Nové Subaru WRX oficiálně: 275 koní, pohon 4x4 a manuál k nám zatím nemíří

7 komentářů

Gouda
13. září • 11:33

Fajn, že takové auto existuje, ale hnusné je neskutečně. Nechápu, o co se Subaru tímto stylem snaží. Nejspíš chtějí lízat zadek SUV módě tak, aby koza zůstala celá. Což je u takového auta absolutně nepochopitelné.

Switch007
13. září • 12:04

Ten černý plast hlavně vzadu a kolem blatníků fakt nechápu... Projel jsem poslední dvě generace WRX STi a z tohohle mi smutno... :-(

Toky
13. září • 14:28

Tipnem si, že ten čierny nárazník a lemy blatníkov budú príplatkový bodykit. Ale to len tipujem. A že je hnusný, tak to je pravda.B-]

Max
13. září • 11:21

WRX s CVT. Poprosil bych nekoho ze sekty Subaru fans (nic ve zlym), at vysvetli, jak budete hajit tohle…
Za sebe predpokladam, ze to sice bude zrat i travu kolem cesty, ale vykon tam pocitove nebude.

ACE
13. září • 13:37

nejsem ze sekty, ale stačí pouhá úvaha. Jednak máš na výběr což je první velké + a potom s tím budou fungovat velmi dobře jejich bezpečnostní a asistenční s. A spotřeba, ano ta nebyla nikdy extra nízká, ale pamatuju jak kdysi udělali srovnávací test žravého Subaru Legaci, (2l, 4x4, 5 kvalt) proti Škodě Octavia, (2l FSi, 6kvalt) a navzdory očekávání a hospodským legendám tehdá Oktávka téměř ve všem prohrála i ve spotřebě.

Gouda
13. září • 11:36

CVT se samozřejmě bude používat v simulovaném sekvenčním režimu. To, že se automobilce "vyplatí" do takového auta strčit existující CVT, místo toho aby si sehnali nebo vyvinuli příslušný poloautomat, je na delší diskuzi o stavu současných oligopolních sektorů průmyslu a trhu...

šofér
13. září • 12:48

tak na druhé straně, si vybere každý- buď manulál, nebo sekvenčí řazení.

Doporučujeme

Články odjinud