Nové Subaru Outback je konečně u nás! Stojí přes milion, ohromuje však výbavou

Vidloň  |  11. 05. 2021 14:34

Milion stojí i Oktávka, která je jenom velká, nic víc na ní není.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 05. 2021 15:08

Octa není velké auto.

Odpovědět  |   | 
Vidloň  |  11. 05. 2021 15:26

Ale no tak.. na auto (nižší?) střední třídy velká je, pro mě až přerostlá, obézní, oteklá, rozteklá .. do kufru dáš prase, možná dvě.. A tak je to se všema Škodovkama. Jako já to vůbec nezatracuju, pro mě to ale není, i když velký rodiny s fakanama to nepochybně oceněj. Já jenom říkám, že Škodovky jsou velké, nic jiného na nich není. Vzhled nuda, za volantem nuda, spolehlivost nic moc, no a současné škodovácké ceny nejsou žádná hitparáda, dokonce bych řekl, že jsou dost nestydaté. Vedle toho mi tahle nabídka Subaru přijde jako docela velkorysá.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 05. 2021 15:48

Subaru pěkné ale ten "motor" na ten kus auta.Hodil by se 2l td od koncernu ideálně těch 200hp pak by to bylo príma.

Odpovědět  |   | 
Tomas22  |  27. 05. 2021 10:01

Outback předchozí generace byl elegantnější hezčí. V pro rok 2021 alespoň mohli nechat možnost vybrat si vyhotovení bez těch příšerných plastů. (jsem zvědavý jak bude vypadat plech pod těmito plasty za 5 let provozu auta) Letošní provedení Outbacku: čím více oplastování, tím více off road. Možnost volby, více nebo méně plastů by se více hodila. Motor je dost bída, se zrychlením nad 10 sec. z 0 na 100 km, to bude s přejížděním větší problém než u předchozího modelu 2020. Jezdím s ním 1 rok. Auto výborné a účinné asistenty, za mne OK. Uvnitř je místa na rozdávání. Ale síla motoru nic moc. Na dlouhé cesty paráda. Jízdní vlastnosti podvozky by snesly klidně i výkon nad 200 HP. Očekával jsem od nového modelu z hlediska motoru podstatně více. Cena mne nepřekvapila, snad kvalita bude ceně odpovídat. Bohužel ty přehnané a nevzhledné plasty a drtivá většina tlačítek nacpána do tabletu v přístrojové desce + slabý motor, tak to by mne odradilo o koupě. Někomu to třeba nevadí a půjde do něj. Tom22

Odpovědět  |   | 
Martin J.  |  11. 05. 2021 15:57

Na tento dizajn Subaru však tiež nemá každý žalúdok 😉

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 05. 2021 16:58

Já ale, jelikož nejsem prase, v kufru nejezdím. A pocitově na sedačkách je to malé auto, a to ve všech směrech. Tři děti dozadu dáš jen s velkým úsilím. A ano, kufr je velký, ten ale tak velký nepotřebuju. S cenami souhlasím, že jsou přemrštěné na to, že to je jen Koncern.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 05. 2021 17:46

LOl kolik měříš na výšku a šířku?já(183cm) dal nohu přes nohu v mé O3 když řídila baba a posunula s ohledem své výšky ca 160cm sedadlo dopredu.Na to že je nižší střední třída tak místem překypuje a to nejenom v kufru ale má jiné nedostatky.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  11. 05. 2021 17:53

A jsi zvyklý na jiné vozy než Škoda? OIII je úzká, nadváhu nemám.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 05. 2021 11:24

Řídím jen svoje a firemní transit,tourneo.Proč měnit dobré(spolehlivè)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 05. 2021 13:26

Jsem vysoký necelé 2 metry (196cm) na šířku mám méně, cca 60 cm v ramenou.
Zkus si sednout sám za sebe, ne za pygmejskou krasavici převysokou.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 05. 2021 22:24

Lol to jsem prave udelal kdyz jsem vybiral auto.To stejny jsem skousel i do 308 hatch a ouhle.Mit 2 metry jako ty tak zkusim tourana,scenic apod vyssi auta.

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  11. 05. 2021 15:28

Prostě současné Subaru, kromě výkonu je takřka dokonalé.

Odpovědět  |   | 
Martin J.  |  12. 05. 2021 07:53

Dokonalé? A čo ten vzhľad 😉

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  12. 05. 2021 09:43

Hodnotit vzhled je nesmysl, jeden bude nedšenej jinej ne. To je jak s čoklama, kterej je podle tebe krásnej a kterej hnusnej?

Odpovědět  |   | 
Lucínek  |  11. 05. 2021 15:43

Na přístrojovce nevidím knoflíky ke klimatizaci, jenom nějakej přiblblej displej přes půl auta, že by už i Subaru zblblo? Dementní zákazníci to tak chtějí?

Odpovědět  |   | 
tečka  |  11. 05. 2021 17:23

Nezblblo. Je to levnější a cena zůstává stejná. Zákazníci to fakt nechtějí.

Odpovědět  |   | 
Martin J.  |  12. 05. 2021 07:56

Ako povedal Clarkson - auto do terénu musí mať gombíky, ktoré sa dajú ovládať v rukaviciach 😉

Odpovědět  |   | 
Igor  |  23. 05. 2021 08:45

Ano to je pravda , ten tablet je strasny v tom aute , predchadzajuca verzia to ma krajsie spravene

Odpovědět  |   | 
www  |  11. 05. 2021 16:23

Dneska jsou všechny auta hnusný, dizajn dávno neřeším. Nehledě na to, že buď řídím a vnější tvary auta jsou mi totálně ukradené, nebo auto někde parkuje. A pak u něj přeci nebudu postávat a dojímat se nad tím, jak má pěkně vylisované plechy. Já teda ne.

Odpovědět  |   | 
Lenin  |  12. 05. 2021 09:26

Naprostý souhlas! Dnešní vozy jsou fakt zrůdy. Bez stylu, bez espritu, bez elegance. Nudné, rozplizlé. Luxusní auta jsou také trapná, směšně okázalá, nabubřelá tedy do morku kostí buranská. Zkrátka zoufalá doba ve všech ohledech.

Odpovědět  |   | 
Wossoba  |  11. 05. 2021 16:35

Pro mě ideální auto...ale jen pokud by tam byl motor. Normální motor s výkonem, který odpovídá roku výroby 2021

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  11. 05. 2021 22:20

Když už v tom je CVS a haldex, mohli si od Toyoty aspoň vzít 2.5l s hybridem. Těch 160kW a kroutak od nuly tomu slusel.

Odpovědět  |   | 
VK  |  11. 05. 2021 23:23

Přesně tak. Mám RAV4 hybrid, ten pohon je skvělý. Kdyby takový pohon byl v Outbacku, bylo by to moje vysněné auto.

Odpovědět  |   | 
Rosta  |  12. 05. 2021 10:36

No nevim ,za ty Japonska Ufa dat pres 1.2 tak jdu do volva v60 cc a to je fakt jinsi kara,motor,design,,koukal jsem konfigurator 1.3.slusna vybava....

Odpovědět  |   | 
Sekerář  |  12. 05. 2021 10:44

Volvo je strašně teplá značka, produkující strašně teplý modely. Do toho heterák nesedne.

Odpovědět  |   | 
Rosta  |  12. 05. 2021 14:47

Hm ,opravdu inteligentni nazor🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
OK  |  25. 05. 2021 22:21

Blbost, měl jsem V90 CC a šla pryč, rádoby luxusní nepraktická srágora, na to jak je to velké auto, tak uvnitř míň místa než v Outbacku, kufr pod svažující se střechou k ničemu a to nemluvím o řízení, člověk má pocit že vylítne ze zatáčky, než se na bahýnku připojí zadní kola, tak jste v příkope, to je jen auto na machrování, jinak k ničemu.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 05. 2021 11:53

Těch 160kw s 1,2kw baterkou tam moc dlouho nebude max ve zrychlení 0-100.Já bych rekuperoval houby když jezdím bez brzd.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  12. 05. 2021 12:02

Těch 160kw s 1,2kw baterkou tam moc dlouho nebude max ve zrychlení 0-100.Já bych rekuperoval houby když jezdím bez brzd.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  12. 05. 2021 08:52

Za velkou louží je 2,4 turbo 190 kw ale tady řádi EU zachránci emisí světa.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  14. 05. 2021 10:32

Škoda, že se u nás nebude prodávat verze s 2l benzín motorem a v turbu. Za oceánem se tahle verze prodává a má to parádní výkon. U nás ve firmě máme Forestera taky 2l benzín s turbem (2019) a je to celkem dravec na silnicích 176kW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká rarita. O její výbavě se dřív mohlo jen snít

Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká r…

Po nápaditých akčních favoritech a formanech pokračovala v této chvályhodné tradici i felicia. Největšího přepychu se dočkala rok po premiéře – kůží čalouněným interiérem se pochlubilo jen 3806 vozů.

26.  6.  2021 | | 46 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva miliony. Ani krásný Fiat na ni neměl

Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva …

Napadlo by vás někdy, že Škoda 100 bude stát šestinásobek toho, co sportovní Fiat?

28.  6.  2021 | | 17 N/A
Vladimír Kadera
ŠkodaAukce
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra