Nové Suzuki Ignis: levný Japonec (podrobné informace)

21 komentářů

peto
22. prosince • 12:54

pan Zezulka, kedy bude uverejneny slubovany test Suzuki Ignis?

Petr Broža
23. prosince • 18:45

Dovozce nám bohužel posunul datum zápůjčky o dva měsíce, takže test bude až začátkem února. Bohužel.

koscj
25. dubna • 22:19

a bude crash test?

valsa
29. listopadu • 18:37

už sem v tom jel a za ty prachy se to dá. fábia je masivnější ale taky pěkně zdechlá (teď nemluvím o 1,4 16V ani 1,9TDi, ale za ty ve stejné výbavě vypláznete min. o 60 000 víc a navíc je na to dražší pojištění) a v lehčím terénu bych si s fabkou a její světlostí asi moc neškrknul.. Na cestě mě příjemně překvapil ale je fakt že je tem motor vevnitř trochu víc slyšet.

fff
23. listopadu • 9:54

za ty love nadhera

Eteric
7. října • 23:05

tim nechci rict,ze opel ma spatny design.Ale tenhle japonec mi pripada nejak moc opsanej od jinych,az moc.

Paveleu
7. října • 19:19

Ta cena 290 000 Kč je za čtyřkolku !!!?! No to je něco neuvěřitelného. Slyšel jsem že má mít i Fiatův turbodiesel 1.3. Z toho usuzuju,že by snad nová Panda SUV (která se mi líbí daleko víc) mohla být na auto 4*4 taky docela levná.

No Suzuki - jen tak dál

Jirka V.
7. října • 23:08

Za 290 k nedostanes ctyrkolku, je to auto tak vypada.

Opatrne s ocekavanim dobreho

 

WWW
7. října • 11:08

Ta spotřeba se mi na tak malé auto zda dost vysoko, jake to bude ve verzi 4x4; jaký systém 4x4 tam bude?


W

ACE
7. října • 18:39

Průměr 6.5 l mi nepřipadá tak špatné, to Fabie schroupne v 1.4 víc a o takové akceleraci si může nechat zdát.

paly
6. října • 15:52

V tech. dokum. ma Ignis pohotov. hmot. iba 955 kg, obavam sa, ze suzuki setrilo na masivnych deformacnych zonach (fabia : 1100 kg), co sa moze odzrkadlit na crash-testoch, ale nechajme sa prekvapit. Ale inac je to velmi pekne, podarene auticko.

Anndy
8. října • 14:39

a neboj - novy seat cordoba (sedan) ma 1080kg a ma tiez 26 bodov ako fabia... :))

Snehulda
6. října • 18:48

Yaris ma taky jen asi 900kg, ale v crashtestech ma lepsi skore nez fabie. Yaris ma celkove 29, Fabie jen 26 (oboje jsou ale 4 hvezdicky).

ACE
7. října • 10:13

Nejen Yaris, stejně tak 206, Punto, Clio všichni jsou podstatně méně hmotní a na bezpečnost min. srovnatelní.

Petr
8. října • 15:03

Jo, pokud se bude "narážet do zdi" nebo jinak imitovat zkušební nárazy. V praxi se ale spíš srážej 2 auta a pak jdou Yaris a spol do kytek. To snad pochopí i ten kdo absolvoval aspoň střední školu (pozor, ne hotelového typu).

Petr

inside
8. října • 9:33

a taky jsou vsichni mensi... ver mi, sedel jsem ve vsech, se 193 cm ani nepremyslis, ktere z techto aut si vyberes...

paly
7. října • 10:36

ok, presvedcil si ma.

paly
7. října • 8:21

To je ok, ale Yaris je podstatne mensie auto (sirka, vyska, dlzka).

Fabiu som bral ako priklad preto, lebo su to velkostou podobne auta.

Jirka V.
6. října • 14:14

Mam auto, ktere bych chtel koupit manzelce. Jeste jsem zvedavy na crash-testy...

Akai
6. října • 12:38

Vypadá to pěkně, jestli to bude stejně pohodové auto, jako byl Swift, tak se máme na co těšit.

Doporučujeme

Články odjinud