Nové Subaru Legacy: větší, odvážnější

sargis  |  01. 04. 2009 07:47

Asi je uz tazke vymysliet cosi nove...predchodca mi pride viac svojsky...toto je trochu Chevrolet/Daewoo spredu, Avensis zboku a BMW zozadu...podvozkovo to bude iste slusne auto.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  01. 04. 2009 08:57

No je to takový voříšek von strasse, od každého kousek. A bohužel je to straaaašně těžkopádné. Kde je ta sportovní lehkost? Ale jinak je to zajímavý počin, jen bych to viděl raději s logem jiné značky

Odpovědět  |   | 
martin  |  01. 04. 2009 10:32

legacy bylo vždycky těžkopádný, ale zase do něj složíš celou ložnici a vyvezeš jí až na černou

na blbnutí máš imprezu a nebo justy a né skoro 2t kombík

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  01. 04. 2009 12:31

co prosím? Legacy je lehčí než Passik, BMW 330,.... hlavně i když ho řídíte tak se chová velice lehce a svižně. Jasně impreza (která je o kategorii níž) to není, ale i tak sním je srandy až až

Odpovědět  |   | 
subarist  |  01. 04. 2009 21:11

Až na to, že to auto má cca 1500 kg dobrý.

Odpovědět  |   | 
martin  |  02. 04. 2009 12:35

prázdný

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  01. 04. 2009 10:18

Na novou Imprezu jsem si zvykla začla se mi líbit , ale tady je to totál :( starý dobrý nynější Legacy :( ach jo .... Subu opět nezklamalo

Odpovědět  |   | 
lamal  |  01. 04. 2009 10:20

mali by mu dat do sloganu: VSETKY KOLA SU MI MALEEE

Odpovědět  |   | 
martin  |  01. 04. 2009 10:31

o který se bude starat trojice motorů s protiběžnými písty


já vím, je to překlep, ale povedl se

Odpovědět  |   | 
standa  |  01. 04. 2009 17:38

To jsem nějak nepochopil, co se ti na tom nezdá. Mě na těch motorech spíš vadí, že maj zvuk jako kdyby měly podpálenej ventil.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  01. 04. 2009 12:00

Nechápu jak po tom krásným švihákovi, kterým současné Legacy určitě je, můžou přijít s takovouhle nanicovatou tuctovou boulí.

Odpovědět  |   | 
sepok  |  01. 04. 2009 13:00

nechutne, nudne, betvare, obtloustle, trapne a smutne...
velika skoda jednoho z nejhezcich a stylovych aut.. nikdy by me nenapadlo ze skonci designem..

Odpovědět  |   | 
ToMIG  |  02. 04. 2009 00:50

Úplnný souhlas. Oproti současný generaci Legacy je to tragédie bez nápadu. Už zprasili Imprezu tak holt je na řadě legacy...

Odpovědět  |   | 
schaba  |  01. 04. 2009 13:57

přesně tak ...momentální legacy bylo krásné....neříkejte,že u subaru nejsou schopní držet si styl a konečně najmout pořádného designéra?!?!perfektní auta,ale v každé modelové řadě se povede jedna z pěti generací

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  01. 04. 2009 14:14

Legacy bylo vždy krásné na svou dobu, pardon až na poslední generaci co chystaj.
Ach jooooo a já se tak těšil na novou generaci, kéž by mé volání do ticha nikdo nevyslyšel :(

Odpovědět  |   | 
KK  |  01. 04. 2009 12:57

Subaru se pořád hledá. Co model, to jiný design. Nějak nemůžou najít jednotnou designovou linii. Tohle vypadá snad jako nějaký Hyundai. Kdyby to nemělo znáček Subaru, tak to nikdo nepozná.

Měli by si najít sovuji tvář a té se držet.

Odpovědět  |   | 
sepok  |  01. 04. 2009 13:02

Hyundai a KIA se snazi priblizit evrope s pomoci evropskych designovych center a studii.. Tohle je exot, ktery by ani v Koreji nevymysleli..

Odpovědět  |   | 
Dom  |  01. 04. 2009 14:40

Syn majitele očividně před pár lety dokončil designerskou školu a na svůj věk je fakt dobrej... na ostřílený harcovníky to ale nestačí...

Odpovědět  |   | 
julo9  |  01. 04. 2009 16:46

na skodu to fakt nestaci

Odpovědět  |   | 
pepan  |  01. 04. 2009 23:30

na škodovku? si děláš srandu ne, ta je uplně mimo. měl sem legacy 2007 a velká spkojenost.pustil sem ho dál jen proto že sem si koupil off roada,ale byl sem velmi spokojen a myslím že kdo si tohle auto koupí,bude nadšenej.škodovka je o 2třídy dole.

Odpovědět  |   | 
KK  |  02. 04. 2009 11:46

Techniku nido nezpochybňuje, ale o designu bych to nikdy neřekl. Subaru je designový exot a to myslím v tom horším slova smyslu.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  01. 04. 2009 17:04

Dneska už je všechno možné - není to apríl ?

Odpovědět  |   | 
GdP  |  01. 04. 2009 17:14

Obavam se, ze ne

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 04. 2009 18:06

Jo kdybyste napsal na hranici nižsší a střední třídy to by se dalo vcelku souhlasit.

Odpovědět  |   | 
Janek K,  |  01. 04. 2009 22:53

ježkovy voči - co to z těch designérských škol leze za lidi
svět se zbláznil, to je snad hnusnější než Peugeoty 308 a 407. Jestli se tohle někomu líbí, tak je asi hodně extravagatní, nedovedu si to představit v kombíku a oplastované jako Outback. Já už fakt nevím, co zůstane trošku normální, Audi A4 je natažené jak jezevčík, vpředu ty divné svítící housenky, které se nehodí ke zbytku předku, Seaty na jedno brdo, Alfy s "čímdáltímvíc" větším trojúhelníkem vpředu a se značkou na straně jako u náklad´áku, Renaulty Megane mají světla všude jen ne vpředu asi jsem konzerva, ale začaly se mi po 20 letech líbit Volkswageny
p.s.
Pokud by s tímhle vylezla na trh škodovka, tak by ji tady v diskuzi rozcupovali na kusy

Odpovědět  |   | 
pepan  |  01. 04. 2009 23:32

mě se líbí. vynikající jízdní vlastnosti,jak to u subaru bývá. octavka 4x4 je o 2třídy dole.vším.

Odpovědět  |   | 
KK  |  02. 04. 2009 11:47

Designem určitě ne.

Odpovědět  |   | 
ježek  |  03. 04. 2009 13:01

Na první pohled opravdu divné. Ale čím déle na něj koukám, tím víc se mi líbí. Pevně věřím, že za 2-3 roky se Vám všem bude líbit stejně jako Legacy 05-09. Zatím mám v plánu koupit 09ku, ale uvidím, zda se k novém Legacy přesvědčím či nikoli.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 108 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A