Nové Subaru Impreza STi: první oficiální snímky

16 komentářů

wo.ls
6. listopadu • 20:18

Nevím, nevím, mi to přijde jako Mazda zepředu, BMW z boku a Honda zezadu... Rámama dvěří si to u mne Subaráci hodně pohnojili. Imprezy nebyly nikdy "pěkná" auta, ale měly něco do sebe. Toto auto je "pěkné" ale do sebe nemá nic. Je to auto pro široké masy - bude se líbit lidem, kteří o Impreze jako rallyové legendě nikdy neslyšeli a kteří na oznámení "je to AWD" zvednou obočí a zeptají se "co to je?". Toto není Impreza, Impreza pro mne zemřela!

lego
10. října • 20:36

Hádejte, jak to pojede...;-)

Maadaf
10. října • 23:57

Opet bozsky? :-)

tomacx
11. října • 7:45

Vcelku božsky do doby než se motor zastavi. Motor STi je problém, který se nepodařilo uspokojivě vyřešit. :-(

alfamann
10. října • 17:29

kokpit = alfa 145/164 - :-/

tomacx
10. října • 16:50

Copak design to by se snad dalo i zkousnout, ale ono není nic v čem by STi bylo lepší než EvoX. A to platí i u IX a předešlého modelu STi.

mates
10. října • 16:26

hmmm predchozi generace s "masarkama'" svetlama byla bomba, tohle je jen a jen konzerva, nemuzu si pomoct... krok stranou podobny jako u Civica predchozi generace, a hned se vratili taky zpatky ke korenum a prodeje jsou u nove generace uplne negde jinde...

gfdfh
10. října • 15:58

4laufy neberu jako komedii az od 400koni...

LK
10. října • 17:40

Co jsem četl srovnání tuším Grand Marquise s jednoduchým a zdvojeným výfukovým potrubím (záměrně nepíšu počet koncovek), tak u tuším 200HP motoru ten tvojitý asi 15HP přidal...

zdenek
10. října • 12:54

V kazdym pripade je nova Impreza dost odklon od te stare a asi jen casem se ukaze jestli to byl dobry krok.
A jedna "drobnost", ten pohon neni asymetricky ale symetricky.

Filip
10. října • 9:33

Tak jak mne designove vydesila zakladni verze, tak musím říct, že se mi STi začíná hodně líbit. Ono to s tím designem u Saburu je ... no však to znáte.
Pamatuji si když se poprvé objevilo legendární modré Sti se zlatou barvou na kolech, mnoho lidí taky nebylo kdovíjak nadšených - argumenty o tom, že auto udělané podle závodního speciálu nemá šanci, že je to hrůza design atd. - a vidíte sami jak je to dnes.
Jestli Subaru nepřistoupí k brzkému faceliftu - a v zahraničních diskuzích proběhla taková zpráva - za rok dva si na její vzhled všichni zvykneme. A že Subaru umí přemety v designu dělat o tom není sporu (viz brzký facelift prakticky nové Tribecy).

aston
10. října • 8:53

Nazivo je to pekne auto, videl som nieco podobne ako to Sti, ale neviem ci to bol len kit, alebo Sti, nestihal som pozerat, ale aj obycajna verzia je podarena.

mrkevvzime
10. října • 8:28

no cim vic se divam na ty dve auta tim vic mne EVO nudi a STi se mi zacina libit.
kdyz si vemu EVO tak je to vlastne nudnej sedan, kterej ma akurat celkem zajimavej predek. zadek je o nicem, podobnej ma treba alfa no proste nuda, ikdyz je to celkove celkem pekny tak se mi moc rychle okoukalo.
impreza mne nejdriv dostala jako strasnej des po tom co se mi soucasna verze fakt libila. postupne se mi, ale zacina libit a uz mi vadej jenom ty yadni svetla. ty se mi zatim nelibej

daemon
10. října • 7:43

mne sa velmi paci. ten design nie je prevratny, ale o tom subaru nikdy nebolo. ten pohlad zo zadu na tu tmavsiu sti je uzasny.

brasci
10. října • 7:42

No mne nudná nepríde, mne sa páči... Trochu mi vadia tie zadné svetlá, ale inak OK, dizajnovo super...

Mac
10. října • 9:24

a je to tu oficiálně. I studie Exida už má rámové dveře. Všechno to začíná být stejně nudný. Právě jsem ztratil o tuto značku zájem :-(

Doporučujeme

Články odjinud