Hodně inženýrů Subaru ten den spáchalo seppuku.
Evoluce pokračuje, což je jen dobře, otočné knoflíky nejsou ztraceny, vše je tam, kde člověk očekává, je to bezpečnější, podvozek očekávám opět excelentní, jako u Subaru vždy a motor + CVT také ostudu neudělají. Kdo chce Hot hache, ať jde jinde, toto je auto na normální cestování. Trumbelové s "vyůněnými" Golfy a Octaviemi se ve zpětném zrcátku ztratí po prvních serpentinách! A " vo tom to je!" a Subaru to ví.
Jakože tento průměrný hatchback, ujede v zatáčkách ostatním o parník, jo?
Ano, jako každé Subaru!
Takže za 900tis bereš toto auto? To je dobře. Už roky jsem neviděl žádné nové Subaru. Jedna věc je teoretizování a druhá, když máš svoje vydělané peníze proměnit za auto.
No tak cenu dělá importér, ten "pokakaný" Švýcar(Emil Frey), to je "výhoda" posledních let u Subaru a Toyoty. Ovšem zase za 4x4 a e blbinami je to dost dobře poslední dobou standart.
Měl jsem Outback 2,5 -perfekní auto na chatu, rybaření,v zimě hory.Nyní čtvrtým rokem Levorg 1,6 a taky spokojenost.Klidně bych si Imprezu koupil, jízdní vlastnosti.spolehlivost super, prostě Subaru
Taký mám zadek povozený roky v Outbacku 2,5l, jen dnes už fasujeme Octavie .. nová doba. Ale na Outbacka nedám dopustit!
Před léty jsem viděl test na Levorg 1,6. Vcelku auto recenzent chválil, ale abych při kickdownu čekal asi 3 sec. na to, než si auto vzpomene, co se po něm chce, to je docela tragédie. Dle testů také spotřeba není zrovna konkurenční.
Dle testu .. .kdo ještě vyrábí permanentní čtyřkolku v 1,6 turbobenzínu?, aby se to dalo srovnávat.
Levorg už se neprodává, takže co chceš srovnávat? Ale pokud tento historický model chceš srovnávat s něčím současným, tak se stále prodává třeba Octavie 2.0 TSI 4x4.
Známý ho měl, auto celkem dobré, hlavně si pochvaloval přesné řízení. Akorát to děsně chlastalo.
Jj, však se mu říkalo "chastoun " :)
1Za mě design nepovedený nevyvážený fujtajksl. Představa, že by se to nejmenovalo Subaru, tak o to nezavadí ani pes2.Interiér je (až na nehodící se ohavný středový tablet asi s Outbacku) 20 let zpátky. Tohle, že je sportovní interiér pro vůz roki 2023 a dalších 8 let??? 3.doufám, že všichni inženýři zapracovali na protikorózní ochraně prahů, podběhů, trubek, brzdičů a podlahy vozu? Nebo to bude zase něco tak otřesného, jako u předchozích generací?
To už aby si nechali opravit chodit před autosalonem, aby se tam dobře spalo těm, co tam budou kempovat kvůli místu v pořadníku!Jako atmosféricka 2.5l s CVT? To bude mít stovku tak za 9-10s? To bude pořád víc RS Fabka s 1.5tsi a nebo hybridy od Toyoty, co aspoň jedou od nuly.Přitom by toho s Toyoutou mohli dělat mraky... Vyžít Corolla platformu, dělat verze s s 4*4 a foukanou 1.6t ... Ale ne, bude to auto co bude pomalý i pro důchodce.
Jak se stydí uvést výkon v kw. :-) To bude vzrůšo s nadupanou RS verzí, předjedu tu rodinnou Corollu nebo ne?
americký a japonský trh uvádí KW???????????U nás se taky uváděli jenom koně, mám učebnice, techická data a kw tam nejsou.
Fyzikální jednotka výkonu byla 1 koňská síla, už roky to je dle SI 1 watt. Takže by bylo dobré, kdyby to uváděli dle pravidel. Koně si mohou nechat pro reklamy a katalogy. Rychlost také neuvádí v mílích.
nevím, ale tohle auto o čem je diskuze má tachometr v mílích.
A ty jsi slepý, jako obvykle, auto na obrázcích, o kterém je článek, má tachometr v km.
182 koní, CVT, no to je RS jak, tzo se mohou jít ostatní RS schovat.
Tady vůbec nejde o výkon a rychlost v přímce, ale o to, jak to auto sedí a drží v zatáčkách. Má podvozek na 300kW, namaže si na chleba cokoli, bez ohledu na to, že má třeba poloviční výkon...
Namaže si leda tak velký prd.Vyhýbací manévr v 75 km/h je těžká bída.https://www.youtube.com/watch... Takže v zatáčkách nářez od prvního Leonu nebo Focusu a v přímce totální Waterloo prakticky s kýmkoliv.
nebo počůrat smíchy.
nicneříkající archajická malolitražka
Kradeš i v obchodech a sousedkám na balkoně spoďáry nebo si dovolíš jen na webu úchyláčku :-)
nebreč, chlebodárce je jistě s tebou spok 😉
No jo.. RS. Vidíš to, káry od 180 koní výš jsou to už všechno ostré verze B-] Namísto dual cluth koncepce převodovky tam dali CVT a jedeeem žihadlem..
no v dnešní době nepoužiješ dálková světla natož ten výkon. Ve městech je to tak přecpaný, že každý automat je dobrý a je lepší mět převodovku co vydrží 400tkm než mět dsg co nevyvinulo vw a jezdit vyměnovat spojky co chvíla.
Ale ty šmudlo...že sám nevíš kde se u kojoty co přepíná neznamená, že se nedají použít dálková světla. Až si koupíš dálniční známku a vyvezeš Jardu jinak než 45kph po městě, tak si v připojovacím pruhu při snaze se včlenit do dálničního provozu, ještě rád u kojotího vytí vzpomemeš na rychlou a pěkně řadící dvouspojku. ;-)
já mám automatický dálkový a používám tempomat a tak ani nezaregistruju připojovací pruh, už od nulové rychlosti za pomoci elektromotoru to vystřelí dříve, než turbo a nerozhodná dsg, ty budeš čučet na otáčkoměr abys to netočil přes 3totáček, otáčkoměr je právě pro tebe, který podtáčí motor aby to nebylo ekologický. WP-Welký Podtáčedlo
Ale kde že.. To můj bezporuchový, výběhový model s kódem CTHE je asi vyjímečný exemplář, že za těch 9 let prošel jen výměnou brzdových destiček, provozních kapalin, filtru, svíček a pneu+stěrače
Pokud jsi ujel za 9 let třeba 20t ve slunečných svátečných dnech a po každé jizdě měnil volej, tak proč by nedržel
..mám nadivočeno jen necelých 70tis. Jo a ještě baterii jsem měnil, olej každých 5.tis. Hezky se o to starám to jo..přece jen je to lahůdka v plné palběB-]
Za devět let necelých 70tkm, žádná sláva. Tím bych se moc nechlubil. Za 6 let mám 97tkm jenom ježděním do práce. A to jsem měl ¾ roku nemocenskou, jinak by bylo cca 120tkm.
Mám práci snů. V práci se každý den projedu 10-20 všelijakými různými auty. Nedávno tu u nás ještě pracoval pan Dolejš z automotorevue..cpou mi pořád nějaké služební auto a já se svojí vlastní oblíbenou ostrou nabušeninou tak často nesvezu..jen když si to prosadím, že už to nemůžu bez svého unikátu vydržet B-]
Parkovat auta na plochu je jistě práce snů.
Spíš je vyparkovávat a pak rajtovat vším možným, všude možně po republice, všelijak po EU a tak nějak studovat auta za hezkou mzdu.
Ale proč by ne, není to špatná možnost, pokud člověk rád řídí tak tomu rozumím.
..ale hlavně umí pilotovat..je to pro staré profíky motoristické branžeB-]
Jj na papíře umí i pilotovat 🤣
Tak to by i na tohoto nepovedeného folkse bylo dost smutný, kdyby to skáplo.
..jak tvoje dvojková mazda a nebo mpolanovo clio.. to se doufám jen tak nestane. Spíš to vypadá, že sem budu chodit machrovat ještě hodně pátkůB-]
Loňské sněhu hochu. Ale co machruj tady, když na silnici jsi k smíchu. Tady jsi sice taky k smichu, ale nejsi alspoň nebezpečne s dvojkovou malorážkou.
pro velkou poruchovost motoru s mechanickým turbem nejezdíš každý den a víš to, tak jezdíš jen svátečně. To auto neumí brzdit motorem, že jsi měnil desky? A jsem u toho, bát přidat plyn, bát se zabrzdit, bát zatáhnout ruční brzdu, bát se jízdy do města....
Musím souhlasit, tohle auto je o něčem jiném, než oturbená malorážka s legrační spolehlivostí a životností. Tohle je pro někoho, kdo prostě jen chce spolehlivě a za všech okolností komfortně jezdit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.