Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Antiautomat  |  03. 06. 2015 08:54

a teraz, prelozme si do normalnej reci tu tlacovu spravu a vyjde nam: pohon prednych kolies bol vyvinuty, aby sme usetrili na vyrobe.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  03. 06. 2015 09:25

To budou prodeje !!
Další zmenšený X5 křáp. MB zůstala jako jediná prémie z D3, která dělá zajímavý design !! Pokud má někdo averzi k (prémiovému) mainstreamu jako je B a A, běžte k LEXU.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 06. 2015 10:29

vyzera ze BMW zvysovanie ziskov znizovanim nakladov mysli velmi vazne

Odpovědět  |   | 
stanley  |  03. 06. 2015 11:18

to fakt nikto z vas neriesi samotne auto?? namiesto neustaleho omielania toho, ze BMW robi aj predny nahon (tak, ako to robi 99.9% ostatnych automobiliek) a trojvalce?

Podla mna nova X1 vyzera dost dobre a oproti starej generacii je to vyrazny posun vpred.

Odpovědět  |   | 
ello  |  03. 06. 2015 16:58

Od sameho zaciatku su 3-valce vyhodne len pre firmu.Samozrejme sa to netyka len BMW.Pokial sa im to bude predavat tak stym neprestanu.Niekedy mam pocit,ze za tieto rozne emisne veci lobuju priamo automobilky,aby mali cim ospravedlnit vyrobu tychto 3valcov.Tam maju obrovsku usporu financii.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 06. 2015 08:34

To, ze brusel a vyrobcovia nam hraju anticku tragediu len aby sa potom za oponou potom mohli radostne objimat ako si zase zabezpecili na jednej strane ich uplne zbytocnu paraziticku existenciu a na druhej zisky, to uz vieme snad vsetci. Otazkou je len dokedy im toto seno bude plebs prijimat kedze je jasne kto a ako a s akym ziskom a akou (ne)kontrolou nam atmosferu a zivotne prostredie zas.iera najviac a kto na to doplati.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  03. 06. 2015 21:19

Co ten head-up displej? - to je taky jen to "levný" řešení pomocí průhledovýho displeje alá Mazda nebo je to něco pořádnýho co má 3er nebo vyšší nebo MB C-Klasse?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 06. 2015 19:29

Podle jedné z fotek to vypadá na normální HUD, který používá řada 3 a vyšší.
U BMW člověk nikdy neví, ale neřekl bych, že tam dají tu směšnou náhražku, kterou používá Mazda nebo Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 06. 2015 10:32

Dementi z bavorska jako jedni z posledních museli rezignovat a přejít na standardní řešení, které je pro koncepci automobilu nejoptimálnější. To je věc, která je výzkumem prokázána už 60let. To, že ti bavorští pitomci prodávali neovladatelné a nebezpečné zmetky by mělo jít k soudu. Jestliže toyotu soudili za zaklíněné koberečky do plynového pedálu, tak tyhle bavorské vrahouny by museli v ekvivalentu narimberského tribunálu pověsit všechny v několika generacích dozadu. Je obtížné pochopit, že se najde někdo, kdo si od nich něco koupí.

Odpovědět  |   | 
medved  |  04. 06. 2015 12:47

Zelí, zelí, zelí, jsi pěkný pitomec.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2015 20:53

Podle mně se z možná nejošklivějšího modelu z rodiny X stal jeden z nejhezčích. Tříválec a předohrab nekomentuju.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A