Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

11 komentářů

Tom
5. června • 20:53

Podle mně se z možná nejošklivějšího modelu z rodiny X stal jeden z nejhezčích.:-) Tříválec a předohrab nekomentuju.:-/

Zelí
4. června • 10:32

Dementi z bavorska jako jedni z posledních museli rezignovat a přejít na standardní řešení, které je pro koncepci automobilu nejoptimálnější. To je věc, která je výzkumem prokázána už 60let. To, že ti bavorští pitomci prodávali neovladatelné a nebezpečné zmetky by mělo jít k soudu. Jestliže toyotu soudili za zaklíněné koberečky do plynového pedálu, tak tyhle bavorské vrahouny by museli v ekvivalentu narimberského tribunálu pověsit všechny v několika generacích dozadu. Je obtížné pochopit, že se najde někdo, kdo si od nich něco koupí.

medved
4. června • 12:47

Zelí, zelí, zelí, jsi pěkný pitomec.

Pantani
3. června • 21:19

Co ten head-up displej? - to je taky jen to "levný" řešení pomocí průhledovýho displeje alá Mazda nebo je to něco pořádnýho co má 3er nebo vyšší nebo MB C-Klasse?

stealth01
4. června • 19:29

Podle jedné z fotek to vypadá na normální HUD, který používá řada 3 a vyšší.
U BMW člověk nikdy neví, ale neřekl bych, že tam dají tu směšnou náhražku, kterou používá Mazda nebo Peugeot.

stanley
3. června • 11:18

to fakt nikto z vas neriesi samotne auto?? namiesto neustaleho omielania toho, ze BMW robi aj predny nahon (tak, ako to robi 99.9% ostatnych automobiliek) a trojvalce?Podla mna nova X1 vyzera dost dobre a oproti starej generacii je to vyrazny posun vpred.

ello
3. června • 16:58

Od sameho zaciatku su 3-valce vyhodne len pre firmu.Samozrejme sa to netyka len BMW.Pokial sa im to bude predavat tak stym neprestanu.Niekedy mam pocit,ze za tieto rozne emisne veci lobuju priamo automobilky,aby mali cim ospravedlnit vyrobu tychto 3valcov.Tam maju obrovsku usporu financii.

Antiautomat
4. června • 8:34

To, ze brusel a vyrobcovia nam hraju anticku tragediu len aby sa potom za oponou potom mohli radostne objimat ako si zase zabezpecili na jednej strane ich uplne zbytocnu paraziticku existenciu a na druhej zisky, to uz vieme snad vsetci. Otazkou je len dokedy im toto seno bude plebs prijimat kedze je jasne kto a ako a s akym ziskom a akou (ne)kontrolou nam atmosferu a zivotne prostredie zas.iera najviac a kto na to doplati.

dpcstb
3. června • 10:29

vyzera ze BMW zvysovanie ziskov znizovanim nakladov mysli velmi vazne :-D

Perkins
3. června • 9:25

To budou prodeje !!
Další zmenšený X5 křáp. MB zůstala jako jediná prémie z D3, která dělá zajímavý design !! Pokud má někdo averzi k (prémiovému) mainstreamu jako je B a A, běžte k LEXU.

Antiautomat
3. června • 8:54

a teraz, prelozme si do normalnej reci tu tlacovu spravu a vyjde nam: pohon prednych kolies bol vyvinuty, aby sme usetrili na vyrobe.

Doporučujeme

Články odjinud