Po řadě upoutávek již Subaru naplno odhaluje novou generaci sportovního sedanu WRX. Změn přináší vcelku hodně, a to zevnitř i zvenku. Premiéra na americkém trhu taky napovídá již očekávané... | Subaru WRX Zdroj: Subaru

Po řadě upoutávek již Subaru naplno odhaluje novou generaci sportovního sedanu WRX. Změn přináší vcelku hodně, a to zevnitř i zvenku. Premiéra na americkém trhu taky napovídá již očekávané... | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

...do Evropy se zatím nové WRX ( podobně jako nová generace BRZ ) nechystá – absenci na starém kontinentu by nicméně mohl v budoucnu vyřešit hybrid pod kapotou. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

...do Evropy se zatím nové WRX (podobně jako nová generace BRZ) nechystá – absenci na starém kontinentu by nicméně mohl v budoucnu vyřešit hybrid pod kapotou. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Nové WRX teď stojí na platformě Subaru Global Platform (Outback, Forester). Poslední technický základ automobilky zajišťuje sedanu vůči předchozí generaci o 28 % vyšší torzní tuhost a o 75 % vyšší tuhost uložení podvozkových komponentů. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

Nové WRX teď stojí na platformě Subaru Global Platform (Outback, Forester). Poslední technický základ automobilky zajišťuje sedanu vůči předchozí generaci o 28 % vyšší torzní tuhost a o 75 % vyšší tuhost uložení podvozkových komponentů. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

V nejvyšší úrovni výbavy GT používá WRX elektronicky nastavitelné tlumiče pro trojici jízdních režimů. K výletům na šotolinu pak nelze přehlédnout výrazné plastové obložení blatníků, prahů a nárazníků. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

V nejvyšší úrovni výbavy GT používá WRX elektronicky nastavitelné tlumiče pro trojici jízdních režimů. K výletům na šotolinu pak nelze přehlédnout výrazné plastové obložení blatníků, prahů a nárazníků. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Pod kapotou najdeme 2,4litrový turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválcový boxer, který produkuje 275 koní (202 kW) a 350 N.m točivého momentu. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

Pod kapotou najdeme 2,4litrový turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválcový boxer, který produkuje 275 koní (202 kW) a 350 N.m točivého momentu. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Pohon všech kol je samozřejmostí, zákazníci však budou moci volit mezi šestistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT, který nabízí osmistupňový režim manuálního řazení pádly pod volantem. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

Pohon všech kol je samozřejmostí, zákazníci však budou moci volit mezi šestistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT, který nabízí osmistupňový režim manuálního řazení pádly pod volantem. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Uvnitř přichází WRX s architekturou z nejnovějších modelů značky. Zaujme především 11,6palcový infotainment s posledními funkcemi konektivity. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

Uvnitř přichází WRX s architekturou z nejnovějších modelů značky. Zaujme především 11,6palcový infotainment s posledními funkcemi konektivity. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Sportovní sedačky Recaro jsou standardem, nechybí kožený sportovní volant, červené kontrastní prošívání nebo karbonové dekory. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

Sportovní sedačky Recaro jsou standardem, nechybí kožený sportovní volant, červené kontrastní prošívání nebo karbonové dekory. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

V základu jezdí WRX na 17palcových kolech, vyšší výbavy dostávají 18 palců. Za příplatek je dostupný i prémiový audiosystém Harman Kardon s 11 reproduktory. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

V základu jezdí WRX na 17palcových kolech, vyšší výbavy dostávají 18 palců. Za příplatek je dostupný i prémiový audiosystém Harman Kardon s 11 reproduktory. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

O cenovkách na americké trhu se zatím Subaru nezmiňuje. S novým WRX nakonec padá pozornost na očekávaný příchod vrcholného STI, které by se mělo představit příští rok v létě. | Subaru WRX Zdroj: Subaru

O cenovkách na americké trhu se zatím Subaru nezmiňuje. S novým WRX nakonec padá pozornost na očekávaný příchod vrcholného STI, které by se mělo představit příští rok v létě. | Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

| Subaru WRX Zdroj: Subaru

| Subaru WRX | Zdroj: Subaru

...do Evropy se zatím nové WRX ( podobně jako nová generace BRZ ) nechystá – absenci na starém kontinentu by nicméně mohl v budoucnu vyřešit hybrid pod kapotou. | Subaru WRX Zdroj: Subaru
Nové WRX teď stojí na platformě Subaru Global Platform (Outback, Forester). Poslední technický základ automobilky zajišťuje sedanu vůči předchozí generaci o 28 % vyšší torzní tuhost a o 75 % vyšší tuhost uložení podvozkových komponentů. | Subaru WRX Zdroj: Subaru
V nejvyšší úrovni výbavy GT používá WRX elektronicky nastavitelné tlumiče pro trojici jízdních režimů. K výletům na šotolinu pak nelze přehlédnout výrazné plastové obložení blatníků, prahů a nárazníků. | Subaru WRX Zdroj: Subaru
Pod kapotou najdeme 2,4litrový turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválcový boxer, který produkuje 275 koní (202 kW) a 350 N.m točivého momentu. | Subaru WRX Zdroj: Subaru
27
Fotogalerie

Nové Subaru WRX oficiálně: 275 koní, pohon 4x4 a manuál k nám zatím nemíří

S novým základem má být WRX ještě schopnější než v minulosti.

Po řadě upoutávek již Subaru naplno odhaluje novou generaci sportovního sedanu WRX. Změn přináší vcelku hodně, a to zevnitř i zvenku. Premiéra na americkém trhu taky napovídá již očekávané, do Evropy se zatím nové WRX (podobně jako nová generace BRZ) nechystá – absenci na starém kontinentu by nicméně mohl v budoucnu vyřešit hybrid pod kapotou.

Nové WRX teď stojí na platformě Subaru Global Platform (Outback, Forester). Poslední technický základ automobilky zajišťuje sedanu vůči předchozí generaci o 28 % vyšší torzní tuhost a o 75 % vyšší tuhost uložení podvozkových komponentů. V nejvyšší úrovni výbavy GT používá WRX elektronicky nastavitelné tlumiče pro trojici jízdních režimů. K výletům na šotolinu pak nelze přehlédnout výrazné plastové obložení blatníků, prahů a nárazníků.

Pod kapotou najdeme 2,4litrový turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválcový boxer, který produkuje 275 koní (202 kW) a 350 N.m točivého momentu. Pohon všech kol je samozřejmostí, zákazníci však budou moci volit mezi šestistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT, který nabízí osmistupňový režim manuálního řazení pádly pod volantem.  

Uvnitř přichází WRX s architekturou z nejnovějších modelů značky. Zaujme především 11,6palcový infotainment s posledními funkcemi konektivity. Sportovní sedačky Recaro jsou standardem, nechybí kožený sportovní volant, červené kontrastní prošívání nebo karbonové dekory. V základu jezdí WRX na 17palcových kolech, vyšší výbavy dostávají 18 palců. Za příplatek je dostupný i prémiový audiosystém Harman Kardon s 11 reproduktory.

O cenovkách na americké trhu se zatím Subaru nezmiňuje. S novým WRX nakonec padá pozornost na očekávaný příchod vrcholného STI, které by se mělo představit příští rok v létě.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud