Nové Subaru Levorg je japonským Autem roku. I díky skvělému motoru a asistentům

18 komentářů

JA-NE
11. prosince • 8:45

Pracoval som pre Subaru niekolko rokov. Naftove motory Subaru su najvacsi hnoj s akym som sa za svoju karieru stretol. Falalne poruchy uplne bezne. oproti tomuto je aj aj twin spark od alfy z 90´ etalon spolahlivosti.

Marex
15. prosince • 0:26

Žádný Asiat se v dehtu nekupuje, ale vždy pouze benzín, to je nepsané pravidlo ;-) Kdo chce naftu, koupí si něco uniformního z koncernu nebo něco od Fordu, aby nečouhal z davu :-D

ACE
10. prosince • 15:59

Pokud se ke špičkovému povozku přidá slušnej motor, bude konkurenci více než zdatným soupeřem.

Jezdec
11. prosince • 23:18

U nás asi ne.

Tydyt
12. prosince • 13:09

I u nás. Má to větší kufr než Ochcavka. To je pro Čechy přece nejdůležitější parametr jak tvrdí naše motoristické časopisy.

Orgasmic
10. prosince • 13:44

Jste aspoň mohli napsat nějaké parametry k tomu novému motoru.

St.
10. prosince • 22:26

Jen z hlavy: cca 132 kW, 300 Nm, 1.8 DIT. Je to evoluce 1.6 DIT (125 kW). Moc se na nový Levorg těším (mám současný, 1.6 DIT), ale nevím, nevím, zda bude motorizace 1.8, trochu straší s 1.5 (turbo). Mimochodem, v Japonsku je nejvyšší výbavou STi, ale motor je stále 1.8, liší se to jen v možnostech uživatelského nastavení (v základu tři režimy, u STi pět režimů). EyeSight X je již maximálně vychytaný a spolupracuje s GPS.

Stealth01
11. prosince • 8:48

Zákazníci Subaru zůstávají ve velké míře opět u Subaru při nákupu nového vozu. Jak čtu tvůj příspěvek, něco na tom bude. I můj otec, který si koupil Forestera na mé doporučení, zůstává věrný značce. Je to fascinující fenomén. Evropa tě třeba nezajímá? Nebo korejské vozy? Jen se ptám, protože mě to fakt neskutečně udivuje.

St.
14. ledna • 11:39

Přečetl jsem si příspěvek až teď. Snad Ti to přijde mailem.
Obecně mám rád Japonsko, zaměřuji se na japonské vozy. Mám rád vůz, který nestojí na každém rohu. Nejsem asi typický Subarista: Subaru Levorg splňovalo všechno: japonský vůz "Made in Japan", kombík, AWD, výkon tak akorát pro mé potřeby a samozřejmě i trochu sportovní aura značky. Pokud bych to bral čistě racionálně, asi by bylo nejlepší koupit Hyundai, nebo Kiu. U evropských značek mi vadí taková strohost, nemají žádné vybočující vlastnosti (třeba jsou i celkově dobré, ale nic nevyčnívá). V mém případě si můžu říct, že mám motor jako v Porsche, AWD, jiný vzhled... Jinak co se týká jízdy: jeden poznatek. Auto jezdí lépe lehce zatížené, jinak je podvozek dost tvrdý, cítím každý kamínek. V zatáčkách je vždy dobré plyn přidat, než ubrat. Vlastně se mi na suché silnici to auto ještě nepodařilo "utrhnout", drží jako přilepené.

Subarista
12. prosince • 19:25

Mám první Subaru - Outback. Vystřídal jsem už dost značek, nebudu rozvádět, ale se všemi jsem byl spokojen. Subaru si nelze vybrat podle přečteného testu, nebo podle technických parametrů. Je třeba se svést. Pak sedne, nebo ne. A když sedne a pořídíš si ho, tak postupně přicházíš na spoustu dalších věcí, proč Tě baví. Např. Outback jezdí naprosto fantasticky, perfektně nalazenej podvozek, dobře sladěná převodovka, fakt dobrá spotřeba ( benzin). Na rovné slilnici je jedno, čím jedeš. Ale jakmile se dostaneš do horších podmínek - víc zatáček, špatný asfalt, tak najednou zjistíš, jak jedeš bezpěčně, přesně, pohodlně a rychle. Proto to nebudu dál rozvádět, neboť jak píšu v úvodu. Svez se a buť to poznáš, nebo ne. :-D

Stealth01
13. prosince • 8:21

Nejsem úplně cílová skupina, takže budu věrný jiným značkám, ale věřím, že to bude zážitek. Tak ať jezdím a poslouchá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Subarista
13. prosince • 11:43

Dík, jinak nastíním sebe, jako cílovku: preferuji jízdní vlastnosti a bezpečnost, benzin. motory. Proto fandím i současnou Alfu Giulii, dobře jezdí současný Civic nebo Mazda 3,6.

Jezdec
11. prosince • 23:16

Oni si totiž pak mávají, tak by jim to asi chybělo. Ale ten dřívější levorg to byl u nás prodejní propadák, tak není moc koho zdravit.

Fitipaldi
10. prosince • 13:22

I zadarmo je to drahé.

Znalec
10. prosince • 12:36

najlepsia je ta reklama pod clankom - preco umieraju dieselove Subaru :-))))))Japonska kvalita!

Peter(Charouz)
10. prosince • 17:46

Nabízí se otázka jestli je to celoevropský problém nebo český. Český zákazník je většinou toho názoru, že auto stačí servisovat pouze po dobu záruky. Potom stačí jen měnit olej. U ojetin z druhé či třetí ruky je to potom skoro pravidlo.

Jezdec
10. prosince • 22:17

Tam píšou v té reklamě, že tím stačí jezdit rychle a kroutí se to.

Mirek
10. prosince • 18:44

Ještě jeden bod doplním. Znám dost lidí, kteří tvrdí, že olej se mění nejdříve po 30 000 km, protože servisy lžou, aby měli dostatečný obrat a vydělali na tom.

Doporučujeme

Články odjinud