Nové Subaru WRX má za sebou test IIHS. Jaký je výsledek?

Další model má za sebou nárazové testy, které provádí americká organizace IIHS. Tentokrát se dostalo na nové Subaru WRX. Výsledkem je hodnocení Top Safety Pick, což znamená, že japonská novinka s přehledem zvládla všechny zkoušky.

IIHS: maximální hodnocení pro desetileté Volvo a Subaru XV 2x video

IIHS: maximální hodnocení pro desetileté Volvo a Subaru XV 2x video

Největším problémem je vždy náraz s malým přesazením do pevné překážky. Ten nadělal velké starosti i modelům, které jsou hodnoceny podle Euro NCAP maximálním počtem pěti hvězd. Případ nového WRX to ale není.

IIHS hodnotí ochranu při tomto nárazu jako dobrou, což je mimochodem nejlepší známka. Hlavu figuríny zachytil přední a boční airbag (u některých testovaných automobilů v minulosti figurína airbag minula) a hlavně prostor pro řidiče zůstal dobře ochráněn.

Subaru WRX si odneslo nejlepší hodnocení také při ostatních nárazových zkouškách. Pokud vás zajímá, proč tento model nedostal absolutně nejlepší celkové hodnocení Top Safety Pick+, pak za tím stojí relativně chudá nabídka systémů, které mají na starost prevenci případné nehody.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků