Lord Owl
19. února 2021 • 14:15

kua, 610 tis za "sváču" :-O
A kdo bude po pár letech repasovat ty LEDky za ty prachy ??

🗿™
21. ledna 2021 • 21:34

A brzo budou jezdit taková i Subaru.
Spolupráce schválená a vypořádána.
https://www.automotiveworld.com/news-releases/subaru-noti...

hustodrak
21. ledna 2021 • 15:30

pomalé a škaredé..no prostě sjuzuky

petr r. (petrumr)
22. ledna 2021 • 19:41

jels někdy na suzuki motorce, třeba hayabusa. Když jedu na GS, tak si říkám na co tam je ta čtverka a na té haybusu na co tam je ta dvojka....

T111
21. ledna 2021 • 15:25

Tyhle Suzuki z Toyoty (typicky Across za 1,4 mega) jsou úplný nesmysl. Na papíru jsou sice levnější, ale reálně levnější nejsou, protože zatímco Toyota vám dá alespoň nějakou slevu, tak u Suzuki neumí ani to, takže výsledná cena je cca na úrovni té Toyoty. Jediná výhoda té Suzuki je dramaticky vyšší ztráta při dalším prodeji, protože Suzuki každý vnímá jako hyperlevnou značku dominující hlavně na (cenami značně specifickém)indickém trhu a vysvětlujte pak při prodeji ojetiny, že je to vlastně Toyota...

Jozef
21. ledna 2021 • 8:24

Ktorí z vás, čo tu mudrujú vlastnia TOYOTU hybrid 🤔🤔🤔?!?....... Ja ju mám a môžem poveda že super auto 👍👍👍

Michal2
21. ledna 2021 • 8:42

Přece nebudeš zpochybňovat svoje rozhodnutí.Pro rozvážnou jizdu ala klobouk to může být príma technika a v městě super.

T111
21. ledna 2021 • 15:28

Tak tak, při použití stylem "průměrný Japonec" a nebo při nejhorším "průměrný Američan" to jako levné řešení dopravy z bodu A do bodu B jde. Při použití stylem "průměrný Evropan" je to co do kvality jízdy najednou až nepochopitelně špatné.

Michal2
21. ledna 2021 • 3:47

Mezi mildhybrid vozy se mi nejvíc líbí ten mHev 155(180 změřeno) z focusu viz M.Vaculík ale ten start/stop no.. U mého vypínám a 6,5roku a baterka ni problém a funguje jak za mlada

???!!!???
21. ledna 2021 • 6:54

A co to levé přední kolo?

Michal2
21. ledna 2021 • 8:39

Zatím není čas.Počkám na dovolenou.Krom těch 2cm natočeného volantu žádný negativa.

Petr N
20. ledna 2021 • 21:01

Ma to zrychleni jak Dacia 11,1 s
Octavia 8s

petr r. (petrumr)
22. ledna 2021 • 18:11

petr N- ano ta octávia má 8s, ale stojí o 400tkč více a má větší spotřebu při tym zrychlení. Dražší servis a dražší pojištění, octavie si už nekupují lidé, ale firmy.

Michal2
23. ledna 2021 • 16:28

Petře no srovnávat plugin s hybridem to jako vážně?Klidně jó ale těch 300kg rozdílu ve váze bych do Toyoty naložil a pak šel testovat.

Peter(Charouz)
21. ledna 2021 • 16:33

Zkus si ten obrovský rozdíl přepočítat na metry. Zjistíš, že to vůbec nic neznamená.

???!!!???
21. ledna 2021 • 6:57

Další imbecil, srovnává nesrovnatelné.

T111
21. ledna 2021 • 15:33

Jak už tu zaznělo: Pro imbecila je každý imbecil.
Je fakt, že naprostá většina japonských aut se nevím proč vleče v pravém pruhu 110-120, když je předjíždím při naprosto pohodové jízdě 140-150 ve zcela obyčejném levném Golfu 1.2TSI.

Michal2
22. ledna 2021 • 9:22

T111 Toyota hybrid funguje do 120 tak asi proto.Já půlku tehle Toyot potkávám s rychlostí 100-110 a specialisté jedou mezi kamióny těch 80-90.

petr r. (petrumr)
22. ledna 2021 • 17:59

IV generace hybridu do 130 může nebo pomáhá nějaký elektromotor a při zrychlení právě z 90-130 tomu pomůže.

Peter(Charouz)
21. ledna 2021 • 16:41

To bys stejně nepochopil. Stejně jako já nechápu, proč mě tobě podobní musí předjíždět i když jedu po okresce 100 app dálnici 140.

petr r. (petrumr)
21. ledna 2021 • 16:27

jooo a kde máš to video stou rychlostí??? Potom na benzínce vrčí schlazovací čerpadlo o sto šest. Každý není finančně a ekologicky negramotný aby si koupil auto německého majitele.

Marex
20. ledna 2021 • 19:06

Suzuki mě bylo dříve sympatické svou cenovou politikou a poměrně jednoduchou a spolehlivou technikou. Nicméně poslední dobou, jak sleduji jejich cenovou politiku bych řekl, že ani nemají zájem už v ČR prodávat.

petr r. (petrumr)
20. ledna 2021 • 20:09

Toyota má jeden z nejlepších hybridů, tam prostě není možný technicky aby se něco pokazilo a ještě je tam vynikající elektronika, která zabranuje kolapsu baterky. Teď má suzuki už dva modely se super spolehlivou technikou.

citace:
21. ledna 2021 • 0:40

řekl zapálený hybrid-Toyotista Petr Umr pro kterého je mafián Babiš podnikatelem a lidumilem v jedné osobě alias Baťou.
Bohužel takto jednoduše smýšlející lidé tvoří politiku země...
Chápu že Umr za to nemůže,bohužel spousty takto hloupých a ovlivnitelných Umrů určují další směr a fungování tohoto světa...
Děkujeme Péťo!

kkk
26. ledna 2021 • 10:58

Průšvih této republiky. Na jedné straně zvláštní Babiš s hodně levicovými voliči, na druhé straně sebestřední všeználci jako ty. Kdo jsi, že můžeš o ostatních prohlašovat, že jsou hloupí. Přesně takhle si představuju 1948-1950. Pár lidí začalo prohlašovat "pravdy" o některých ostatních a bohužel našli podporu dělnické třídy.

petr r. (petrumr)
21. ledna 2021 • 16:24

Každýho neživí rodiče nebo charita, ale možná máš ode mě taky něco.

???!!!???
21. ledna 2021 • 6:56

Ty a tobě podobní jsou problémem Česka.
Debil, který si myslí, že sežral Šalamounovo hovno.

.
21. ledna 2021 • 7:32

Hezké sebereflexe Totální Magore, teď Otazníkovýkřičníku, probléme Česka. Jak ti chutnalo to Šalamounovo hovno?:-))

Vladimir
20. ledna 2021 • 19:00

Zrychleni z 0-100 mluví za vše.

Peter(Charouz)
21. ledna 2021 • 16:29

A o čem to zrychlení vypovídá? Jízda po městě od jednoho semaforu k druhému není závod dragsterů a na ostatních silnicích při předjíždění nezrychluješ z 0. Jak využiješ to zrychlení při cestě do Chorvatska?

???!!!???
21. ledna 2021 • 6:58

Hmm,chytrej
Hlavně že Tvoje je raketa

Fico
20. ledna 2021 • 15:52

Jestli má ten výkon opravdu takový, jaký je napsaný v tabulce, tak do kopce se bude muset tlačit.

🗿™
20. ledna 2021 • 16:03

Je videt,ze fungovani hybridu nerozumite ani za prd.

orgasmic
20. ledna 2021 • 16:33

Vždyť má pravdu soudruhu.

🗿™
20. ledna 2021 • 16:48

Omluva pro Fico
Autor clanku zjevne umyslne zapomnel na pritomnost elektromotoru 53kW A 163 N.m.
Takze vysledek Kombinovaneho vykonu ja 122koniku =90kW

Joe Doe
20. ledna 2021 • 17:09

Vyhoda toho elektromotora a eCVT je ze dokazu poslat max krutaku elektromotra do systemu kedykolvek. Na Aurise viem vyvolat torque steer aj pri 60 km/h.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
20. ledna 2021 • 18:30

a ještě ten elektromotor u motora při startu od nulových otáček pomůže spalováku.

orgasmic
21. ledna 2021 • 6:43

Takže mu pomůže nastartovat? :-D

???!!!???
21. ledna 2021 • 6:59

Ty potřebuješ nastartovat mozek,pokud nějaký máš, o čemž se dá s úspěchem pochybovat

orgasmic
21. ledna 2021 • 14:22

Hele ovcomrde, jak jinak pomůže spalováku od 0 otáček? :-D

petr r. (petrumr)
21. ledna 2021 • 16:20

tohle je toyotí hybrid, jeden elelktromotor pohání kola a druhý elektromotor čeká na povel elektroniky aby roztočil spalovák a pomohl mu překonat ty otáčky kde je bez kroutáku a pěkně po toyotácky, žádná spojka, pěkně plynule a hlavně s malou spotřebou, čím větší zácpy tím menší spotřeba.

Michal2
22. ledna 2021 • 10:24

Tak teorii máme zasebou.Máš už Yaris nebo pořád jen sníš.Pro mě by byl hybrid na houby.Město za rok tak 500km z ca 13000km a jezdím tak že skoro nebrzdím.Musel bych nabíjet jen setrvačností.

petr r. (petrumr)
22. ledna 2021 • 17:53

ne, momentálně na jaro kupuji loď a asi prodám citroena i bmw a koupím RAV4, sjezdy do vody problém a otravovat obsluhu navijáku nechci, prostě blbá doba, ale dnes z práce 5km a 4 červený na semaforech a jedny závory dole, nepočítám přechody, tak ten hybrid je asi nutností.

argasmic
22. ledna 2021 • 18:35

hybrida na tahání lodě? 1500 kg hmotnost přívěsu s lodí? to bude nafukovací člun?

.
22. ledna 2021 • 21:27

Lexus RX Hybrid 2tuny

.
22. ledna 2021 • 21:31

Motorový kajutový člun - nema 2 tuny

petr r. (petrumr)
23. ledna 2021 • 10:30

nějaký mají, ale ty se nevlezou na batuv kanal.

petr r. (petrumr)
22. ledna 2021 • 19:34

nevím jakou lod máš ty, ale já mám dřevěný vaurien a ten má 125kg,, budu kupovat motorák a bude s kajutou a bez motora asi 850kg. Na grandu mám závěs na 1100Kg, motor budu vozit v autě, kterýho mám, ale mám s krátkou nohou. I na ten nafukovací se dívám stím pevným středem, ten nepotřebuje dlouhéj motor. Jenom fakty nutnost 4x4 na to spuštění.

petr r. (petrumr)
20. ledna 2021 • 15:52

Má to vše z toyoty safety sense? Počkáme si, jak odpoví škoda na tu cenu nebo mluvčí dává výpověd?

🗿™
20. ledna 2021 • 14:58

Tak je to spravne,dalsi Toyota na trhu .

,
20. ledna 2021 • 15:59

Toto nemá šancu na úspech veľa ľudí radšej kúpi Toyotu

Doporučujeme

Články odjinud