Nové Subaru Impreza na slovenskom trhu (slovenské ceny)

Nová Impreza je k dispozícii už i na slovenskom trhu. Model prešiel rozsiahlym faceliftom, pozadu nezostala však ani technika. Základný motor (1,6 l) predchádzajúcej generácie sa už dodávať nebude, nahradil ho nový dvojlitrový boxer s výkonom 118 kW (160 k). Pod kapoty verzií WRX a WRX STi sa dostal nový 2,5-litrový turbomotor s vyšším výkonom (v minulej generácii objem 2,0 l), lahôdkou vo verzii STi je prepracovaný vodičom ovládaný medzinápravový diferenciál DCCD (Driver`s Control Centre Differential).

Sedan

Model

Výkon kW/k

Maximálna rýchlosť (km/h)

Zrýchlenie (s)

Cena v Sk s DPH

2,0 Pro Sport Line

118/160

210

8,8

889 900

2,5 WRX

169/230

230

5,9

1 264 900

2,5 WRX STi DCCD

206/280

255

5,4

1 679 900

Kombi

Model

Výkon kW/k

Maximálna rýchlosť (km/h)

Zrýchlenie (s)

Cena v Sk s DPH

2,0 Pro Sport Line

118/160

203

8,8

859 900

2,5 WRX

169/230

230

6,1

1 319 900

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků