Novinka si ponechává typické rysy předchůdců, z hlediska designu tedy nejde o revoluci, ale jemnou evoluci. Vpředu máme leskle černou masku chladiče a diody pro denní svícení ve tvaru písmene L. Zdroj: Suzuki

Novinka si ponechává typické rysy předchůdců, z hlediska designu tedy nejde o revoluci, ale jemnou evoluci. Vpředu máme leskle černou masku chladiče a diody pro denní svícení ve tvaru písmene L. | Zdroj: Suzuki

Vzadu se těšte na 3D grafiku světel a nárazník, zasahující do boků vozu. Zdroj: Suzuki

Vzadu se těšte na 3D grafiku světel a nárazník, zasahující do boků vozu. | Zdroj: Suzuki

Nechybí ani „plovoucí“ střecha nad tmavými sloupky. Zdroj: Suzuki

Nechybí ani „plovoucí“ střecha nad tmavými sloupky. | Zdroj: Suzuki

Vnitřek se snaží usnadnit řidiči obsluhu důležitých funkcí, ovládací prvky jsou proto lehce natočené směrem k němu. Infotainment je řešen skrze devítipalcovou dotykovou obrazovku s HD rozlišením, připojení k Android Auto a Apple CarPlay je možné přes USB kabel nebo WiFi. Zdroj: Suzuki

Vnitřek se snaží usnadnit řidiči obsluhu důležitých funkcí, ovládací prvky jsou proto lehce natočené směrem k němu. Infotainment je řešen skrze devítipalcovou dotykovou obrazovku s HD rozlišením, připojení k Android Auto a Apple CarPlay je možné přes USB kabel nebo WiFi. | Zdroj: Suzuki

Pohon má na starost nový benzinový tříválec o objemu 1,2 litru, doplněný 12V mild hybridním systémem. Jeho parametry zatím neznáme, Suzuki ale slibuje nízkou spotřebu, vyšší točivý moment a lepší reakce v nižších otáčkách. Zdroj: Suzuki

Pohon má na starost nový benzinový tříválec o objemu 1,2 litru, doplněný 12V mild hybridním systémem. Jeho parametry zatím neznáme, Suzuki ale slibuje nízkou spotřebu, vyšší točivý moment a lepší reakce v nižších otáčkách. | Zdroj: Suzuki

Již tradičně se v nabídce objeví verze 4x4, která připojuje zadní kola při nízké trakci skrze viskózní spojku. Na český trh nová generace Swiftu dorazí v druhém čtvrtletí roku 2024. Zdroj: Suzuki

Již tradičně se v nabídce objeví verze 4x4, která připojuje zadní kola při nízké trakci skrze viskózní spojku. Na český trh nová generace Swiftu dorazí v druhém čtvrtletí roku 2024. | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 Zdroj: Suzuki

Suzuki Swift 2024 | Zdroj: Suzuki

Vzadu se těšte na 3D grafiku světel a nárazník, zasahující do boků vozu. Zdroj: Suzuki
Nechybí ani „plovoucí“ střecha nad tmavými sloupky. Zdroj: Suzuki
Vnitřek se snaží usnadnit řidiči obsluhu důležitých funkcí, ovládací prvky jsou proto lehce natočené směrem k němu. Infotainment je řešen skrze devítipalcovou dotykovou obrazovku s HD rozlišením, připojení k Android Auto a Apple CarPlay je možné přes USB kabel nebo WiFi. Zdroj: Suzuki
Pohon má na starost nový benzinový tříválec o objemu 1,2 litru, doplněný 12V mild hybridním systémem. Jeho parametry zatím neznáme, Suzuki ale slibuje nízkou spotřebu, vyšší točivý moment a lepší reakce v nižších otáčkách. Zdroj: Suzuki
14
Fotogalerie

Nové Suzuki Swift oficiálně: Stále roztomilé, má pohon 4x4 a do Česka dorazí v příštím roce

Čtvrtá novodobá generace „sviště“ se drží osvědčeného designu, přidalo na bezpečnosti a má nový motor.

Celkově jde o generaci šestou, ale v aktuálním tisíciletí má nová verze pořadové číslo čtyři – všech se jich za posledních 19 let prodalo ve 169 zemích světa přes devět milionů kusů, což je úctyhodné číslo. Samotné Suzuki přiznává, že si jeho novinka ponechává typické rysy předchůdců, z hlediska designu tedy nejde o revoluci, ale jemnou evoluci.

Vpředu máme leskle černou masku chladiče a diody pro denní svícení ve tvaru písmene L. Ty navazují na podélný prolis okolo celé karoserie. Nechybí ani „plovoucí“ střecha nad tmavými sloupky. Vzadu se těšte na 3D grafiku světel a nárazník, zasahující do boků vozu. Z hlediska barev bude k dostání devět jednobarevných a čtyř dvoubarevných provedení, včetně nových laků Blue Pearl Metallic a Cool Yellow Metallic.

Vnitřek se snaží usnadnit řidiči obsluhu důležitých funkcí, ovládací prvky jsou proto lehce natočené směrem k němu. Infotainment je řešen skrze devítipalcovou obrazovku s HD rozlišením, připojení k Android Auto a Apple CarPlay je možné přes USB kabel nebo WiFi. Z hlediska bezpečnosti nechybí systém pro udržení jízdního pruhu s úpravou směru před překážkami, kamera sledující stav řidiče a upozorňující na únavu nebo systém nouzového brzdění Dual Sensor Brake Support II.

Pohon má na starost nový benzinový tříválec o objemu 1,2 litru, doplněný 12V mild-hybridním systémem. Jeho parametry zatím neznáme, Suzuki ale slibuje nízkou spotřebu, vyšší točivý moment a lepší reakce v nižších otáčkách. Již tradičně se v nabídce objeví verze 4x4, která připojuje zadní kola při nízké trakci skrze viskózní spojku. Na český trh nová generace Swiftu dorazí v druhém čtvrtletí roku 2024.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud