Nové Subaru WRX STI začíná v Německu s cenou 41 900 euro

Nové Subaru WRX STI začíná v Německu s cenou 41 900 euro

Na evropské trhy dorazí ve velmi krátké době nové Subaru WRX STI. Kromě kompletního představení evropské verze na ženevském autosalonu tomu nasvědčují také ceny zveřejněné pro německý trh. Japonská novinka bude u našich západních sousedů startovat na částce 41 900 euro, což je v přepočtu zhruba 1 150 000 Kč.

Nové Subaru WRX STI zůstalo na svém. Stále nabízí 300 koní

Nové Subaru WRX STI zůstalo na svém. Stále nabízí 300 koní

Zájemci mají na výběr výbavu Active nebo Sport. Druhá zmíněná varianta vás vyjde na 45 200 euro. Zajímavé je porovnání oficiálních německých ceníků končící verze, podle kterých je odstupující sedan dražší (49 400 euro). A to platí také o Slovensku, kde má stejný vůz ve svém ceníku zapsanou položku 43 490 euro. U nás startuje tento slavný model se čtyřdveřovou karoserií na 1 119 000 Kč.

Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Jak jsme psali už začátkem března, nové WRX STI zůstane po stránce technických údajů na svém. Totožná technika nabízí totožné parametry 300 koní a 407 Nm, stovku zvládne za 5,2 s a nejvíce se rozjede na 255 km/h.

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 69 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků