Nové Subaru Impreza WRX 265 na českém trhu: 35 koní navíc, stejná cena

Nové Subaru Impreza WRX 265 na českém trhu: 35 koní navíc, stejná cena

Subaru Impreza v provedení WRX přichází na český trh s posílenou pohonnou jednotkou. Z dosavadních 230 koní je jich nyní díky novému turbodmychadlu a dalším úpravám plných 265, potěšitelné je, že cena zůstala na původních 898 800 Kč (755 294 Kč bez DPH).

Vyšší výkon pramení z většího točivého momentu, který nyní činí místo původních 320 až 343 Nm při 4 000 ot./min. Úprav doznalo i tužší zavěšení kol, posilovač řízení pak dostal ventil pro tlumení rázů od kol vozovky do volantu, je však otázkou, jestli řidič ocení další systém, jenž mu bude do ovládání vozu mluvit. Tužší silentbloky na vybraných závěsech byly převzaty z vrcholného provedení STi, stabilizátory náprav byly zesíleny. Ani modernizované provedení Imprezy WRX se nedočkalo šestistupňové převodovky, ta pětistupňová se však vzhledem k širokému pásmu využitelných otáček stále jeví jako dostačující. Vůz zrychlí z 0 na 100 km/h přesně za šest sekund, maximální rychlost byla stanovena na 209 km/h. Vůz v kombinovaném provozu spotřebuje v průměru 10,4 litru benzínu na 100 km.

Pro odlišení se bude novinka prodávat pod označením Subaru Impreza WRX 265 a v její základní výbavě najdeme kromě sportovních sedadel a automatické klimatizace také šestici airbagů, tempomat, xenonové světlomety, bezklíčkové odemykání i startování nebo specifické lité ráfky o průměru sedmnáct palců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků