Nové Subaru Impreza STi: první oficiální snímky

Jen chvíli po oficiálním představení Mitsubishi Lanceru Evo X přichází na scénu i nová generace jediného rivala v podobě Subaru Impreza STi. Japonská automobilky nyní zveřejnila první sadu snímků ostrého provedení, které bude v oblasti designu vcelku kontroverzním vozem.

Samotné informace o technice nejsou prozatím oficiálně potvrzeny, ale zcela jistě se mezi koly objeví středový diferenciál DCCD s několika režimy nastavení a také systém SI-Drive a systém stability VDC. Samozřejmostí je pak asymetrický trvalý náhon na všechna kola a čtyřválcový boxer pod kapotou. Výkon se bude pohybovat okolo 300 koní a točivý moment by měl dosahovat 450 Nm. Stovka zhruba za 5 sekund a maximální rychlost přes 250 km/h nebudou překvapením. Na rozdíl od Lanceru Evo bude mít STi jen jednu převodovku a to manuální šestistupňovou.

V současnosti tak známe jen vizuální podobu Imprezy STi a ta bude mnohým fanouškům těžko stravitelná. Místo sedanu je zde hatchback a navíc s celkem nudným designem. Ve srovnání s Evem působí Impreza STI dost obyčejně, jenže tento vůz se chlubí hlavně technikou a ta bude bezpochyby opět špičková a plně srovnatelná s Lancerem.

Mimo změnu typu karosérie stojí za pozornost i výfukový systém. Pod zadním nárazníkem jsou nyní dvě dvojité koncovky, místo jedené velké. Impreza STi bude nabízena celkově v šesti odstínech a opět budou k dispozici i kola z lehké slitiny s typickým zlatým lakováním.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové Subaru Impreza STi
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků