17:28

Já, jako zpátečník bych dal přednost té atmosférické verzi, která už se vyrábět nebude. Není nad kvílicí atmo v 7000 otáčkách...

Odpovědět  |   | 
666  |  05. 12. 2018 11:15

"Já, jako zpátečník bych dal přednost té atmosférické verzi, která už se vyrábět nebude."
M16 měl potíže se škrtící klapkou (řízené zavírání) kvůli emisím. Z toho důvodu pomalu padají otáčky při ubrání plynu. Zřejmě by to znamenalo přestavbu na přímovstřik + chlazené svody, což je skoro pro kusovku nemůže vyplatit.

Vzhledem k tomu, že je dostupný velmi povedený 1.4 Boosterjet s větším potenciálem do boudoucna, tak jeho použití dává značný smysl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A