Nové Suzuki Alto: okatý prcek odhalen

V programu premiér v Paříži dnes nechybělo ani odhalení páté generace oblíbeného malého modelu Suzuki Alto, jehož první fotografii jsme měli možnost vidět již v létě. Nové Alto je svými rozměry velice podobné stylovému Fiatu 500, ale to neznamená, že se mu chce podobat. Automobilka si v tomto segmentu razí vlastní cestu a z tohoto mini rozhodně nedělá jakousi módní záležitost. Bude to zkrátka prcek vhodný do města a nákupy, a jestli automobilka náhle nezmění svou finanční politiku, tak bude k dostání za velice příjemnou cenu.

Když už jsme načali rozměry, tak nové Alto měří na délku 3 500 mm, na šířku 1 600 mm a na výšku 1 470 mm. Rozvor náprav činí 2 360 mm, což je v daném segmentu zcela normální hodnota. Nové Alto bude ze začátku nabízeno pouze s jednolitrovým tříválcem, ovšem časem by se nabídka agregátů měla rozšířit o další pohonné jednotky. I základní motor však svou funkci splní, nabídne výkon 68 koní a udávaná kombinovaná spotřeba činí 4,5l/100 km. Rána naší planetě taky nehrozí, vůz totiž vyprodukuje pouze 103 gramů CO2 na kilometr, což je i podle „zelených norem“ ještě stále dobrá hodnota.

Nové Alto se bude vyrábět Indii, přičemž jako hlavní odbytiště byla označena Evropa, zde by se podle plánů mělo prodat až 60 tisíc kusů ročně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Suzuki Alto
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků