Nové Suzuki Jimny oficiálně. Rám zůstal, máme kompletní technická data

Aleš  |  05. 07. 2018 12:51

Tak nějak mě to připomíná mercedes G ale zmenšený ......hmm zajimavé auti

Odpovědět  |   | 
Ota P  |  05. 07. 2018 13:08

Teď už záleží jen na ceně..

Odpovědět  |   | 
Radek  |  05. 07. 2018 13:15

Ten motor 1.5 opravdu NEMÁ turbo, vážený autore :)

Odpovědět  |   | 

Opraveno, děkujeme za upozornění!

Odpovědět  |   | 
Mario  |  05. 07. 2018 14:07

Dobrý den,

prosím ještě o následující info:

kompletní rozměr pneu:
Jsou rozmery Jimnyho 3465 /nový/ a 3695 mm /stary/ bez 5 kola na karoserii?
Opravdu je novy model kratsi a sirsi?
Díky

Mario

Odpovědět  |   | 
Mario  |  05. 07. 2018 14:18

A jeste prosím o parametr velikost palivove nadrze.
A ma novy Jimny uz take povinny start stop?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  05. 07. 2018 14:50

Novy Jimny nevim, ale doposavadni ma nadrz 40L a tovarni gumy 205/70R15 na 6x15

Odpovědět  |   | 
Roman  |  05. 07. 2018 17:24

A je to tady. Ja u predchoziho clanku psal, ze vim, ze tam bude 1.5

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 07. 2018 12:14

No, měl jste pravdu (doufejme). Když jste tak informovaný, máte představu, kolik by to mělo mít na kouli (nebržděný/bržděný)?

Těším se na něj jako malý kluk :─)

Odpovědět  |   | 
Paavo  |  05. 07. 2018 23:29

V roce 2018 automatická 4stupňová převodovka))) Japonci byli holt vždy v čele pokroku

Odpovědět  |   | 
Milan_SK  |  06. 07. 2018 14:05

Namiesto 4-stupňového automatu si môžeš kúpiť 5-stupňový manuál. Viac na takéto auto s týmto účelom použitia fakt nie je treba

Odpovědět  |   | 
Paavo  |  06. 07. 2018 23:12

Manuál to je bohužel něco, co už dlouhé roky nepoužívám.

Odpovědět  |   | 
mn  |  26. 08. 2018 20:13

Říkáš to stylem, jako bysme ti za to měli aplaudovat. Běž zpátky na zem a už mlč.

Odpovědět  |   | 
Paavo  |  01. 09. 2018 11:06

Samozřejmě, tak šup šup a zatleskej

Odpovědět  |   | 

asi byli omezeni délkou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 07. 2018 08:43

Vzhladom na rozmery a ucel auta v danej cenovej kategorii nevidim dovod davat tam drahsiu prevodovku.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  07. 07. 2018 05:59

Zajímavé. Když by tu byl v prodeji, možná bych do toho šel....

Odpovědět  |   | 
fluk  |  07. 07. 2018 07:47

Konečně se Suzuki probudilo, na tu oteplenou Vitaru se nedá koukat!

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  07. 07. 2018 12:06
Johny HD  |  07. 07. 2018 21:16

Tak to vypadá, že ač nerad, asi prodám svoji letitou oprašovanou Nivu (ještě 4kvalt 1600) a půjdu do tohohle.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 15:38

V tom pripade spravite dobre, teda ak ta Niva uz nesluzi. Lahke auto, stvorcovy podorys a cista mechanika (priamy kontakt a ziadna e-e-elektronika) spravi svoje. Nagelovany debilek s ajpedom a SUV tu naozaj nema co hladat.

Odpovědět  |   | 
jirka m  |  20. 04. 2019 10:07

toto není SUV,toto je auto do terénu.Proto kvituji s povděkem silnější motor a návrat druhé řadicí páky mezi sedadla,pro daný účel vozu (pracovní a v podstatě i pro vyblbnutí) je to léty prověřená klasika. Taky se na něj těšim.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A